[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M50B25 na co zwrócić uwagę przy kupnie?

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

M50B25 na co zwrócić uwagę przy kupnie?

Post numer:#1  Postprzez ryss15 » 22 cze 2010, o 21:38

Jutro jade kupic kebaba 2,5 92r nawet nie wiem czy to Vanos czy nie, moze ktos zna to auto? Na co zwrócic uwagę przy kupnie? Interesuje mnie silnik na swap do swojej e30, wiem ze łatwo je przegrzac wiec stykło by zebyhm sprawdził kompresje na miejscu. Cos jeszcze?

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez M-Technic2 » 22 cze 2010, o 21:55

silnik jak widac jest z pojedynczym vanosem ,wiec warto zwrocic uwage na to czy jest on cichy i nie wydaje dziwnych dzwiekow ,jesli je slychac jak bedziesz powoli zwiekszal obroty to znaczy ze vanos juz wypadalo by regenerowac a z tego co wiem to dosc znaczne koszty i nie kazdy to zrobi dobrze,wszystko zalezy co to za dzwieki i jak glosne sa, rozgrzej silnik ,sprawdz czy nie wydaje za glosnych dziwnych cykow co tez swiadczy ze juz swoje motor przeszedl,generalnie czy nie kopci,uklad nie lapie temperatury mozna by go przegonic bo wiadomo jak to 2.5 to napewno amator na palenie gumy sie jakis znalazl a co za tym idzie mogl go i przegrzewac jak visko czy chlodnica kuleje, itp ,ciekawe jak dlugo jezdzil na tym "stozku" jego stan tez nie jest za idealny ,najlepiej ogledziny zaczac od zimnego az do goracego silnika i patrzec co sie dzieje :)
pzdr ,to tyle odemnie
M-Technic2
Magister
 
Posty: 1296
Dołączył(a): 27 maja 2009, o 23:31
Lokalizacja: R-do-M
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez Grzesiek2290 » 22 cze 2010, o 22:02

Czy nie klepią popychacze (zaraz pod długim postoju ma być względna cisza), kompresja co najmniej 12.5 dla M50 bo niżej to już bez rewelacji, czy osprzet ma się dobrze-przepływka, silnik krokowy, czujniki etc. (w vanosie masz dodatkowo czujnik spalania stukowego)
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez ryss15 » 22 cze 2010, o 22:08

No właśnie ten stożek mnie zaniepokoił, gościu mowil ze to drugi silnik w tym aucie, ale po gadce słychac ze heniek, bo zolte amory nazwał gwintowanym zawieszeniem. Mimo wszystko dziękuje wam bardzo za odpowiedzi, jutro dam znac co jak

[ Dodano: 24-06-2010, 02:16 ]
Nie wiem jak ma brzmiec dobre m50b25 ale to brzmi raczej okej. Zapierdziela niemiłosiernie w e30 to musi latac. Pompa wspomagania jest klęknięta i przednia szyba pęknięta i klocki wyjechane, tak o raczej okej. Za cene 3 tys uwazam ze warto, nawet barany ma <lol>

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama