[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

problem m52tu nie równa praca i rozpinanie cylindrów

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

problem m52tu nie równa praca i rozpinanie cylindrów

Post numer:#1  Postprzez kamil-hol1 » 22 lut 2012, o 22:44

panowie mam problem z silnikiem m52tu który siedzi w e30 a mianowicie silnik nie równo pracuje na biegu jałowym i gdy stoi ok 5 min na biegu jałowym rozpina cylindry to znaczy zaczyna chodzić nie na wszystkie cylindry .ale gdy odłączy się mu przepływomierz silnik zaczyna chodzić równo i nie rozpina cylindrów ,podmieniałem przepływomierz na inny i jest to samo co to może być ?
koperr
kamil-hol1
Uczeń
 
Posty: 60
Dołączył(a): 27 sie 2009, o 20:16
Lokalizacja: golub-dobrzyń
Moje BMW: 325is
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez IMIietek » 28 lut 2012, o 22:07

podłaczałes pod inpe ?
kupię e30
IMIietek
Student
 
Posty: 136
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 23:10
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez DavMc » 29 lut 2012, o 12:14

kamil-hol1, musisz się podpiąć pod kompa i odczytać błędy, posprawdzać wartości
bo inaczej to takie szukanie w ciemno
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez BMWe30-Stefan » 29 lut 2012, o 12:18

tak dobrze mówicie pisałem o tym w innym temacie już brat tak miał w swojej e39 dokładnie takie same objawy nierówna praca, szarpanie, wrażenie jakby któryś z garów nie pracował komputer nic nie pokazywał ani w błędach stałych ani w błędach okresowych jedyne co się ukazywało podczas tego szarpania to była kontrolka na zegarach EML oznaczało to problem związany z przepustnicą okazało się że to czujnik otwarcia przepustnicy brat wymienił przepustnicę i auto działa jak dawniej załatw przepustnicę sprawną i zobacz czy pomoże
a mówisz jeszcze że jak odepniesz przepływke to znika ta przypadłość dzieje się tak dlatego że wszystko jest połączone ze sobą właśnie w ten system EML jak odepniesz przepływke to okłamujesz komputer ile dostaje powietrza itd a przepustnica wtedy nie ogarnia czujnikiem dlatego chodzi dobrze
BMWe30-Stefan
 

Post numer:#5  Postprzez IMIietek » 29 lut 2012, o 15:14

BMWe30-Stefan napisał(a):tak dobrze mówicie pisałem o tym w innym temacie już brat tak miał w swojej e39 dokładnie takie same objawy nierówna praca, szarpanie, wrażenie jakby któryś z garów nie pracował komputer nic nie pokazywał ani w błędach stałych ani w błędach okresowych jedyne co się ukazywało podczas tego szarpania to była kontrolka na zegarach EML oznaczało to problem związany z przepustnicą okazało się że to czujnik otwarcia przepustnicy brat wymienił przepustnicę i auto działa jak dawniej załatw przepustnicę sprawną i zobacz czy pomoże
a mówisz jeszcze że jak odepniesz przepływke to znika ta przypadłość dzieje się tak dlatego że wszystko jest połączone ze sobą właśnie w ten system EML jak odepniesz przepływke to okłamujesz komputer ile dostaje powietrza itd a przepustnica wtedy nie ogarnia czujnikiem dlatego chodzi dobrze
większej głupoty nie słyszałem
IMIietek
Student
 
Posty: 136
Dołączył(a): 25 paź 2009, o 23:10
Lokalizacja: dolnośląskie
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama