[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M50b25

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

M50b25

Post numer:#1  Postprzez kamilino19 » 16 gru 2008, o 18:27

MILI PANSTWO>czas zintensyfikowac wiedze o m50b25.Jest tego troche ale nie w jednym dziale.......wiedza wiedza wiedza
kamilino19
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Antonio » 17 gru 2008, o 00:59

Ale ze co? zwiezlej prosze :)
Antonio
 

Post numer:#3  Postprzez michaś » 17 gru 2008, o 01:54

w sumie niechce byc upierdliwy ale założyłem ze dwa tematy na temat m50: zestawienie m50 z m30 i temat o modyfikacjach m50
michaś
 

Post numer:#4  Postprzez kamilino19 » 17 gru 2008, o 18:14

michaś napisał(a):w sumie niechce byc upierdliwy ale założyłem ze dwa tematy na temat m50: zestawienie m50 z m30 i temat o modyfikacjach m50

to prosze o linki bo opcja SZUKAJ NIC NIE DAJE :mad2:
kamilino19
 

Post numer:#5  Postprzez michaś » 18 gru 2008, o 00:03

michaś
 

Post numer:#6  Postprzez kamilino19 » 18 gru 2008, o 23:37

michaś napisał(a):http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=5180

a cos o danych technicznych.charakterystyce pracy.>>??
kamilino19
 

Post numer:#7  Postprzez Grzesiek2290 » 19 gru 2008, o 16:57

charakterystyce pracy.>>??


hmm patrzac na wykresy to mozna wywnioskować ze zaczyna dobrze jechac od tych ~4000 obr.min...i lubi sie grzać jak jest zle chłodzony ;]
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez kamilino19 » 19 gru 2008, o 19:22

zapodaj charakterystyke i dane jakie posiadasz o m50
kamilino19
 

Post numer:#9  Postprzez Grzesiek2290 » 19 gru 2008, o 23:40

Poszukaj na necie...chodz w sumie na tym forum znajdziesz połowe tego czego szukasz.
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez Menl » 20 gru 2008, o 00:01

ja mam M50 z tym ze b20 i ogolnie porazka. silnik jest damski, za delikatny itd. o wiele lepszy jest m20b25 lub m30b35.

nie chce mi sie pisac co i jak ale jest za bardzo delikaqtny dla osob wiedzacych co to bmw i co to tylny naped a nie dla ciot co jezdza bmw 50km/h i przy wejsciu bokiem zatrzymuja samochod bo juz jakas awaria wyszla.
Menl
 

Post numer:#11  Postprzez Antonio » 20 gru 2008, o 10:25

No ja mam M50B25 i nie uwazam zeby byl w jakis sposob delikatny, jakis czas temu bite 3 godziny dostawal pod odciecie i krzyczal ze chce jeszcze hehe :D
Antonio
 

Post numer:#12  Postprzez michaś » 21 gru 2008, o 01:38

to fakt m20 i m30 to nieśmiertelne serducha. mogą brać duużo oleju, mogą być niejednokrotnie zagrzane i to przeżyją. m50 może jakoś bardzo delikatne nie jest jeśli się olej zmienia częściej przy pałowaniu i dba o niego, ale napewno nie wytrzyma tyle co m30.
wszystko zależy od tego do czego chcesz mieć somochód, czy tylko do zabawy i latania czy do jazdy powiedzmy na co dzień. ja musiałem wypośrodkować i wybór padł na m50, ale moim marzeniem jest m30 bo pięknie brzmi, wygląda pod maską imponująco i jeździ naprawdę solidnie. określ sie z planami co do auta a napewno coś pordzimy.
i taka moja rada żebyś nie patrzył za bardzo na charakterystyki itp bo są one miarodajne dla ludzi którzy je napisali.
to taki wywód z mojej strony bo też miałe spory problem zeby wybrać silnik.
michaś
 

Post numer:#13  Postprzez SławekE30 » 21 gru 2008, o 17:05

michaś napisał(a):... m50 może jakoś bardzo delikatne nie jest jeśli się olej zmienia częściej przy pałowaniu i dba o niego, ale napewno nie wytrzyma tyle co m30.
.


Czy ja wiem... m30 to napewno dobry motor, ale czy wytrzymalszy od m50... Myślę ze m50 jest równie wytrzymały. Sporo jeździ uturbionych 24v i nie rozlatują się zbyt szybko z tego co wiem. Znam 2 auta z m50b25, jedno miało ponad 400tys i co tydzień na spotach jeździło na odcięciu, właściciel wogóle nie oszczędzał :mrgreen: , oprócz sprzęgła to nic się nie sypnęło.. Drugie tez jest dość intensywnie używane i nie ma z nim problemów. Jak się trafi na zdrowy egzemplarz to i m50 i m30 wytrzyma sporo.
SławekE30
 

Post numer:#14  Postprzez kamilino19 » 21 gru 2008, o 17:17

michaś napisał(a):określ sie z planami co do auta a napewno coś pordzimy.

też miałe spory problem zeby wybrać silnik.


wiem to na 100% ze wysłużone m40 odejdzie a w jego miejsce musi byc cos kolo 200 km.

dylemat jest bo auto ma byc szybkie...a i do pracy mam tez dojezdzac.

m30 podobno zbiera sie juz z dołu ..a ja nie mam tendencji do krecenia do odcinki.
wiem jeszcze ze musi byc lpg <ktory motor lepiej to zniesie?>

jak mam wsadzic kilka tys PLN w auto to musi to byc profesjonalnie dobrane-i ma dluuugo sluzyc...
kamilino19
 

Post numer:#15  Postprzez jackx-36 » 21 gru 2008, o 18:17

widze ze temat rozwinął sie w pogaduszki , takich tematów jest juz pare i chyba nie jest potrzebny nastepny , zamysł miał byc inny a co innego wyszło.
szkoda :police:
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama