[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

BLOS jak zamontować?

Wszystko co jest związane z instalacjami LPG
  • Reklama

BLOS jak zamontować?

Post numer:#1  Postprzez Globi » 22 lip 2007, o 00:34

Witam ostatnio dużo czytałem na temat blosa do instalacji gazowej z wtryskiem i na gaźniku posiadam instalacje gazową firmy BRC zwykłą ze zwężką i to bardzo ogranicza dolot powietrza auto sie dusi na wolnych obrotach (szczególnie na zimnym silniku przy większej prędkości wrzucić na luz) spada z obrotów a blos te problemy likwiduje wiec moje pytanko

Jak zamontować to cudo w aucie co wyrzucić i jak wyregulować ?
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez ZTJ » 22 lip 2007, o 01:23

A może masz po prostu źle dobrany mikser do twojego silnika? Poczytaj jaka średnica jest zalecana do M10 i zmierz jaką Ty masz u siebie. Po drugie: może parownik już nie domaga, albo instalacja jest źle wyregulowana, że ci go przytyka?

Co do blosa- montuje się go w miejsce miksera. Nie znam szczegółów, ale wiem, że jest to bardzo trudne do wyregulowania ustrostwo. Regulacja polega m.in. na nawiercaniu jakiejś dyszy, więc nie jest to zwykłe kręcenie śrubkami i patrzenie na analizator spalin. Jednak, jak już to dobrze wyregulujesz, to śmiga to ładnie :cool2: .
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez Globi » 22 lip 2007, o 10:23

ostatnio dałem do regulacji i stwierdzili ze jest ok i nie powiem śmiga jak trzeba ale chce zamontować blosa bo ta zwężka to nie porozumienie może ktoś z forum montował ??
Ja tylko wiem ze wstawia sie go na rurze od powietrza za przepływką i wyrzuca te chore blaszki zabezpieczające przepływkę konkretny montaż takiego urządzenia jest potrzebny

tutaj jest jak by ktoś nie wiedział na czym to polega http://www.fordclubpolska.org/porady.ph ... ne&type=25
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez ZTJ » 22 lip 2007, o 10:33

Chyba przesadzasz nieco z tą zwężką i jej wpływie na silnik. Zwężką to można nazwać, kiedy się za mały mikser da (jak zaduży, to też źle, bo za małe podciśnienie). Przy optymalnie dobranym moc na benzynie spada o 1-5%, więc nie przesadzajmy...
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez Globi » 22 lip 2007, o 11:47

chodzi o to kto montował i żeby sie podzielił doświadczeniem chodzi o blos a nie cała regulację instalacji LPG skupmy sie na pytaniu
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez adam838383 » 22 lip 2007, o 21:41

Witam ja montowałem to bardzo prosta sprawa z tym że oprucz blosa musisz dać 2 gwizdki zeby w razie kihnięcia gazy miały ujście pamiętaj że ma przewodzie od gazu powinna gyć ta śrubka od regulacji inaczej pali ok15l na 100.
Blosa dajesz za przerływką musisz mieć tylko jakąś gume do połączenia za blosem gwizdki i to wszystko trzeba tylko jeszcze dociąć tą gume co to są na niej gwizdki jazda.
myśle że na blosie śmiga lepiej, autu jest bardziej dynamiczne szybciej się wkręca na obroty
Pozdrawiam Adam.
adam838383
 

Post numer:#7  Postprzez Iro » 22 lip 2007, o 22:23

Ja mam Blosa lamanego tz skreconego o 90 stopni. zamontowany byl zanim zostal sprowadzony z Niemcowni. Co do jazdy to fakt zajebiscie sie jezdzi jak na m10b18 nawet e36 z silnikami m43 nie maja szans poniewaz nie ma spadku mocy jak jezdzisz na benzynie. co poza tym, najlepiej stozek przed przeplywka tak jest u mnie.Wada jedyna to pali od zaje.banie ostatnio zrobilem za 100 zl 320 km i za 50zl 180 km po miescie przy normalnej jezdzie. No ale powtarzam moc jest zajebista i nic nie strzela w silniku. POLECAM BLOS.
ps. tylko tego lamanego niegdzie nie widzialem jeszcze w polsce a ten co siedzi u mnie to firma AMPCO made in Germany :mrgreen:
Iro
 

Post numer:#8  Postprzez helcia86 » 27 lip 2007, o 22:57

iro-e30
ile obrotów masz (przy cołkowitym wkręceniu) srubę regulacyjną dla obrotów jałowych ,srubę regulującą dawkę gazu (skład mieszanki) i srubę podrarcia przepustnicy
helcia86
 

Post numer:#9  Postprzez Iro » 29 lip 2007, o 00:10

pablo82 FAJNA BUNIA, jak wszystkie zadbane zreszta.
co do blosa. nie wiem nie regulowalem ale na blosie wkrecilem o 1 obrot srubke moze przy mniejszej dawce bedzie mniej palil, jezdzi tak samo jak przed wkreceniem a pali ... ohohoh ostatnio 15/100 przy takiej sredniej jezdzie ale lpg oczywiscie
Iro
 

Post numer:#10  Postprzez Globi » 29 lip 2007, o 11:08

widzę coraz więcej M10 na forum a co do blosa to nie mam sie kiedy zabrać za to ale ogólnie mówicie panowie ze moc wzrosła po zastosowaniu blosa ?
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez alexil » 4 sie 2007, o 12:52

Nie tyle wzrosła co nie spadła aż tak tragicznie. Podstawowa przewaga Blosa nad zwykłym "palnikiem" to jego średnica przelotu-prawie dwukrotnie większa. A to właśnie zwężona przez misker średnica dolotu odpowiada za spadek mocy silnika. Blos też jest zwężką ale dużo mniejszą niż zwykły misker.
Po założeniu Blosa u siebie (325i) nie było porównania ze zwykłym mikserem-auto odżyło zarówno na lpg jak i na PB (zwłaszcza na PB).
Ogólnie Blos fajna sprawa tylko wymaga precyzyjnej regulacji i wydajniejszego parownika.


Pozdrawiam
alexil
Uczeń
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 00:17
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: 340
Nadwozie: Sedan
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama