[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e36 - jaki najlepszy silnik

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

e36 - jaki najlepszy silnik

Post numer:#1  Postprzez DavMc » 11 mar 2008, o 14:57

Hej!
Pytam w imieniu znajomego, bo ma zamiar kupić kebaba...
Jaki według Was jest najlepszy (moc, trwałość, osiągi i awaryjność)
montowany w BMW E36?

np. jak wychodzi m50b25 w konfrontacji z m52b28
i jak jest ze spalaniem paliwa w tych jednostkach?
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Arczi e30 » 11 mar 2008, o 16:13

.. a do czego wg ciebie jest mu to auto

1. do codziennej jazdy
2. do szpanowania i szybkiego startu spod świateł
3. do ekonomicznej jazdy
4. do wyrywania lachonów spod remizy
5. do żywienia mechaników przez ciągłe awarie
6. do utrzymywania stacji paliwowych w okolicach

Tak naprawde e36 jest wytworem stworzonym do kazdego z tych punktów zaleznie od wersji silnikowej .. ogolnie ktoś kto kupuje PLASTIC FANTASTIC musi być ostro zdesperowany mając do wyboru takie auta jak e34 ktore moze kupić w tych samych pieniądzach
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez DavMc » 11 mar 2008, o 17:02

Arczi e30 napisał(a):musi być ostro zdesperowany mając do wyboru takie auta jak e34 ktore moze kupić w tych samych pieniądzach



to już zostawmu kupującemu;)


Auto ma służyć do codziennej jazdy, z tym że musi byc MOCNE i bezawaryjne
chodzi o jednostkę o której można powiedzieć "nie do zajechania"


ekomonomia też jest ważna, ale stoi na którymś tam miejscu;)
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez luk869 » 11 mar 2008, o 17:05

Co Ty tak najeżdżasz na te kebaby? Auto jak auto. Nie zaprzeczam, że trochę mi pasuje twoje określenie Plastic Fantastic do tego samochodu (szczególnie do kilku szpanerków z przyciemnionymi szybami, obwisłym wydechem itp), ale nie uważam, że jest brzydki, zwłaszcza wersja coupe. Faktem jest, że są młodsze od E30.

Mój znajomy ma E36 318i w gazie. Pali mu 11l gazu, przyzwoicie się zbiera, pewnie niektórzy najadą, że to m40, ale on używa go do codziennej jazdy i nie narzeka.
Inny miał 316i i używał go do "lansowania" po mieście, na początku oszukiwał , że ma silnik 2.0 hehe, paliła mu 18l benzolu i jeździła jak 1.6 jeździ.
Trzeci znajomy wymienił niedawno 320i coupe na E46 320d bo nie podobało mu się, że pali 10l benzyny po mieście przy spokojnej jeździe, a gazu nie chciał. Poza tym o samochodzie mówił w samych superlatywach.
luk869
Stażysta
 
Posty: 442
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 17:51
Lokalizacja: Józefów/Warszawa
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez DavMc » 11 mar 2008, o 17:12

no w końcu jakaś konkretniejsza wypowiedź...

przypominam, że temat jest o jednostkach silnikowych w e36,
a nie o tym czy komuś e36 się podoba czy nie,
albo co by kupił zamiast tego modelu...

pozdr
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez ZTJ » 11 mar 2008, o 19:11

DavMc napisał(a):ak wychodzi m50b25 w konfrontacji z m52b28


M52B28 podobno dużo lepiej się zbiera od dołu i ogólnie dużo przyjemniej się nim jeździ (tak słyszałem, sam jeździłem tylko 316 M43 :mrgreen: ).
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez Antonio » 11 mar 2008, o 19:15

S50B30, jesli zle oznaczenia to mnie poprawcie, innej e36 nie ma sensu kupowac ;)
Antonio
 

Post numer:#8  Postprzez kaktus » 11 mar 2008, o 19:26

Jezeli chodzi o jednostki 6 cylindrowe to wszystkie sa godne polecenia bo one róznia sie tylko głowicą...Jak brać to tylko m50 w Vanosie nie koniecznie musi to być BI Vanos,m52b28 ceni sie od 15tys w góre... m50b20 spala w miescie 12-13 m50b25 13-14 jezeli szukać e36 to tylko serie...


Z tego co czytam to kto ma e30 to jest kozak...
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez Arczi e30 » 11 mar 2008, o 19:27

... nie mam nic do e36 .. tak jak napisałeś auto jak każde inne .. i własnie za te jak każde inne mam do niego jakieś "ale"

po tym co napisał kolo potencjalnego kupca polecam dla niego m50b20 .. w miare bezawaryjny, w miare ekonomiczny, w miare szybki ... w miare dobry na miasto

.. nie w miare bedzie tu m42 .. awaryjny a spali tyle co m50b20

.. nie w miare na miasto jest m50b25 i m52b28 ... te troszke pala i ekonomia u tego ziomka stanełaby na pierwszym miejscu rzeczy na ktore nalezy patrzec kupując auto ...

m50b20 .. w miare silnik, w miare tanie części .. w miare polecam :lol:
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez tigre0070 » 11 mar 2008, o 19:42

jak kebab to tylko 328 i nic innego....no chyba że M3
tigre0070
 

Post numer:#11  Postprzez Arczi e30 » 11 mar 2008, o 19:46

tigre0070 napisał(a):jak kebab to tylko 328 i nic innego....no chyba że M3


... i tu rodzi sie dylemat bo za kebaba z 2,8 mozna kupić e39 ... ten sam przedział cenowy
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez ZTJ » 11 mar 2008, o 20:08

Arczi e30 napisał(a):.. nie w miare bedzie tu m42 .. awaryjny a spali tyle co m50b20


m50b20 jest zdecydowanie lepszy od m42, ale trochę nie na miejscu jest nazwanie tego drugiego awaryjnym.
ZTJ
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 22:27
Lokalizacja: BLN
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#13  Postprzez tigre0070 » 11 mar 2008, o 20:10

ale za to z jakim silnikiem te e39? :D
tigre0070
 

Post numer:#14  Postprzez Arczi e30 » 11 mar 2008, o 20:13

ZTJ napisał(a):
Arczi e30 napisał(a):.. nie w miare bedzie tu m42 .. awaryjny a spali tyle co m50b20


m50b20 jest zdecydowanie lepszy od m42, ale trochę nie na miejscu jest nazwanie tego drugiego awaryjnym.


wiec nazwę go celniej .. jest to silnik w ktory trzeba co jakies czas pare ładnych złoty wrzucic bo jest to silnik co by nie było o charakterstyce sportowej .. i jest super silnikiem .. problem polega na tym że przewazajaca wiekszosc uzytkowników niema na jego odświerzenie i doprowadza go so stanu rozpadku ...


tigre0070 napisał(a):ale za to z jakim silnikiem te e39? :D


2.0 ... a co niby taki silnik to ujma .. masz jakos m40 w e30 i narzekasz :cool2:
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#15  Postprzez tigre0070 » 11 mar 2008, o 20:18

po pierwsze mam m10 a moje auto waży 1060kg.

2.0 w e39 to totalna porażka wg mnie ,a 2,8 w e36 zapierdziela...
tigre0070
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama