[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e30 m50b25 zamula

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

e30 m50b25 zamula

Post numer:#1  Postprzez PABLO.e30 » 25 cze 2011, o 01:04

witam mam e30 po swapie na m50b25 mam jeden mały problem i postanowiłem udzielić sie z nim właśnie na tym forum bo przeglądam je od jakiegoś czasu i wiem że ludzie zaglądajacy tutaj mają pojęcie w temacie. A wiec... na zimnym silniku jedzie tak jak przystało na ten silnik ale problem pojawia sie gdy sie zagrzeje.. nie ma takiego powera po 3-4 tys. obrotów. Z tego co wyczytałem jest to wina zapchanych katów i sondy-której jeszcze nie wspawałem... czy w tym co wyczytałem może być troche prawdy?? czy jak zrobie przelot wszystko wróci do normy?? bo wiem ze np. w m52b28 katy dodają mocy,, prosze o pomoc, pozdrawiam
PABLO.e30
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Globi » 25 cze 2011, o 03:19

Wspawaj sondę i będzie ok
>>Kupię E30 2dPb<<
Avatar użytkownika
Globi
Moderator
 
Posty: 943
Dołączył(a): 12 sty 2007, o 14:21
Lokalizacja: Trójmiasto
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez szalwi » 25 cze 2011, o 08:08

No jak bez sondy jedzisz to się niedziw,posłuchaj się Globiego.
Obrazek
szalwi
Inżynier
 
Posty: 779
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 23:38
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik:
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez PABLO.e30 » 25 cze 2011, o 11:41

No dzięki niebawem sie tym zajme, a czy przez brak sondy może puszczać chmurke czasami??

[ Dodano: 25-06-2011, 12:45 ]
i jeszcze jedno tą sonde co mam to jest z m20b20 czy bedzie sie nadawała czy lepiej kupić nowa??
PABLO.e30
 

Post numer:#5  Postprzez malchan » 25 cze 2011, o 13:02

bedzie puszczac czarny dymek bo skład mieszanki jest zły. silnik pracuje w trybie awaryjnym i wtryski leją paliwo jak z wiadra :D
malchan
Stażysta
 
Posty: 398
Dołączył(a): 10 lut 2010, o 22:34
Lokalizacja: sosnowiec
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez szalwi » 25 cze 2011, o 13:27

Do M50 pasuje napewno ta z Is-a i chyba od M40. A od M20 to wątpie,ale niech się inni wypowiedzą.
Obrazek
szalwi
Inżynier
 
Posty: 779
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 23:38
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik:
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez Grzesiek2290 » 25 cze 2011, o 13:48

Ja wspawałem pierwsza lepsza na 4 kable i wszystko OK. Bez sondy paliła jakieś 35l/100km
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez PABLO.e30 » 25 cze 2011, o 15:25

to mi jara w granicach 15 bez. wtyczka pasuje do tej co mam to pewnie bedzie działała prawidłowo. dzięki za pomoc
PABLO.e30
 



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama