[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

324 td rosnonce obroty

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

324 td rosnonce obroty

Post numer:#1  Postprzez adasiek » 3 lut 2009, o 19:26

]śiemano coto za zagadka odpalam ałto[ zimne ] i ma tak 1000 obr w miarę nagrzewania śię śilnika obroty spadają do 750 [prawidłowo jak na dizla] ale jak auto rozgrzeje siętak okoł 60stopni to zaczyna mu śię znowu ssanie włańczać .CO Zato odpowiada??? Dodam że wymieniłem przesto czujniki temperatury[2]a prz okazji kompa ten więkrzy czujnik połorzenia wału czyrzby coś w nastawniku
:mad2:
adasiek
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez marcin.steven » 3 lut 2009, o 19:38

ja bym powiedział, że jeśli to Diesel to będzie coś z układem zasilającym a nie z ssaniem. Może i się mylę ale sprawdź szczelność wszystkich przewodów paliwowych, ewentualnie wtryski a już w najgorszym przypadku pompę wtryskową (najdroższe :cen:). Powiedz jeszcze czy podczas jazdy obroty falują, albo dodaje jest wrażenie jakby sobie dokładał gazu, lub w druga stronę czy jeśli słabnie. Jeśli tak, to gdzieś łapie powietrze w przewody. Diesle są niezwykle na to czułe
marcin.steven
 

Post numer:#3  Postprzez adasiek » 3 lut 2009, o 20:17

powietrza raczej nie łapie. Wczasie jazdy nic śię nie dzieje równo ciągnie
adasiek
 

Post numer:#4  Postprzez marcin.steven » 3 lut 2009, o 21:18

w takim razie ja bym się zainteresował właśnie wtryskiwaczami a w następnęj kolejności ta pompą
marcin.steven
 

Post numer:#5  Postprzez serek_pl » 4 lut 2009, o 11:09

no no a jak tam turbo w dobrym stanie nie puszcza oleju do do silnika? sprawdź czy Ci oleju nie ubyło jak tak to zdejmij rurę doprowadzającą powietrze do silnika tuz przed kolektorem dolotowym , silnik nie zgaśnie, przyłóż szmatę tylko nie zatykaj tak w odległości 5-10cm i depnij przytrzymaj przez chwile i znowu (chodzi o to aby turbo dobrze się rozkręciło) jak walnie olejem to znalazłeś przyczynę. rurę doprowadzającą powietrze możesz zdjąć od razu silnik nie musi być włączony. potem bym zaczął zabawę z pompą i wtryskami tak jak radzą koledzy powyżej. u znajomego tez tak było jak się rozgrzewał obroty górę szukał we wtryskach i pompie i przypłaci to pęknięciem walu silnik się po prostu rozbieg
serek_pl
Student
 
Posty: 123
Dołączył(a): 20 paź 2008, o 10:37
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 318ti
Nadwozie: Coupe
Silnik: M44B19
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#6  Postprzez adasiek » 4 lut 2009, o 16:33

turbina w mojej BUNI faktycznie w kiepskiej kondycji ma luz góa idółtak z 2 mm wzwiąsku z tym puszcza olej ale żeby takie jaja mi robiła mus nadtym pomysleć
adasiek
 

Post numer:#7  Postprzez PaWeLeK_E30 » 4 lut 2009, o 22:33

jak turbina ma luz, to na 99% :cen: Ci olej do silnika.
Jest to dość niebezpieczne, bo silnik może w pewnym momencie dostać samozapłonu ( jakoś tak nazywając ).
Miałem taki przypadek (nie w moim BMW). Auto dostało max obrotów, jak dojeżdżałem do świateł.
Szybko sprzęgło i za kluczyk :D Obroty na maxa, po 2-3sek dopiero silnik zgasł :D Za mną zadyma :D
Później odpaliłem auto i powoli do domu :D Wirnik w turbinie złamany w pół :D A oleju to prawie litr ubyło :D

Tylko czy w Twoim przypadku to wina turbiny to nie jestem pewien. Teoretycznie to przy wyższych obrotach dopiero zaczyna dmuchać olejem. Tak jak zostało napisane, jak zaczną Ci wzrastać obroty, zdejmij gumę doprowadzającą powietrze z turbiny do kolektora

Wtryski bym zostawił w spokoju, bo wtrysk działa prawidłowo lub leje lub się wcale nie otwiera. Ale mogę się mylić :D
PaWeLeK_E30
 



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama