[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m10 gaznik na m10 wtrysk

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

m10 gaznik na m10 wtrysk

Post numer:#1  Postprzez bergol » 12 maja 2011, o 03:36

witam mam pytanie dzisiaj wymienilem silnik z m10 na gazniku na m10 na wtrysku i chcial bym prosic o pomoc mam w nim jeden przewod paliwowy a z silnika ida trzy bardzo prosze o pomoc jak to rozwiazac wiem ze jeszcze musze zalozyc pompe paliwa bo tutaj nie bylo ale to na tym przewodzie co jest ale co zrobic z pozostalymi ??
bergol
Uczeń
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 03:46
Lokalizacja: gliwice
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m10b18
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Reklama

Post numer:#2  Postprzez malchan » 12 maja 2011, o 06:34

masz 3 przewody czyli doprowadzenie paliwa, powrot paliwa i od zbiornika oparów.
malchan
Stażysta
 
Posty: 398
Dołączył(a): 10 lut 2010, o 22:34
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez bergol » 13 maja 2011, o 02:40

powiedz mi co mam dorobic teraz do tego ukladu jak to podlaczyc co mi jest potrzebne ??
bergol
Uczeń
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 03:46
Lokalizacja: gliwice
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m10b18
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#4  Postprzez ksx9 » 13 maja 2011, o 16:34

Ja kiedyś robiłem odwrotnie znaczy z wtrysku na gaźnik. Ale spotkałem się z kilkoma ory e30 na gaźniku i na pewno każda na pompę paliwa.
Jeżeli chodzi o przewody paliwowe to doprowadzenie paliwa i powrót podłączasz do listwy wtryskowej, a ten od oparów zostawiałem bez podłączania, oryginalnie na końcu tego przewodu był filtr.
ksx9
Magister
 
Posty: 1149
Dołączył(a): 23 lip 2009, o 20:24
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez bergol » 14 maja 2011, o 03:43

wlasnie ten uklad ktory jest w budzie z silnika gaznikowego ma jede waz i pompa jest jedynie w baku z jednym wypustem jak wprowadzen a kanal zrobie fote i pokaze ze nie bylo pompu pod progiem
bergol
Uczeń
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 03:46
Lokalizacja: gliwice
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m10b18
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#6  Postprzez malchan » 16 maja 2011, o 20:41

to musisz przeciagnać jeszcze jedne przewod powrotny.przy baku od strony kierowcy jest wypuszczony kawałek i tam wpinasz powrot.ja to przerabiałem przy swapie na m30 z m10.w wersji z gaznikiem nie ma pompy w baku, jest tylko mechaniczna przy silniku. przy m30 tego nie podpinałem i dziala wszystko ok. do powrotu paliwa uzyłem miedzianego przewodu ktory wczesniej doprowadzał gaz do silnika.,a ze gazu juz nie mam to miałem mniej roboty z przewodem.
malchan
Stażysta
 
Posty: 398
Dołączył(a): 10 lut 2010, o 22:34
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez Lord Lukasz » 19 maja 2011, o 07:26

musisz zmienić wkład w baku z gażnikowego na wtryskowy, nie wiem gdzie będziesz montował pompe paliwa bo jeśli w baku to załatw sobie pompe z całym wkładem , jeśli pod progiem to wkład musisz też mieć z 2 rurkami, potem musisz pociągnąć prąd do pompy, najlepiej to zrobić od przekaźnika pompy paliwa który masz przy wiązce z tego wtryskowego silnika, lub jeśli ktoś sobienie poradzi to spokojnie zapnij do jakiegoś plusa po zapłonie i też będzie ok.

rurka od pochłaniacza oparów paliwa jest teoretycznie nie istotna, ja jak lat temu sporo robiłem tego typu swapa to pochłaniacza wogule nie montowałem
Lord Lukasz
Stażysta
 
Posty: 407
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 15:08
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#8  Postprzez bergol » 27 maja 2011, o 18:42

czyli potrzeba tego wklady z baku pod pokrywka z tymi dwoma wypustami pompe pod prog ?

a pomozecie jak przerobic wiazke z gaznikowego na wtrysk ?
bo mam wtyczke z wtrysku tez ucieta czy trzeba to jakos przerabiac ?
bergol
Uczeń
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 03:46
Lokalizacja: gliwice
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m10b18
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#9  Postprzez ksx9 » 28 maja 2011, o 11:09

wiązkę silnika? musisz mieć ją całą od silnika z wtryskiem.
ksx9
Magister
 
Posty: 1149
Dołączył(a): 23 lip 2009, o 20:24
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez bergol » 28 maja 2011, o 15:27

mam silnik z cala wiazka i komputerem ale czy amm cos przerabiac w wiazce z budy ktora laczymy z silnikiem ?
bergol
Uczeń
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 03:46
Lokalizacja: gliwice
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m10b18
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#11  Postprzez malchan » 31 maja 2011, o 12:12

bergol napisał(a):mam silnik z cala wiazka i komputerem ale czy amm cos przerabiac w wiazce z budy ktora laczymy z silnikiem ?

powino odpalic bez grzebania w kostce
malchan
Stażysta
 
Posty: 398
Dołączył(a): 10 lut 2010, o 22:34
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#12  Postprzez bergol » 1 cze 2011, o 04:45

podpinam i nic nawet nie kreci ?
bergol
Uczeń
 
Posty: 46
Dołączył(a): 13 lis 2010, o 03:46
Lokalizacja: gliwice
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m10b18
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama