[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Muł na Pb a na LPG nie.

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Muł na Pb a na LPG nie.

Post numer:#1  Postprzez sylwek255 » 17 wrz 2008, o 15:36

Mam problem i co to może być. Odpala dobrze bez żadnych tam problemów na Pb, ale w czasie jazdy przy ruszaniu jest muł, po jakimś czasie dostaje nagłą moc,czasami cięszko ruszyć z miejsca.Na LPG nie ma tego zamulania. Co to może być? silnik M40B18 e36.
sylwek255
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Paul » 17 wrz 2008, o 15:41

filtr paliwa?
Paul
Profesor
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 23:51
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez miki » 17 wrz 2008, o 17:56

moze to tez byc przeplywomierz
miki
 

Post numer:#4  Postprzez pedzels » 17 wrz 2008, o 19:13

ja bym obstawiał zawalony filtr paliwa TEż mam podobny problem wymieniłem pompe ale nadal jest taki zamulony na pb jutro wymieniam filtr i sie okaze
pedzels
Stażysta
 
Posty: 592
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 19:53
Lokalizacja: Chojnice
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez mleszko » 18 wrz 2008, o 11:43

ja mam problemy na pb, ale przyczyna jest instalacja elektryczna wtrysków paliwa.
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez sylwek255 » 18 wrz 2008, o 14:44

I do tego jak już silnik się nagrzeje to na Pb gaśnie to znaczy pomału spadają obroty tak 500 obrotów na min, 300 i tak pochodzi na małych obrotach przez 30 sek i gaśnie.
sylwek255
 

Post numer:#7  Postprzez mleszko » 18 wrz 2008, o 19:58

pokaż to jakiemuś mechanikowi
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez sylwek255 » 19 wrz 2008, o 15:24

pedzels napisał(a):ja bym obstawiał zawalony filtr paliwa

Ja myślę ze to nie będzie filtr paliwa dlatego że, na zimnym silniku takich objaw nie ma.
Jeśli odłączę krokowy to powinny obroty podskoczyć do góry?
sylwek255
 

Post numer:#9  Postprzez Jakub.j » 20 wrz 2008, o 02:45

sylwek255 napisał(a):
pedzels napisał(a):ja bym obstawiał zawalony filtr paliwa

Ja myślę ze to nie będzie filtr paliwa dlatego że, na zimnym silniku takich objaw nie ma.
Jeśli odłączę krokowy to powinny obroty podskoczyć do góry?


F. paliwa napewno nie!! inaczej na wysokich obrotach tez by sie mulił krokowiec raczej tez nie -stawiam na czujnik połozenia przepustnicy...
Jakub.j
 

Post numer:#10  Postprzez Paul » 20 wrz 2008, o 08:42

Jakub.j napisał(a):-stawiam na czujnik połozenia przepustnicy...


a wtedy przypadkiem nie szalały by obroty i nie dymił by jak stary diesel na opale ?
Paul
Profesor
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 23:51
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez sylwek255 » 20 wrz 2008, o 08:55

Przepustnica powinna być całkowicie zamknięta, Na wolnych obrotach Prawidłowo?
sylwek255
 

Post numer:#12  Postprzez Jakub.j » 20 wrz 2008, o 13:12

Paul napisał(a):a wtedy przypadkiem nie szalały by obroty i nie dymił by jak stary diesel na opale

wszystko zalezy co w niej jest uszkodzone. nie reaguje od razu na wcisniecie gazu, nie zwiekrza odpowiednio dawki, slnik dostanie obciązenia i gasnie

albo standardowa przypadlosc silnikiem z podtlenkiem lpg- zastały sie, albo zasyfily wtryski..
no chyba ze krokowiec ale nie wim- wyjm i przecysc.. daj znac co sie zmienilo..
Jakub.j
 

Post numer:#13  Postprzez sylwek255 » 20 wrz 2008, o 16:17

Silniczek krokowy czyściłem, ale to zanim jak jeszcze miałem padnięty regulator ciśnienia.Ale mi obroty nie faluję.Dziś odpaliłem silnik i na postoju chodził do puki wskaźnik temperatury nie osiągnął pionu to silnik chodził bez żadnych zakłóceń, potem silnik zmniejszał obroty aż do chwili zgaśnięcia.Te obroty nie spadły gwałtownie.Tak jak wskaźnik od temperatury rośnie, tak spadały obroty. Po zgaśnięciu silnika nie ma problemu z odpaleniem, gdy gasł dodawałem gazu, po dodaniu gazu i puszczeniu silnik chodził dobrze ale po chwili działo sie tak samo obroty spadały i gasł.
sylwek255
 

Post numer:#14  Postprzez Jakub.j » 21 wrz 2008, o 02:02

sylwek255 napisał(a):na postoju chodził do puki wskaźnik temperatury nie osiągnął pionu
moim zdaniem sam sobie odpowiedziales na swoje pytanie. cujnik temp silnika od tego bym zaczął
Jakub.j
 

Post numer:#15  Postprzez sylwek255 » 21 wrz 2008, o 19:19

Jakub.j napisał(a):czujnik temp silnika od tego bym zaczął
A jak można sprawdzić czy jest dobry czujnik temp.?Nie mam drugiego na podmianę by sprawdzić a nie chce kupować w ciemno.
No a przepustnica powinna być zamknięta na max na wolnych obrotach?nie podparta tą śrubką?
sylwek255
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama