[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Dystans czy nawiert ???

Wszystko na czym sie toczą E30-stki
  • Reklama

Dystans czy nawiert ???

Post numer:#1  Postprzez kaktus » 11 kwi 2012, o 00:17

Jest komplet felg,dwie felgi to et 35 i szerokośc 8 cali i dwie felgi ET 24 i szerokośc 8 cali. Rozstaw felg to 5x112 i otwór centrujący 66,6...

Pytanie do ekspertów w tej dziedzinie :)

Dystanse zmieniajace rozstaw srób czy lepiej wiercic.Drugie pytanie takie czy to chociaz wejdzie do e30 z dystansem?


Tez jest inna opcja 5x120 16/8J et 10 wszystkie 4szt i otwór centrujacy 80mm???


Lub 5x120 16/8J et23?
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez dawidzik;) » 11 kwi 2012, o 08:56

minimalny dystans zmieniający rozstaw to jakieś 17-18mm. jak się popieści to się wszystko zmieści chociaż łatwo nie będzie.

[ Dodano: 11-04-2012, 09:05 ]
minimalny dystans zmieniający rozstaw to jakieś 17-18mm. jak się popieści to się wszystko zmieści chociaż łatwo nie będzie. Ja jestem bardziej za dystansami zmieniającymi rozstaw chociaż nie słyszałem o przypadku że z nawiertem coś się stało z tych otworów centrujących spokojnie wykonasz kołnierz pod e30. zakładamy że dystans zmieniający rozstaw ma grubość 18mm (taki dystans to też nie jest 100 czy 200zł więc należy się z tym liczyć)
8" Et 35 spokojnie się zrobi
8" Et24 wejdzie ale musi być dobry naciąg
8" Et10 bidnie to widzę bo wtedy ET wychodzi -8.. wg mnie nierealne
8" Et24 realne ale też musi być dobry naciąg
Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez Root
Zapoznaj się z regulaminem.
dawidzik;)
Profesor
 
Posty: 1846
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 13:27
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez kris » 11 kwi 2012, o 13:21

Wiercić. Ja zrobiłem sobie dodatkowo flanszę na wcisk (czyli z otworem centrującym zmieniającym średnicę na 57.1) z otworami przelotowymi na śruby. Wykonane z nierdzewki. Nie ma bata żeby coś się stało a koszt ten sam, tyle że ET taki jak Ci pasuje.
kris
 

Post numer:#4  Postprzez mariusz_ek » 11 kwi 2012, o 15:41

dawidzik;) napisał(a):minimalny dystans zmieniający rozstaw to jakieś 17-18mm


16.4mm. Na zdjęciach rozstaw 5x120.
Obrazek
Obrazek
mariusz_ek
Moderator
 
Posty: 2291
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e24
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez dawidzik;) » 11 kwi 2012, o 16:26

podałem wymiar na "oko" bo sam nie wiedziałem jaki minimalny dystans zmieniający rozstaw można wykonać
Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez Root
Zapoznaj się z regulaminem.
dawidzik;)
Profesor
 
Posty: 1846
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 13:27
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez kris » 11 kwi 2012, o 16:29

mariusz_ek, a ile mięsa na grubość Ci zostało pod śrubą imbusową?
kris
 

Post numer:#7  Postprzez mariusz_ek » 11 kwi 2012, o 16:56

dawidzik;) napisał(a):podałem wymiar na "oko" bo sam nie wiedziałem jaki minimalny dystans zmieniający rozstaw można wykonać

Minimalnie jak mi chcieli zrobić to 17mm ale liznęli jeszcze te 0.6 do minimalnego bezpiecznego.
Na oko to chłop w szpitalu umarł :P

kris napisał(a):mariusz_ek, a ile mięsa na grubość Ci zostało pod śrubą imbusową?

3.8-4mm
mariusz_ek
Moderator
 
Posty: 2291
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e24
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez kris » 11 kwi 2012, o 18:18

kris napisał(a):mariusz_ek, a ile mięsa na grubość Ci zostało pod śrubą imbusową?

3.8-4mm[/quote]

mało...piasta ma na grubość chyba z 10mm, ale jeśli się nie odkształca to w tym miejscu tak że dystans zaczyna odstawać od piasty to chyba ujdzie.
kris
 

Post numer:#9  Postprzez kaktus » 11 kwi 2012, o 21:02

mariusz_ek napisał(a):
dawidzik;) napisał(a):minimalny dystans zmieniający rozstaw to jakieś 17-18mm


16.4mm. Na zdjęciach rozstaw 5x120.


Co do nawiertu to nie mam nic przeciwko,miałem z tym styczność prawie dwa lata i nic nie działo sie ;)

Mariuszek bądź dobry i daj jakieś namiary na tego wykonawcę tych adapterow?
Może być nawet w temacie...
Jaki koszt sztuki lub kompletu na gotowo i tym podobne?
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez dawidzik;) » 11 kwi 2012, o 21:07

mariusz_ek napisał(a):Na oko to chłop w szpitalu umarł :P


Wiedziałęm że ktoś to napisze ;D
Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez Root
Zapoznaj się z regulaminem.
dawidzik;)
Profesor
 
Posty: 1846
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 13:27
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#11  Postprzez kaktus » 11 kwi 2012, o 23:07

Udalo mi sie znalesc 8J et23 w R16 z adapterem 18mm tylko nie wiem jaka to moze byc opona...
Nie wyglada mi to na jakis mega naciag :D 205/45? hmm i siedzi bez problemu...

Obrazek
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez mariusz_ek » 11 kwi 2012, o 23:17

kaktus napisał(a):Mariuszek bądź dobry i daj jakieś namiary na tego wykonawcę tych adapterow?
Może być nawet w temacie...
Jaki koszt sztuki lub kompletu na gotowo i tym podobne?

Tomek z Kartuz. Ma konto na allegro ale niestety nie wiem jaki ma nick. Nie mam również teraz do niego kontaktu. Musiałbyś pogrzebać po forach różnych.
Koszt jak dobrze pamiętam to 300pln za dwie sztuki.
Ogólnie są dość dobrze zrobione; przymierzałem i pasują idealnie; nie wiem jeszcze jak się zachowują podczas jazdy, bo się jeszcze tego nie doczekały.

Pozostaje jeszcze problem korozji (w moim przypadku to nie problem, bo auto wyjeżdża raz na ruski rok z garażu). Dystanse są stalowe więc i rudy nim nie pogardzi. Trzeba pewnie do nich zaglądać i od czasu do czasu zakonserwować jakoś.
mariusz_ek
Moderator
 
Posty: 2291
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e24
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#13  Postprzez kaktus » 11 kwi 2012, o 23:26

KONTAKT:

ul. Mickiewicza7
83-300 Kartuzy

Tel. 798-510-799 E-mail: tkb1@op.pl
GG: 1010716

Znalazlem, moze przyda sie komus :)
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez kris » 12 kwi 2012, o 07:29

300zł za 2szt? To chyba mógłbym interes otworzyć... ;)). Różnice w kosztach wykonania na nierdzewce a na stali są bardzo małe, więc nie ma co się szczypać, takie moje zdanie.
kris
 

Post numer:#15  Postprzez dawidzik;) » 12 kwi 2012, o 07:56

ale różnice cenowe w wykonaniu ze stali a aluminium są już znaczne. Ja osobiście nie założył bym dystansu powyżej 10mm ze stali... przecież to waży tyle że szok!
Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez Root
Zapoznaj się z regulaminem.
dawidzik;)
Profesor
 
Posty: 1846
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 13:27
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Felunek & Opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama