Robię je dla siebie i będę o to dbał by nie zaszło.. a co efektu.. to ranty 3'' przód i tył 4'' też polerowane zostaną jak i wianki i śruby centralne. Jak zrobię to umieszczę fotki i ocenicie efekt mojej pracy..
Post numer:#11 przez egon-23 » 9 gru 2012, o 14:24
Przyznam.. że roboty jest..;/;/, palce to mi się już wyginają jak żelki z Biedronki..:).. Ale ja to robię tylko dla tego, że udało mi się kupić rotory fabrycznie nowe, czyli były lekko wypiaskowane i pokryte konserwacją, że tak to nazwę. Ręcznie to robiłem ok 2, 3 tyg., ale kupiłem multiszlifierke i ok tyg. jeden. jeszcze wianki i śruby.. ale sobie poradzę:):)
Ja bym się w to nie pchał. Źle to nie wygląda, ale efekt, moim zdaniem, nie wart roboty (i późniejszych problemów z utrzymaniem tego w należytym stanie). Co za dużo (błysku) to niezdrowo. Poza tym, polerowany rant zlewa się wtedy z rotorem - nie podoba mi się taki efekt, wolę, jak rant się wyróżnia (nie tylko z racji szerokości).
Mój znajomy ma specjalną maszynę i do tego specjalny granulat który poleruje felgi widziałem komplet rsów i wyglądało to zajebiście. Jak znajdę foty to wrzucę
Post numer:#14 przez egon-23 » 9 gru 2012, o 15:34
Doceniam to, że każdy z nas jest indywidualistą.. i dlatego każda e30 jest inna i oryginalna w swoim rodzaju:):) A co do maszyny co poleruje sama, jest to fajna alternatywa, ale cena jest kosmos jak dla mnie.. Dlatego ręcznie robię..:). Jak znajdziesz to podziel się fotkami..:)