[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

FALOWANIE SILNIKA M50B25 POMOCY!!!!

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

FALOWANIE SILNIKA M50B25 POMOCY!!!!

Post numer:#1  Postprzez qziem » 27 lis 2012, o 13:55

Witam. W mojej e30 mam swapa z e34. Silnik m50b25. Falował od kiedy kupiłem. wymieniłem czujnik położenia wału i przepływkę i dalej faluje jak tylko się lekko nagrzeje. Od razu po odpaleniu nie faluje. Czy może to być sonda lambda? Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o pomoc :)
qziem
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez 0sajfer » 27 lis 2012, o 15:02

sonda, komp, cewki, lewe powietrze (dziura w dolocie, gumie itp). Niestety wszystko po kolei. Nawet dziura w wydechu może mieć wpływ :)
0sajfer
Uczeń
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22 cze 2012, o 16:25
Lokalizacja: wwa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M50b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez optaszyn » 27 lis 2012, o 16:25

mi też faluje:/ też już od samego swapu i tez dawcą był e34:/ mi faluje na zimnym i póżniej jak czasami na światłach jestem raz faluje raz nie, i podwyższone obroty ma często temat rzeka co do falowania dużo rzeczy może być, niby najlepiej jechać na kompa (tak mówią) ale komp nie zawsze pokaże o co chodzi a płacić 250zł za to że mi powiedzą że sonda jest do wymiany to wolałbym już kupić tą sondę heh brak funduszy ostatnio a czasami też mnie to falowanie denerwuje. Daj znać co było przyczyną
optaszyn
Uczeń
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: ___
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez Dudi81 » 27 lis 2012, o 16:29

w m50 czasami wystarczy skasować błędy i falowanie potrafi zniknąć, sama wymiana nawet uszkodzonej części na dobrą i nie skasowanie błędów nie zawsze pomaga.
Dudi81
Student
 
Posty: 190
Dołączył(a): 16 cze 2010, o 08:58
Lokalizacja: Sandomierz
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Touring
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#5  Postprzez qziem » 27 lis 2012, o 16:49

błąd sondy lambdy się pojawia z tego co wiem i po skasowaniu znowu po jakiś 12 sekundach. właśnie wróciłem od mechanika. muszę wymienić.. jak to zrobię to napiszę czy pomogło. Mam nadzieję ze wystarczy :P dzięki za pomoc!
qziem
 

Post numer:#6  Postprzez howbiee » 27 lis 2012, o 17:51

optaszyn napisał(a):ale komp nie zawsze pokaże o co chodzi a płacić 250zł


coś drogie te podpięcie u waSZ w tej Warszawie.
howbiee
Moderator
 
Posty: 2276
Dołączył(a): 20 mar 2011, o 11:21
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE
Silnik: m20b20

Post numer:#7  Postprzez optaszyn » 27 lis 2012, o 23:04

tyle mi powiedział jeden magik jak u niego byłem, ale ceny to tutaj mają z kosmosu brane, jak sie pytałem ile za polakierowanie elementu to 500-800zł heh i te 500zl to taki standard w sumie w warszawie a pojechałem do rodzinnego miasta to już 300zł za element. za podpięcie u siebie bym zapłacił 60-100zł. Wszystko 2 razy droższe w stolicy
optaszyn
Uczeń
 
Posty: 25
Dołączył(a): 5 cze 2011, o 21:20
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: ___
Nadwozie: Coupe
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez 0sajfer » 28 lis 2012, o 12:39

500-800zł za element? Chyba w ASO bmw.. Albo musiałeś wyglądać na takiego co łatwo naciągnąć. Ja płacę 300zł za naprawdę top wykonanie u kolegi który restauruje zabytki zawodowo. W Warszawie :)
0sajfer
Uczeń
 
Posty: 74
Dołączył(a): 22 cze 2012, o 16:25
Lokalizacja: wwa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Touring
Silnik: M50b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez borysbadenow » 7 gru 2012, o 10:25

jak dolot i cewki ok to niech sprawdzi przepływke
borysbadenow
 

Post numer:#10  Postprzez superfly » 12 gru 2012, o 22:07

qziem odepnij wtyczkę od przepływomierza i zobacz jak się będzie zachowywać, miałem to samo i po odpięciu przepływki wszystkie objawy ustąpiły
superfly
Uczeń
 
Posty: 22
Dołączył(a): 15 sie 2011, o 08:54
Lokalizacja: Włocławek
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: M52B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: ___
Silnik: MxxBxx

Post numer:#11  Postprzez Pyniek1337 » 20 sty 2013, o 12:42

po odpięciu przepływki to powinien zgasnąć raczej :D ostatnio ten sam problem miał znajomy w e36 M50 , odpielismy wtyczke od sondy i przestała falowac, wiec nowa sonda i jest elegancko. sprawdz to u siebie.
Pyniek1337
 

Post numer:#12  Postprzez ŻMIJA » 20 sty 2013, o 13:12

Ja też obstawiam sonde :roll:
ŻMIJA
Inżynier
 
Posty: 774
Dołączył(a): 6 maja 2012, o 18:10
Lokalizacja: PŁOCK
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#13  Postprzez kamil7s » 20 sty 2013, o 15:30

Jak się rozgrzeje czuć wibracje na karoserii?
Na wolnych obrotach.
Może być to czujnik położenia wałka.
Trzeba byłoby skasować adaptacje i zobaczyć co się będzie działo.
Kurde jak dużo kosztuje podpięcie pod kompa to kup interfejs od nerwusa, podłącz pod inpę i sam zdiagnozujesz.
kamil7s
Stażysta
 
Posty: 371
Dołączył(a): 5 paź 2009, o 21:01
Lokalizacja: Nams
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#14  Postprzez Pyniek1337 » 20 sty 2013, o 19:21

przeciez napisał ,że wymienił czujnik położenia wałka i przepływke, ludzie :)
Pyniek1337
 

Post numer:#15  Postprzez Stammek » 20 sty 2013, o 20:02

a wedlug mnie skoro dzieje sie to na rozgrzanym silniku a na zimnym jest ok to najpierw sprawdził bym czujnik temp(czy czasem caly czas nie ma dawki jak na "ssaniu") i regulator cisnienia paliwa...jak przepuszcza to podcisnieniem bedzie lecieć w kolektor "dodatkowe" paliwo kotrego po rozgrzaniu juz nie przepali.

Jak nie to faktycznie moze byc sonda lub przplywka,czesto jak wywala blad sondy to nie znaczy ze jest uwalona,trzeba sprawdzić czy po odpieciu przeplyki sonda nie zaczyna dzialać.jak zacznie to winna jest przeplywka a sada jest ok.Najlepiej sprawdzić np.inpą jak sonda pracuje na rozgrzanym silniku.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama