[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M30B35 odpala tylko na plaka....

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

M30B35 odpala tylko na plaka....

Post numer:#1  Postprzez Marek_W » 11 gru 2013, o 01:09

Witam

Mam problem ze swoim e30,

silnik m30b35 z e34.

po regeneracji rozrusznika, wymianie uszczelniacza wału miski itp:) ogólnie motor był wyjmowany z komory.

Przestal odpalać na rozrusznik.
Rozrusznik jest praktycznie nowy, kręci jak opętany ale silnik odpala tylko raz na kilkanaście prób.

Kiedy próbuję odpału na "plaka" to łapie za każdym razem i pracuje normalnie.

wyczytałem coś o pompie paliwa ale wiem że pracuje, bo dobrze ją słychać :)

miał ktoś taki przypadek ??
Marek_W
Stażysta
 
Posty: 303
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 16:31
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: 325T
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b20
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez sebek335 » 11 gru 2013, o 14:55

moze paliwo sie cofa albo regulator cisnienia padl
jedno serca bicie BMW całe życie:D

było 335i coupe , jest upragnione cabrio 3xx i :D:D
sebek335
Student
 
Posty: 236
Dołączył(a): 24 maja 2011, o 00:02
Lokalizacja: Radzyń Podl/ W-wa
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez wojtaq » 11 gru 2013, o 18:58

to że pompę słychać wiele nie mówi
zdejmij kabel ze świecy i daj jakąś luzem na sprawdzenie czy jest iskra
odepnij wężyk paliwowy zasilający listwę i sprawdź czy pompuje paliwo z odpowiednim ciśnieniem
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez wojtasm5 » 11 gru 2013, o 19:55

Skoro pali na Plaku to iskra jest, przecież to nie diesel.
Może być paliwo podłączone na odwrót. Ja bym szukał przy paliwie.
Pompa może mieć oberwany wirnik. kręci ale nie pompuje.
Bo facet musi mieć wał a nie jakieś przeguby!!!
wojtasm5
Stażysta
 
Posty: 379
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:46
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Moje BMW: M3EVO
Nadwozie: Coupe
Silnik: s50b32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54b30
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#5  Postprzez wojtaq » 11 gru 2013, o 21:31

wojtasm5 napisał(a):Skoro pali na Plaku to iskra jest, przecież to nie diesel.
Może być paliwo podłączone na odwrót. Ja bym szukał przy paliwie.
Pompa może mieć oberwany wirnik. kręci ale nie pompuje.


paliwo podłączone na odwrót to by nie odpalił za cholerę

jeśli pali na plaku to nie musi być iskry od razu , miałem przypadek że padł czujnik położenia wału w m30 , mogłeś kręcić ją do rozładowania akumulatora i nie pierdnęła , zapięcie linki i dosłownie po pierwszym metrze albo nawet pół od razu łapała na zaciąg i już normalnie paliła dopóki nie przestała całej nocy i znów rano to samo
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez lipass » 11 gru 2013, o 21:50

zobacz jeszcze czy wtyczki od czujników temp. na termostacie nie są zamienione
lipass
Stażysta
 
Posty: 514
Dołączył(a): 27 lip 2009, o 12:01
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 335i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16

Post numer:#7  Postprzez Selected » 12 gru 2013, o 00:12

wojtaq napisał(a):jeśli pali na plaku to nie musi być iskry od razu , miałem przypadek że padł czujnik położenia wału w m30 , mogłeś kręcić ją do rozładowania akumulatora i nie pierdnęła , zapięcie linki i dosłownie po pierwszym metrze albo nawet pół od razu łapała na zaciąg i już normalnie paliła dopóki nie przestała całej nocy i znów rano to samo

Tą sprawę też ugryzłem u mnie. Z rozrusznika nie odpaliła, a z zaciągu metra albo dwa i silnik chodził, do puki obroty nie spadły poniżej 1k, było wszystko ok, na jałowym gubił cylindry.
Dlatego warto podmienić czujnik położenia wału.

Sprawdź ciśnienie paliwa tak jak koledzy wyżej piszą.
Selected
Stażysta
 
Posty: 500
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 14:38
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: 318
Nadwozie: -------
Silnik: M30b35
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez Marek_W » 12 gru 2013, o 22:48

to może być coś z czujnikiem bo czasami jak jej odbije to pracuje nierówno, czasami ok. Z paleniem bez zmian. Czy czujnik położenia wału od m20 będzie pasował ??
Marek_W
Stażysta
 
Posty: 303
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 16:31
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: 325T
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b20
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#9  Postprzez Selected » 13 gru 2013, o 00:34

Będzie pasował.

Czujnik temperatury silnika sprawdzałeś czy działa? jak się odepnie go to coś się zmienia w pracy silnika?
Selected
Stażysta
 
Posty: 500
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 14:38
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: 318
Nadwozie: -------
Silnik: M30b35
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez wojtaq » 13 gru 2013, o 00:38

czujnik pasuje nawet z m40 , różnią się tylko długości kabli i kierunki wtyczek
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez Marek_W » 13 gru 2013, o 21:02

czujnika temp nie sprawdzałem, jak najszybciej go sprawdzić ?? co powinno dziać się po odłączeniu ?
Marek_W
Stażysta
 
Posty: 303
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 16:31
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: 325T
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b20
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#12  Postprzez Selected » 15 gru 2013, o 12:11

Po zmianie temperatury powinien się zmieniać opór. Możesz zobaczyć czy to się zmienia czy stoi w jednym poziomie.
Po odłączeniu powinny wzrosnąć trochę obroty, i przy każdym dodaniu gazy ma taką chwile opóźnienia. Może na wolnych trzymać koło 1000 obrotów.

Ogólnie jeśli czujnik temperatury jest odłączony to powinna zapalić i chodzić w miarę normalnie, oprócz tego że na niskich obrotach będzie zamulać. Miałem jeszcze taki problem, że po odpaleniu pochodził z 2-3 minuty i jak go zgasiłem to już nie chciał zapalić. Było czuć tylko benzynę.
Selected
Stażysta
 
Posty: 500
Dołączył(a): 31 maja 2010, o 14:38
Lokalizacja: Skierniewice
Moje BMW: 318
Nadwozie: -------
Silnik: M30b35
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama