[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e36 - jaki najlepszy silnik

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Post numer:#31  Postprzez Iro » 13 mar 2008, o 09:22

s50 - 3.0 286HP - najlepszy silnik wg mnie w e36 .
to jest moja odpowiedz na pytanie w temacie 8)
Iro
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#32  Postprzez BeMek_E30 » 13 mar 2008, o 19:36

a może 1.6 M40 :cool2: :sni:
BeMek_E30
 

Post numer:#33  Postprzez kaktus » 13 mar 2008, o 20:24

Poczytać tak was to aż zal w :cen:... ściska... Jeden lepszy od drugiego.

DavMac spalanie m50b20 trasa 8-9l miasto 12l ale można zejść do 10l/100km
m50b25 dolicz litra w cyklu miejskim,i nie ma co sie kłucić ze b25 lub b28 spali tyle samo co b20,owszem na trasie ida na równi mozna zejsc kazdym m50 do 8-9litrów
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#34  Postprzez neophyte » 13 mar 2008, o 22:49

to ja proponuję jak BeMeK 1.6 m40 :mrgreen:
w mieście mieści się w 10 a na trasie zejdzie do 6.5 - 7 l :P
Obrazek
neophyte
Profesor
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 19:26
Lokalizacja: chojnice
Moje BMW: sc2
Nadwozie: Touring
Silnik: K4M 1,6
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 740
Silnik: MxxBxx

Post numer:#35  Postprzez DavMc » 14 mar 2008, o 14:32

a miał ktoś doświadczenie z diesel-ami w e36
wiem, że byłu 1,8 (90PS); 2,5(115PS)TD; 2,5 (145?PS) TDS
oznaczeń nie znam
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#36  Postprzez marcin77 » 14 mar 2008, o 21:30

No właśnie jak to jest z tds-em lub td? Pytam bo moja kobieta się przmierza, a słyszałem wiele skrajnych opinii na temat tych silników.
marcin77
Stażysta
 
Posty: 346
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 15:08
Lokalizacja: borne sulinowo
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#37  Postprzez tigre0070 » 14 mar 2008, o 21:35

2,5tds to ta sama padaczka co w e34 bodajże...
tigre0070
 

Post numer:#38  Postprzez BeMek_E30 » 14 mar 2008, o 22:26

podobno pompy wysiadają w tds-ach...... :mad2: ale co i jak to????
BeMek_E30
 

Post numer:#39  Postprzez marcin77 » 15 mar 2008, o 10:09

tigre0070 napisał(a):bodajże...

BeMek_E30 napisał(a):podobno

Nie ma jak konkrety. :lol:
marcin77
Stażysta
 
Posty: 346
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 15:08
Lokalizacja: borne sulinowo
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#40  Postprzez tigre0070 » 15 mar 2008, o 14:36

to masz konkret - to dokładnie ta sama padaka co w e34... silnik M51

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_M51
tigre0070
 

Post numer:#41  Postprzez kaktus » 15 mar 2008, o 16:06

Ja miałem 1.8TDS a dokładnie 1650cm szesciennych.Silnik oszczedny ale naprawde awaryjny.Jezeli kupowac diesla to tylko brać fachowca od dieslów... Ten 90ps wcale nie jedzie do przodu(kombi miałem),ale na wypasie za to był mile wspominam bo była tania jazda.
Diesel w BMW to nie zbyt dobre posunięcie...

[ Dodano: 15-03-2008, 15:10 ]
BeMek_E30 napisał(a):podobno pompy wysiadają w tds-ach...... :mad2: ale co i jak to????
Tak to prawda miałem taki przypadek ze swoja.PS padł rozrusznik i zeby go wymontowac to trzeba skrzynie rozpoławiać od silnika :roll: turbiny maja słabe... ale ma i zalety.
www.7dents.co.uk

M535i ** 325e ** Accord VII V-tec
kaktus
Magister
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 7 paź 2007, o 12:11
Lokalizacja: Bialystok
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#42  Postprzez kaczy-k9 » 15 mar 2008, o 18:36

Jak e36, to tylko s50b32 :kie: . Gdzieś czytałem że m52 maja wadę konstrukcyjną, taka jak m60 tzn stop aluminium z którego są wykonane cylindry jest wrażliwy na jakość paliwa, rdzewieje od zasiarczonej benzyny.
kaczy-k9
 

Post numer:#43  Postprzez czort e34 » 15 mar 2008, o 19:34

m50b20... Kolezka taki mial w e36 i nie dosc ze spalanie bylo "jak Cie moge" to osiagi moim zdaniem rewelacja. mam taki motur w e34 i mam limuzyne+petarde :mrgreen:
czort e34
 

Post numer:#44  Postprzez Wojtek-E30 » 15 mar 2008, o 19:44

bnd07 napisał(a):m50b20... Kolezka taki mial w e36 i nie dosc ze spalanie bylo "jak Cie moge" to osiagi moim zdaniem rewelacja. mam taki motur w e34 i mam limuzyne+petarde :mrgreen:


Bez przesady, 2.0 w takiej budzie to żadna petarda, w E34 moim zdaniem absolutne minimum to 2,5 24V.
Wojtek-E30
 

Post numer:#45  Postprzez paradoxx » 15 mar 2008, o 19:44

bnd07 napisał(a):m50b20... Kolezka taki mial w e36 i nie dosc ze spalanie bylo "jak Cie moge" to osiagi moim zdaniem rewelacja. mam taki motur w e34 i mam limuzyne+petarde :mrgreen:


u mnie siedzi w e34 M50B25 i to dopiero jest petarda :twisted:
paradoxx
 

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama