[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

dyfer 2.79 predkości na poszczególnych biegach

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Pietrek » 7 sie 2011, o 18:35

maaaad napisał(a):Z tego co się orientuję to nie,



Miro miał 3.15 i o ile dobrze pamiętam to pisał że pochodzi z compacta...
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Robcio_ » 7 sie 2011, o 18:52

2,65 ma tds 1,8

3,38 maja 1,6 1,8 oraz silniki ti

3,15 musiało być w wersjach z m52 co jest dość rzadko spotykane
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#18  Postprzez maaaad » 7 sie 2011, o 20:15

Robcio_ napisał(a):
maaaad napisał(a):To ci dopiero rarytas - e36 z motorem 2.3



compact z silnikiem m52b25 oznaczany jako 323i zadowolony ?


Prawie, bo oznaczony był jako 323 ti, jak już 8) No i zapomniałeś jeszcze dopisać, że ten silnik miał 2.5 litra, może w ten sposób łatwiej byłoby Ci zapamiętać :D

Wg ETK w 323 ti siedział 3.07 (manual) i 3.23 (auto).
maaaad
Profesor
 
Posty: 2424
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez Robcio_ » 7 sie 2011, o 20:39

maaaad napisał(a):
Robcio_ napisał(a):
maaaad napisał(a):To ci dopiero rarytas - e36 z motorem 2.3



compact z silnikiem m52b25 oznaczany jako 323i zadowolony ?


Prawie, bo oznaczony był jako 323 ti, jak już 8) No i zapomniałeś jeszcze dopisać, że ten silnik miał 2.5 litra, może w ten sposób łatwiej byłoby Ci zapamiętać :D

Wg ETK w 323 ti siedział 3.07 (manual) i 3.23 (auto).




:duh:
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2017
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#20  Postprzez strzala_wawa » 12 sie 2011, o 03:36

Czyli jak zamiast 2.79 założę 3.73 to będzie miał lepsze przyśpieszenie?
strzala_wawa
Uczeń
 
Posty: 73
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 12:56
Lokalizacja: z Wawki ...
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#21  Postprzez maaaad » 12 sie 2011, o 10:38

Tak. Ale niższą prędkość maksymalną. I większy hałas przy prędkościach "przelotowych".
maaaad
Profesor
 
Posty: 2424
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#22  Postprzez PR0ZAC » 12 sie 2011, o 10:42

strzala_wawa napisał(a):Czyli jak zamiast 2.79 założę 3.73 to będzie miał lepsze przyśpieszenie?


2.79 przy m20 to nieporozumienie. Skrzynia ma długie przełożenia więc dyfer zdecydowanie dawaj krótszy. 3.73 to i tak dość długi jak dla m20 ale różnicę odczujesz mocno przy takiej zmianie.
PROZAC_PERFORMANCE@WP.PL
507-247-871

Obrazek

[center]SWAPY, Black Hella, polerowanie kloszy, regeneracja odbłyśników, chromowanie, cynkowanie. Zapraszam :)[/center]
PR0ZAC
Inżynier
 
Posty: 898
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:35
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: 328
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#23  Postprzez maaaad » 12 sie 2011, o 13:40

Kolega wyżej dobrze pisze, jeżeli to 2.79 masz przy m20b25, to zmieniaj - te silniki nie były nawet nigdy zestawiane z takim dyfrem, tylko ze znacznie krótszymi (3.64-3.91).
maaaad
Profesor
 
Posty: 2424
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#24  Postprzez strzala_wawa » 12 sie 2011, o 14:50

Dzięki za info. Chodziło mi też o zorientowanie się w temacie. W chwili obecnej nie wiem jakie mam przełożenie. Raczej mam 3.coś. Przy 100 km/h na 5 biegu jest ok 1900 obr./min.

Na stronie http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00023.htm znalazłem tabelę dyfrów do modeli.

[EDIT]
Sprawdziłem i mam 3.25, więc ktoś musiał już wymieniać.
strzala_wawa
Uczeń
 
Posty: 73
Dołączył(a): 26 kwi 2011, o 12:56
Lokalizacja: z Wawki ...
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#25  Postprzez brave » 16 lis 2011, o 18:21

a moze mi ktos rozswietlic sprawe bo nie rozumiem do konca jak to jest z tymi przelozeniami... mam u siebie silnik m20b23 z 84 roku silnik byl swapowany a poprzedni byl 1.8 natomiast dyfer mam z przelozeniem 4.27 czy te przelozenie jest dobre do silnika 2.3 ? jesli nie to jakie powinienem zalozyc ?
brave
 

Post numer:#26  Postprzez Prins » 16 lis 2011, o 19:13

a moze mi ktos rozswietlic sprawe bo nie rozumiem do konca jak to jest z tymi przelozeniami... mam u siebie silnik m20b23 z 84 roku silnik byl swapowany a poprzedni byl 1.8 natomiast dyfer mam z przelozeniem 4.27 czy te przelozenie jest dobre do silnika 2.3 ? jesli nie to jakie powinienem zalozyc ?


do m20b23 dyfer :
-3,46
-3,23
Damian
Prins
Inżynier
 
Posty: 872
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 00:26
Lokalizacja: Mielec RMI
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#27  Postprzez ryss15 » 16 lis 2011, o 20:32

ja mam dyfer w swojej E30 m52b25 z compacta Tdsa 2.65 i jest git na trasy, mniejszy hałas, mniejsze spalanie(chyba- jeszcze nie sprawdziłem), ogolnie jeżdze sam, więc nie wadzi mi to, że trochę dłużej się buja do 100 ;)
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama