To nie jest ten sam problem co u mnie? Brzmi podobnie:/ też mi się to raz dzieje, a raz nie... i też się pogorszyło
ja wymieniłam
- czujnik poł. wału korb., poł. wałka rozrz., czujnik temperatury silnika, kable zapł., świece, cewki, całą wiązkę silnika, komputer, przepływomierz, mechanik wyczyścił jeszcze krokowiec, zmienił lambdę ...
czujnik temp. pomógł na szarpanie/wyrywanie i hamowanie silnika po nagrzaniu się do jakiejś tam temp (jak jeździłam na uczelnię, zawsze wariował na tym samym skrzyżowaniu)
Niektórym znajomym, którzy mieli podobny problem ...pomogła:
wymiana czujnika położenia wału, lub
położenia wałka, lub
położenia przepustnicy, lub
temperatury silnika
mojemu tacie pomogła wymiana krokowca, ale on ma berlingo i mu nie wierzę
Teraz ciągle mam problem, tyle że nie ma związku już z temperaturą silnika... nikt nie umie sobie z tym poradzić
auto stoi u mechanika, który wymienia mu uszczelki i pierścienie (świece zarzuca olejem)
mam nadzieję, że się nie okaże że są rysy na cyl.