[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

zmiana dwu-masy na jedno-mase m52b28

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez przemeq » 4 wrz 2011, o 23:27

Stammek napisał(a):jeszcze jedna sprawa. jak dajesz jednomas to łapę w skrzyni(tą na ktorej jest lozysko wyciskowe) musisz mieć od skrzyni z jednomasem czy w twoim wypadku od m50 z jednomasem.


albo przerobić zwykłą
e46 330i & szukam e30 coupe wąskie lampu
przemeq
Stażysta
 
Posty: 390
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 22:27
Lokalizacja: grójec
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Post numer:#17  Postprzez PR0ZAC » 6 wrz 2011, o 12:00

Pamiętajcie też że zakładając lżejsze koło zamachowe tracimy moment obrotowy!
PROZAC_PERFORMANCE@WP.PL
507-247-871

Obrazek

[center]SWAPY, Black Hella, polerowanie kloszy, regeneracja odbłyśników, chromowanie, cynkowanie. Zapraszam :)[/center]
PR0ZAC
Inżynier
 
Posty: 898
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:35
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: 328
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#18  Postprzez maaaad » 6 wrz 2011, o 14:47

Nie tracimy, tylko silnik inaczej go oddaje ;)
maaaad
Profesor
 
Posty: 2424
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez PR0ZAC » 13 wrz 2011, o 11:10

Tak, w mniejszej liczbie oddaje :mad2:
PROZAC_PERFORMANCE@WP.PL
507-247-871

Obrazek

[center]SWAPY, Black Hella, polerowanie kloszy, regeneracja odbłyśników, chromowanie, cynkowanie. Zapraszam :)[/center]
PR0ZAC
Inżynier
 
Posty: 898
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:35
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: 328
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#20  Postprzez Jasmen » 13 wrz 2011, o 13:52

Ale za to szybciej sie wkreca wiec jest to wynagrodzone
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#21  Postprzez Grzesiek2290 » 13 wrz 2011, o 14:59

Silnik nie traci momentu obrotowego ,a po prostu spada tendencja do jego kumulowania przez koło zamachowe.
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#22  Postprzez maaaad » 13 wrz 2011, o 16:36

PROZAC napisał(a):Tak, w mniejszej liczbie oddaje

Oddaje tyle, ile dostanie od silnika.

Żeby nie być gołosłownym - http://www.importtuner.com/tech/impp_10 ... index.html

Lżejsze koło zamachowe nie zmniejsza momentu, zmniejsza siłę bezwładności - co objawia się w trudniejszym zrywaniu przyczepności, czy w ogóle ruszaniu.
maaaad
Profesor
 
Posty: 2424
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#23  Postprzez borysbadenow » 19 wrz 2011, o 17:17

Baks napisał(a):temat u mnie sie troche zmienil z tym ze stan techniczny jest ten sam auto nie jezdzi

dwumas okazal sie sprawny z M50 228mm przetoczylem go i zabielilem pod 240mm
tarcza sprzegla nowa 240 mm 328i
docisk nowy 328i
łozysko 328i
po poskladaniu okazuje sie ze pedal twardy i nie da sie biegu wrzucic

wydaje mi sie ze odleglosc miedzy sprzeglem a dociskiem jest za mala

czytalem cos o podkladkach ale malo informacji


No i jak Baks zrobiłeś w końcu to to sprzęgło działa jak się sprawuje ?? Mnie chyba też czeka taka robótka.
borysbadenow
 

Post numer:#24  Postprzez Baks » 24 wrz 2011, o 18:39

docisk z 2.8 jest o iwele sztywniejszy i mocniejszy od docisku z m50 dlatego tez trzeba stoczyc 2mase lub 1 mase o kilka milimetrow a nie zabielac gdyz po skreceniu jest sprzeglo caly czas scisniete. pozdrawiam
Baks
 

Post numer:#25  Postprzez ryss15 » 24 wrz 2011, o 22:24

Ja mam taki problem, mam zamach o m20, sprzeglo docisk tez m20, rozrusznik od m20, skrzynia od m50, ale sprzęgło jakoś dziwnie ciężko chodzi łapie od dołu..może to wina tej lapy skrzyni, ze dalej jest od dwumasu...? moze ktos spotkal sie z tym
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#26  Postprzez cedro23 » 2 paź 2011, o 19:42

[ Dodano: 02-10-2011, 19:42 ]
ryss15 napisał(a):może to wina tej lapy skrzyni, ze dalej jest od dwumasu...? moze ktos spotkal sie z tym


no tą łapę musisz dać od jednomasu, u mnie przy takiej zamianie nie dało sie w ogóle biegu wbić bo łapa obcierała i było słychać takie głośne obcieranie przy próbie wciśnięcia pedału, a na oko obie wyglądają podobnie ale tak nie jest
cedro23
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 10:17
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama