[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Jakie felgi po konwersji na 5x120

Wszystko na czym sie toczą E30-stki
  • Reklama

Post numer:#1  Postprzez Tomaszsz » 12 sty 2012, o 23:25

Jakie ET mniej więcej musi mieć felga 16" z przodu i z tyłu przy konwersji na 5x120 ? Tył Compact przód wahacze e36 3.2.

Chcę założyć oryginalne BBS od e34 7x16 ET chyba 20 lub Motorsporty E36 M3 7,5x17 ET41

pozdro.
Tomaszsz
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Stammek » 13 sty 2012, o 00:38

po nonwersji na 5x120 tył poszerza sie o 2cm na strone a przod o ok. 1,5-2cm wiec latwo mozna sobie policzyć bo to bedzie tak samo jak być przy 4x100 dał 2cm dystansu.

[ Dodano: 12-01-2012, 23:45 ]
Tomaszsz napisał(a):Chcę założyć oryginalne BBS od e34 7x16 ET chyba 20 lub Motorsporty E36 M3 7,5x17 ET41


7x16 et20 zakladane do auta po konwersi to tak samo jak być do auta przed konwersją zalozył 7x16 et0
A 7,5x17 et41 to w rzeczywistosci wyjdzie ze zakladasz do e30 felgę 7,5x17 z et21
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez KosaE30 » 13 sty 2012, o 10:05

lepiej więc dobierać felgi z e34/e32 czy E36 ?
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez Jasmen » 13 sty 2012, o 12:33

Jeżeli ma być bez rozpychania nadkoli to lepiej od e36 bo mają wyższe ET
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#5  Postprzez KosaE30 » 13 sty 2012, o 12:50

czy wtedy konieczne sa dystanse (np 8x17 Et41)
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez Jasmen » 13 sty 2012, o 14:43

Wtedy będzie tak jakbyś założył 8j et20 do seryjnego zawiasu, czyli koła będą schowane i żeby było ładnie potrzebny bedzie dystans
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#7  Postprzez KosaE30 » 13 sty 2012, o 18:22

Mam zimowki od e46 6.5x15 et 42 i nie wiem cxy to zostawic cxy cos musialbym kombinowac


Pzdr
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez Jasmen » 13 sty 2012, o 21:45

Tył będzie pasować tylko nie jestem pewien co do przodu, nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi o ile przód się poszerza po konwersji, o 15 czy 20 mm na stronę ale skoro masz to załóż i sprawdź :)
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#9  Postprzez KosaE30 » 13 sty 2012, o 21:48

Auto 200 km ode mnie :)
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez Jasmen » 13 sty 2012, o 22:21

Jak złoże swoje zawieszenie to wtedy zmierze i będzie wiadomo o ile poszerzyło :) Tylko to nie będzie tak szybko bo mam jeszcze masę innej roboty przy aucie
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#11  Postprzez KosaE30 » 13 sty 2012, o 22:48

Stammek napisał(a):po nonwersji na 5x120 tył poszerza sie o 2cm na strone a przod o ok. 1,5-2cm wiec latwo mozna sobie policzyć bo to bedzie tak samo jak być przy 4x100 dał 2cm dystansu.

[ Dodano: 12-01-2012, 23:45 ]
Tomaszsz napisał(a):Chcę założyć oryginalne BBS od e34 7x16 ET chyba 20 lub Motorsporty E36 M3 7,5x17 ET41


7x16 et20 zakladane do auta po konwersi to tak samo jak być do auta przed konwersją zalozył 7x16 et0
A 7,5x17 et41 to w rzeczywistosci wyjdzie ze zakladasz do e30 felgę 7,5x17 z et21


Mysle ze ta odp wystarczy
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez Stammek » 14 sty 2012, o 03:12

Z tym ze to wszystko sie tyczy ocierania o blotniki,wystawania itp.Moze być u Ciebie problem z tymi kolami z e46 z racji gwintu z przodu.teraz twoje auta stoi na seryjnych alu 15" z e36(nie pamietam parametrow) i felga prawie dotyka gwintu.Wiec mozliwe ze te z e46 beda miały za duze et i oprą sie o gwint.

Wiec dobierajac felgi do auta po konwersji trzeba "patrzeć" na jej zewnetrzna czesc jak bedzie pasować do e30 z 20mm dystansu a wewnetrzna czesc tak jak bysmy chcieli je zalozyć do e36.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#13  Postprzez KosaE30 » 5 mar 2012, o 10:59

czy ktoś zakładał po konwersji 17x8 z ET35 ? cze przy skręcie nie bedzie przycierac o wnętrze ? 15mm bardziej schowane niz et20,

przykład 17x8 Et35 ac schnitzer, ktos mierzyl?

może wrzućcie fotki z opisem, jakie kolo z jakimi parametrami (oraz jaka opona) udało Wam sie wsadzić po konwersji na 5x120
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez vmasher » 5 mar 2012, o 11:45

KosaE30 napisał(a):czy ktoś zakładał po konwersji 17x8 z ET35 ? cze przy skręcie nie bedzie przycierac o wnętrze ? 15mm bardziej schowane niz et20,

przykład 17x8 Et35 ac schnitzer, ktos mierzyl?


miałem u siebie takie sznycle
nie nie przycierało
jest ok przy konwersji

u mnie w galerii masz gdzieś fotki, różne koła zakładałem i jeździłem ;)
vmasher
Magister
 
Posty: 1300
Dołączył(a): 12 lip 2009, o 19:42
Lokalizacja: WZW
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#15  Postprzez KosaE30 » 5 mar 2012, o 12:47

efekt ciekawy, mozesz napisac jakie opony pchales do M-systemów, RC i ASC'ów ?
Obrazek
KosaE30
Stażysta
 
Posty: 410
Dołączył(a): 14 lip 2010, o 07:14
Lokalizacja: DDZ
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Sedan
Silnik: S50B30
Instalacja LPG: NIE
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Felunek & Opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

  • Reklama

cron