$Dantte26,
Najchętniej w ogóle nie stosowałbym dystansów. O ile na tylnej osi nie ma problemu, to z przodu wewnętrzna część felgi trze o zacisk hamulca. Z tego co widzę po postach są osoby które nie mają tego problemu, nie wiem od czego to zależy. U mnie felga trze, minimalnie, ale jednak. Aktualnie mam cienką lagę, w najbliższym czasie zmieniam na grubą (z racji swapa z m20b20 na m20b25) i jeśli nic się nie zmieni, to wtedy dystans. Z tego co czytam, odradzacie 5mm ze wzgl. na brak kołnierza, bicia przy większych prędkościach itp. Więc pomyślałem o 15/17mm na tył i przód z kołnierzem. Z racji tego, że to mój pierwszy zakup, to trochę ciężko mi jest sobie wyobrazić, jak wygląda sprawa z tym kołnierzem, skoro średnica piasty i otwór w feldze ma tą samą wartość, a potrzebujemy jeszcze kilka mm na kołnierz... Ale z tego co mówisz, średnica zewnętrzna kołnierza ma mieć 57.1mm tak jak średnica otworu w borbet A, więc jakieś ścięcie kilka mm będzie w wewnętrznym świetle otworu w dystansie? Pokusiłem się o przedstawienie na szkicach jak ja to rozumiem. Poprawcie mnie jeśli się mylę...
Z drugiej strony może za bardzo to rozkminiam, i wystarczy powiedzieć kolesiom od toczenia że mam e30, że chce założyć borbety i będzie po krzyku?
Ktoś kiedyś polecił mi ludzi z
www.ring-tuning.pl. Wytoczą taki dystans za 60zł sztuka.