[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

e36 - jaki najlepszy silnik

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Arczi e30 » 11 mar 2008, o 20:26

tigre0070 napisał(a):po pierwsze mam m10 a moje auto waży 1060kg.

2.0 w e39 to totalna porażka wg mnie ,a 2,8 w e36 zapierdziela...


m10 .. już niby lepiej ale dalej 4-cyl. i wybacz pomyłkę nie musze znać aut wszystkich uzytkowników forum :duh:

.. 2.8 to juz chyba ekonomie przesuwamy na baaardzo odległe miejsce :tun: .. a e39 nie nazywaj zaraz jakimś wielorybem .. 150KM spokojnie ją rozbuja .. choć każdy i tak wybiera tak jak chce
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez wzkurczak » 11 mar 2008, o 20:28

msyle ze m50n25, m52b25 i m52b28 to bardzo dobre slinik i ich spalenie jest mniej wiecej takie samo, silniki m52 maja aluminiowe bloki ich plusem jest to ze sa lrzejsze 8)
Obrazek

Klimatyzacja - Chłodnictwo pełen zakres usług 500-549-256
wzkurczak
Magister
 
Posty: 997
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 18:24
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#18  Postprzez tigre0070 » 11 mar 2008, o 20:32

Arczi e30 napisał(a):m10 .. już niby lepiej ale dalej 4-cyl. i wybacz pomyłkę nie musze znać aut wszystkich uzytkowników forum :duh:
gdybym znalazł zadbane 6cyl to brałbym bez namysłu... poza tym te m10 w zupełności wystarczy do ledwo ponad tony auta :D

Arczi e30 napisał(a):.. a e39 nie nazywaj zaraz jakimś wielorybem .. 150KM spokojnie ją rozbuja ..
ale dużo spali.

zresztą koniec dyskusji o tym jaki silnik w e39 - ja polecam coś od 2,5 wzwyż - znam opinie właścicieli i stąd mój wybór
tigre0070
 

Post numer:#19  Postprzez Bambus is » 11 mar 2008, o 20:35

Włącze sie do dyskusji bo mam e36 m50b20 vanos ze szperą :D . Chciałem 2,5 ale trafiały się same siepy które tylko by stały albo wisiały na podnośniku. Kupiłem od kolegi to co nap wyżej i jak narazie nie powiem złego słowa pali w mieście 12 w trasie przy 140-160 miesci się w 8 byłem przygotowany na więcej. Co do motaru to na 400 wolniejszy od mojego is-a ale brzmieniem i elastycznąścia bije go na glowe do boków też lepiej sobie radzi co 6 garów to 6.Dzieki vanosowi moge jechać 70 na 5 biegu i bez protestu przyspiesza wystarcza na codzień . Kolega ma 2.5 vanos którym też jeżdżę regularnie i prawie nie ma różnicy ale prawie robi dużą różnice i dlatego po sezonie będzie 2.8 :jum:
Bambus is
Student
 
Posty: 108
Dołączył(a): 27 wrz 2007, o 08:36
Lokalizacja: kołobrzeg
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#20  Postprzez DavMc » 11 mar 2008, o 21:04

a jak wygląda spalanie w:
m50b20
m50b25
m52b25
m52b28
ma ktoś doświadczenia?? (tylko bez wartości katalogowych proszę;))
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#21  Postprzez Bambus is » 11 mar 2008, o 21:22

W m50b20 patrz wyżej nadmienie ze nie mam lekkiej nogi :tun: :tun:
m50b25 w mieście +1litr w trasie podobnie u kolegi , noga nadal nie lekka :tun: :tun:
m52b25 patrz m50b20
m52b28 to samo ale koleś zamula jak ta lala po co mu taki motor :roll:
Z doswiadczeń moich znajomych co maja takie silniki
Bambus is
Student
 
Posty: 108
Dołączył(a): 27 wrz 2007, o 08:36
Lokalizacja: kołobrzeg
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#22  Postprzez deeste » 11 mar 2008, o 21:48

w e36 silnik M42 to za malo... ostatnio wywalilem takiego kebaba o 3 dlugosci moją bunią (terminal) :):):):)
Avatar użytkownika
deeste
Moderator
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#23  Postprzez wrona » 11 mar 2008, o 22:02

jezdze zarowno m50b20 jak i m52b25 nie zauwazylem roznic w spalaniu (normalna dynamiczna jazda ) miasto 11,5 - 12,5 trasa 8-9 l

pozdro
angole angole angole ...... only bmw !!!!!
Obrazek
nie stac mnie na lpg ........:D
wrona
Student
 
Posty: 276
Dołączył(a): 16 lip 2007, o 08:11
Lokalizacja: radzyń podlaski
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#24  Postprzez DavMc » 11 mar 2008, o 23:02

wrona napisał(a):jezdze zarowno m50b20 jak i m52b25 nie zauwazylem roznic w spalaniu

no a w mocy chyba czuć i to bardzo
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#25  Postprzez wzkurczak » 12 mar 2008, o 00:31

wrona napisał(a):jezdze zarowno m50b20 jak i m52b25 nie zauwazylem roznic w spalaniu (normalna dynamiczna jazda ) miasto 11,5 - 12,5 trasa 8-9 l

pozdro


to ja jeszcze dodam ze s50potrafi w trasie spalic mniej niz m50, kumpel ma dwa takie auta mówi ze przy gnieceniu fury dopiero sie zaczybaja cuda w spalaniu, a sllinik m50 z vaanosem to m52
Obrazek

Klimatyzacja - Chłodnictwo pełen zakres usług 500-549-256
wzkurczak
Magister
 
Posty: 997
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 18:24
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25T
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#26  Postprzez Bagor » 12 mar 2008, o 03:54

wzkurczak napisał(a):a sllinik m50 z vaanosem to m52

I tu się mylisz :) M50 były zarówno z Vanosem, jak i bez Vanosa. M52 były już tylko z Vanosem, a M52TU (montowane dopiero w E46) były na podwójnym Vanosie.
Według mnie, najlepszym wyborem będzie M52B25, czyli popularne 323i. Najlepszy stosunek pomiędzy spalaniem, a przyspieszeniem. M52B25 W porównaniu do M50 wygląda mniej więcej tak: pali jak M50B20, a przyspiesza jak M50B25.
Bagor
 

Post numer:#27  Postprzez tigre0070 » 12 mar 2008, o 12:12

Bagor napisał(a):wzkurczak napisał/a:
a sllinik m50 z vaanosem to m52

I tu się mylisz :) M50 były zarówno z Vanosem, jak i bez Vanosa. M52 były już tylko z Vanosem, a M52TU (montowane dopiero w E46) były na podwójnym Vanosie.
Według mnie, najlepszym wyborem będzie M52B25, czyli popularne 323i. Najlepszy stosunek pomiędzy spalaniem, a przyspieszeniem. M52B25 W porównaniu do M50 wygląda mniej więcej tak: pali jak M50B20, a przyspiesza jak M50B25.
ale 22-23 kucyki ma mniej...
tigre0070
 

Post numer:#28  Postprzez mlodyyy » 13 mar 2008, o 01:58

ja mam kebaba m52b28 cabrio (1460kg) w automacie, opony(235 przod -tyl), srednie spalanie przy normalnej jezdzie ok 12l, bujanie sie po samym miescie moze dojsc do 15, przy deptaniu ostrym- oj wtedy lubi duzo:D W wakacje pojechalem na Słowacje (1400km, trasa i bujanie sie po miasteczkach), 4 osoby plus bagaze) w miare delikatna jazda, ale tez bez zamulania -srednia 9,1 !!! Dla mnie bardzo fajny silnik, chcialbym taki w moim e30 :twisted: :twisted:
mlodyyy
 

Post numer:#29  Postprzez Bagor » 13 mar 2008, o 02:51

tigre0070 napisał(a):ale 22-23 kucyki ma mniej...

I co z tego? Przyspiesza się momentem, a ten mają taki sam :!: W dodatku, maksymalny moment, M52 osiąga przy niższych obrotach. M52 jest także lżejszy.
Bagor
 

Post numer:#30  Postprzez tigre0070 » 13 mar 2008, o 08:58

nie zamierzam się z Tobą kłócić...ja cały czas obstaję przy m52b28
tigre0070
 

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama