[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Inny krokowy w m20b25

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Inny krokowy w m20b25

Post numer:#1  Postprzez Lapek » 25 mar 2012, o 09:38

Sprawa przedstawia sie tak. Chciałem przełożyć od kolegi krokowy aby sprawdzić czy będzie poprawa w pracy silnika. Okazało sie że on ma inny. Inaczej ma wyjścia. Po niżej foto jego silnika i zaznaczyłem co u niego jest inaczej.
Silnik miał przekładany bo było 1.8
Mój jest oryginał z mojej. Oba m20b25.
Może wiecie czemu u niego jest deko inaczej?

Obrazek

A tu foto tych krokowych. Ja mam ten po prawej. On ma ten z lewej.

Obrazek
--- MotoPasje facebook ---
Lapek
Stażysta
 
Posty: 312
Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 19:47
Lokalizacja: Płońsk
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Post numer:#2  Postprzez wojtaq » 25 mar 2012, o 09:45

poprostu były 2 rodzaje t i l i do tego różne gumy do przepływki
szukaj właściwego czyli T i po sprawie
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez Dantte26 » 25 mar 2012, o 12:45

z tego co się orientowałem zależne jest to od jednostki sterującej DME...Motronic wychodził z krokowcem typu T, a K-Jetronic z krokowcem typu L
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez GesTee » 25 mar 2012, o 20:26

na obu dziala tak samo roznica tylko w gumie, sprawdzone osobiście
tu miał byc obrazek ale pedalstwo coś namotało ;(
GesTee
Student
 
Posty: 177
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 01:32
Lokalizacja: Sztokholm
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez Pietrek » 26 mar 2012, o 01:01

Dantte26 napisał(a):Motronic wychodził z krokowcem typu T, a K-Jetronic z krokowcem typu L


Być może, ale to nie od tego to zależy.
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez LUKAS » 26 mar 2012, o 10:40

Zmiana była w listopadzie `88 roku.

Musisz poprostu poszukać takiego krokowca który będzie do Ciebie pasował.

Dantte26 napisał(a):K-Jetronic z krokowcem typu L


Bzdura, w E30 przecieznie miałeś nigdy K-Jeta...
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... ;)
LUKAS
Student
 
Posty: 177
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 20:07
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez Dantte26 » 27 mar 2012, o 11:43

LUKAS napisał(a):w E30 przecieznie miałeś nigdy K-Jeta


racja...stosowali tylko Bosch Motronic...coś musiałem pomylić choć dałbym sobie rękę uciąć że czytałem gdzieś o K-Jet w BMW...i bym teraz ku :cen: wa nie miał ręki... :lol:
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez LUKAS » 27 mar 2012, o 15:28

Dantte26 napisał(a):sobie rękę uciąć że czytałem gdzieś o K-Jet w BMW

Zgadza się, ale w takich modelach jak:
E12
E21
E24 itp itd
Nie prosta, lecz zakręt jest wyzwaniem ... ;)
LUKAS
Student
 
Posty: 177
Dołączył(a): 1 kwi 2007, o 20:07
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama