[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e36 - jaki najlepszy silnik

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Post numer:#46  Postprzez czort e34 » 15 mar 2008, o 20:04

paradoxx napisał(a):
bnd07 napisał(a):m50b20... Kolezka taki mial w e36 i nie dosc ze spalanie bylo "jak Cie moge" to osiagi moim zdaniem rewelacja. mam taki motur w e34 i mam limuzyne+petarde :mrgreen:


u mnie siedzi w e34 M50B25 i to dopiero jest petarda :twisted:

dodaj ze IX ... jezdzilem takim e34 tyle ze w kombi..... uuuuuuuuuuu :mrgreen:
czort e34
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#47  Postprzez paradoxx » 15 mar 2008, o 21:37

bnd07 napisał(a):dodaj ze IX ... jezdzilem takim e34 tyle ze w kombi..... uuuuuuuuuuu


u mnie siedzi w sedanie i niestety nie IX ale i tak ogień w szopie jak się depnie :twisted:

w e36 M50B25 pewnie jeszcze lepiej bo lżejsze no i spalanie nie powinno być takie straszne przy normalnej jeździe :cool2:
paradoxx
 

Post numer:#48  Postprzez czort e34 » 15 mar 2008, o 21:51

wierze na slowo pisane!!!! :cool2: ale jezeli chodzi o spalnie to pewnie m50b20...

p.s. : po co kupowac e36 jezeli mozna kupic na mniejsza kase e34??
czort e34
 

Post numer:#49  Postprzez paradoxx » 15 mar 2008, o 22:30

bnd07 napisał(a):p.s. : po co kupowac e36 jezeli mozna kupic na mniejsza kase e34??


e36 podobnie jak e30 służy do zabawy
e34 do wygodnej jazdy

ale każde auto może być do jednego i drugiego - zależy w czyim jest posiadaniu...
paradoxx
 

Post numer:#50  Postprzez wrona » 16 mar 2008, o 00:45

mi tam e36 sluzy jako auto w trasy, wygodne na standartowym zawiasie, ciche w normalnym zakresie obrotow ( jak zechce to uslysze 6 cylindrow :mrgreen: ) i w miare oszczedne, a do miasta e30 niskie, twarde ze szperunkiem :mrgreen: ale do jazdy w trasy to hmmm chyba sie juz za stary robie i mnie plecy za bardzo bolą :bag: :mrgreen: :mrgreen:
ale chyba....... powstanie nowy projekt e30 :mrgreen:
angole angole angole ...... only bmw !!!!!
Obrazek
nie stac mnie na lpg ........:D
wrona
Student
 
Posty: 276
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 08:11
Lokalizacja: radzyń podlaski
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#51  Postprzez paradoxx » 16 mar 2008, o 01:20

wrona napisał(a):ale do jazdy w trasy to hmmm chyba sie juz za stary robie i mnie plecy za bardzo bolą


i dlatego przesiadłem się do e34 :lol:
paradoxx
 

Post numer:#52  Postprzez DavMc » 16 mar 2008, o 02:03

wrona napisał(a):ale chyba....... powstanie nowy projekt e30

wrona, może uchylisz rąbka tajemnicy co tam knujesz??
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#53  Postprzez wzkurczak » 17 mar 2008, o 17:59

jesli chodzi o tds-a to jest to prawda ze ich słabym punktem jest pompa wtryskowa, ale raz dobrze zrobiona nie powinna sie pasc drugi raz, nie zgodze sie ze m51 to trasznie awryjny silnik, tylko poprostu znalescie zdrowego graniczy z cudem bo wiadomo ze jak ktos kupuje diesla to poto zeby jezdzic duzo i tanio, parawie kazdy ma dwarazy tyle przelatane niz ludzie podaja,
i nie jest debilo odporny trzeba go umiec ekspeatowac a posłuzy długo... :cool2:
Obrazek

Klimatyzacja - Chłodnictwo pełen zakres usług 500-549-256
wzkurczak
Magister
 
Posty: 997
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 18:24
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#54  Postprzez czort e34 » 18 mar 2008, o 01:59

a moze ktos opisac szerzej 2.5 TDS... ??? jak to sie ma jezeli chodzi o osiagi i spalanie w e36??
czort e34
 

Post numer:#55  Postprzez paradoxx » 18 mar 2008, o 11:28

co do 2,5 TDS to zabardzo nie wiem co i jak z tym silnikiem ale wiem że to nie bardzo będzie ci się opłacać bo ON ma być niedługo droższy od PB. TDSa zawsze możesz też "podkręcić" ale wtedy żywotność silnika się skraca.
paradoxx
 

Post numer:#56  Postprzez QJaw » 18 mar 2008, o 21:35

u mnie dzisiaj patrze ON 4,34 zł a Pb 95 4,29 :duh: już jest drozszy
QJaw
Uczeń
 
Posty: 77
Dołączył(a): 6 lip 2007, o 23:55
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#57  Postprzez czort e34 » 18 mar 2008, o 21:57

a gaziwo 2.09 :mrgreen: czy to prawda ze 2.5TDS duza pala???
czort e34
 

Post numer:#58  Postprzez tigre0070 » 18 mar 2008, o 21:59

u mnie ON 4.01 :D

paradoxx napisał(a):TDSa zawsze możesz też "podkręcić" ale wtedy żywotność silnika się skraca.
był jakoś niedawno wydłubany na chyba 170KM na allegro i szczerze to nie sądzę żeby żywotność się skróciła...
tigre0070
 

Post numer:#59  Postprzez wzkurczak » 19 mar 2008, o 16:11

jesli chodzi o dłubanie tedsa to na forum beemka-klub lub bmw-sport jest gosc co ma tedsa na 178KM zrobionego i powiedział ze wiecej sie nieda bo fizycznie pompa wtryskowa nie pozwoli, nie wiem czy to prawda ale moze cos w tym jest.
co do zywotnosci tego silnika to nie sadze ze przyrost przyrost 20KM zkrucił jego zywotnosc, ja wiem ze z mojego silnika 2.4td 115KM i 220Nm kolezy za zachodniej granicy robia z nich 200KM+ :jawdrop: i 400Nm :jawdrop: :jawdrop: w tedy pewnie sie zkruci zywotnosc Silnika drastycznie :jum:
Obrazek

Klimatyzacja - Chłodnictwo pełen zakres usług 500-549-256
wzkurczak
Magister
 
Posty: 997
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 18:24
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#60  Postprzez RESO » 19 mar 2008, o 17:47

Tak tylko połowa osprzętu jest już wtedy inna
RESO
 

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama