Przeprowadzam właśnie renowacje zacisków hamulcowych 4 tłoczkowych ATE z e32.
Zaciski są w dobrym stanie mimo lat, przylgnie wewnętrzne i zewnętrzne tłoczków bajka, to samo wewnątrz korpusu.
Jednakże trzeba by wypiaskować same korpusy i teraz pytanie jak to najlepiej zrobić?
Wiem, że piaskowanie zmienia fakturę powierzchni metalu na chropiwatą. Czy na czas piaskowania tłoczki mają byc schowane w zaciskach? (Dzięki temu nie wypiaskuje środków ani boków tłoczków).
Gdzie najlepiej szukać nowych gumek osłonowych dla tłoczków (do tych zacisków)?
Są (NIE PYTAJ O CENE:D), ale ja jedyne co potrzebowałem to osłonki zewnętrzne tłoczków. Kupione zamienniki ATE, co prawda sa drogie (130 zł kpl na oba), ale cóż Warto.
Post numer:#10 przez Karolo » 30 wrz 2012, o 21:10
Ja zostawiłem tłoczki na odpowiedniej wysokości (odpowiednio wciśnięte). Środek zabezpieczony, czoła tłoczków ładnie wyczyszczone i jest super
Ja mam z kolei pytanie, na jaki smar wciskać tłoczki do środka? Wystarczy na sam DOT czy są do tego jakieś smary, które zapewnią mu odpowiednie smarowanie w trakcie pracy?