Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
-RUSKI- napisał(a):oczywiscie przeplywomierz jest inny przepustnica a tym bardziej kolektor ssacy! w jakim celu chcesz to zakladac do m50b20?????
ksx9 napisał(a):Jak chcesz dawać osprzęt z 2,5 to kup jeszcze blok z głowicą :]
ps. jak byś chciał to mam wiązkę pod m50b20 z vanosem(siemens)
gawryjol napisał(a):ps. jak byś chciał to mam wiązkę pod m50b20 z vanosem(siemens)
nie potrzebuje 2.5 bo mam juz silnik a co do wiazki to nie wiem czy jest roznica ale mam 2.0 bez vanosa
e30 owner napisał(a):Tak ugrasz coś tym - zepsujesz silnik. Tzn on będzie pracował, ale tak powiększysz pojemność kolektora, że to nie będzie działało dobrze, zwłaszcza że zrobisz porting, a zawory zostawisz seryjne i co Ci to da?? Zmniejszy prędkość słupa powietrza w dolocie, co pogorszy zjawiska falowe itd itp. Te silniki (oprócz wałków na przykład) są bardzo dobrze policzone. Głowica m50b25 ma flow, który spokojnie wystarczy na przygotowanie silnika 280konnego N/A, szwedzi pokazali że doładowany da radę wygenerować 800 koni, bez ruszania kanałów głowicy i zaworów ... Poza tym porting, który da coś, nie polega na bezmyślnym poszerzaniu kanałów, a regulacji przebiegu tego kanału - a to już dobrze zrobi jedynie doświadczona osoba, która nie jedną głowicę popsuła. To tyle z moich obserwacji, jak te silniki robią ludzie i jakie efekty osiągają.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości