[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Głowica m20b20

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Głowica m20b20

Post numer:#1  Postprzez zakwas » 23 maja 2011, o 17:40

Dwa dni po wymianie głowicy pojawił się olej w wodzie i woda w oleju . Silnik chodzi perfekcyjnie i nic by na to nie wskazywało. Jak myślicie co może być przyczyną tej dziwnej sytuacji?
zakwas
Uczeń
 
Posty: 42
Dołączył(a): 20 mar 2009, o 23:03
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Pietrek » 23 maja 2011, o 17:45

Sam wymieniałeś głowice ?
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez zakwas » 23 maja 2011, o 19:38

Wymieniał ją mechanik , w mojej były wytarte dźwigienki zaworowe i wałek więc postanowiłem wymienić głowicę no i pomimo wydanej sporej gotówki z autem jest jeszcze gorzej.
zakwas
Uczeń
 
Posty: 42
Dołączył(a): 20 mar 2009, o 23:03
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez pk999 » 23 maja 2011, o 21:58

To niech teraz mechanik zdejmie głowicę raz jeszcze i zobaczy co sie stało z uszczelką po montażu jego metodą.
Pęknięcie głowicy nie dałoby oleju w chłodziwie więc to musi być uszczelka.
pk999
 

Post numer:#5  Postprzez mleszko » 24 maja 2011, o 08:48

pk999 napisał(a):Pęknięcie głowicy nie dałoby oleju w chłodziwie więc to musi być uszczelka.
Wydaję mi się, że się mylisz.

zakwas napisał(a):Jak myślicie co może być przyczyną tej dziwnej sytuacji?
Jeżeli masz sporo masła w płynie chłodniczym to rzeczywiście niech mechanik sprawdzi uszczelkę, a jak w porządku to głowicę. Jeżeli masła jest mało, to spróbuj to przepalić na dłuższej trasie, może to tylko źle wypłukany układ. Sprawdź czy ogrzewanie dobrze grzeje, powie Ci to czy układ jest drożny.
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez zakwas » 24 maja 2011, o 19:15

Masła w płynie przybywa i zaczęło przybywać w oleju , silnik się nie grzeje a ogrzewanie działa w 100%.
zakwas
Uczeń
 
Posty: 42
Dołączył(a): 20 mar 2009, o 23:03
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez kemot324 » 24 maja 2011, o 22:18

Głowica była sprawdzana na szczelność, pęknięcia, planowana itp?
kemot324
 

Post numer:#8  Postprzez pk999 » 25 maja 2011, o 03:15

mleszko napisał(a):
ja napisał(a):Pęknięcie głowicy nie dałoby oleju w chłodziwie więc to musi być uszczelka.
Wydaję mi się, że się mylisz.

Wydaje mi się, że m20 w głowicy ma olej "tylko" w kilku miejscach na wałek w tym magistrala na krzywki oraz ogromne kanały z płynem chłodzącym których ścianki pękają przy przegrzaniu i dlatego płyn idzie do silnika na górę głowicy a olej do płynu nie bo w tym miejscu ma ciśnienie "żadne".

Moje przemyślenia są mało ważne ale chłopie ściągaj szybko głowę bo na takiej śmietanie szkoda silnika i po zdjęciu będziesz miał 100% pewności co to.
pk999
 

Post numer:#9  Postprzez zakwas » 25 maja 2011, o 16:24

Głowica ściągnięta i oddana do sprawdzenia i na planowanie , zobaczymy czego była wina.

[ Dodano: 27-05-2011, 20:11 ]
Głowica pęknięta na 4 i 5 cylindrze pod wałkiem rozrządu.
zakwas
Uczeń
 
Posty: 42
Dołączył(a): 20 mar 2009, o 23:03
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama