[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

problem e36 m50b20

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

problem e36 m50b20

Post numer:#1  Postprzez kubex » 26 lut 2009, o 14:47

kumpel ma problem auto ciężko odpala i świece miał zalane olejem już 2raz, silnik nierówno chodzi- może jakieś sugestje?
kubex
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez macmaster » 26 lut 2009, o 15:29

sonda lambda do sprawdzenia
Obrazek
macmaster
Student
 
Posty: 270
Dołączył(a): 3 wrz 2007, o 13:41
Lokalizacja: lubuskie
Moje BMW: brak
Nadwozie: Touring
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez kubex » 26 lut 2009, o 15:37

nie znam sie na tyle wiemże sonda może mieć wpływ na falowanie obrotów itp ale co miałaby do zalanych olejem świec? w każdym razie sprawdzi się
kubex
 

Post numer:#4  Postprzez beem_e30 » 26 lut 2009, o 16:38

kubex, ale z jakiej paki świece są zalane olejem przecież tak nie może być, olej nie może się dostawać do komory spalania.Świece zalane olejem nie będą dawać prawidłowej iskry a co za tym idzie bedzie cięzko odpalać takze najpierw sprawdz czy to napewno jest olej bo moze byc tez ze są zalane ale benzyną wtedy to co innego.
beem_e30
Student
 
Posty: 155
Dołączył(a): 8 maja 2008, o 14:03
Lokalizacja: Szczytno
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez MrUw@ » 26 lut 2009, o 21:52

no olej niema prawa dostać sie do świec...

a jedyna jego droga to od strony "klawiatury" wiec tam musi cos bys nieszczelne...
MrUw@
 

Post numer:#6  Postprzez kubex » 26 lut 2009, o 22:45

ja jestem laikiem więc klawiatura nic mi nie mówi:) tzn tak olej zdaje mi się ze dostaje sie poprzez nieszczelną uszczelkę pod kapą. cewki i świece były wykręcane i czyszczone i dalej to samo. krokowiec sprawdzany. przepływka także ale kto wie czy nie jest jakoś uszkodzona. więc na chłopski rozum idąc albo filtr paliwa lub pompa paliwa uszk. i auto ma problem z odpaleniem
kubex
 

Post numer:#7  Postprzez czort e34 » 27 lut 2009, o 10:30

a sprawdzałeś kable?? podobny przypadek miałem z m20b20 kolegi. zalewało swiece i nie wkręcał się dobrze, dławił a świece były mokre. okazało się że kabel ma przebicie, na sztuka okręciłem taśmą i okazało sie że gra.
czort e34
 

Post numer:#8  Postprzez lukasz50002 » 27 lut 2009, o 20:24

kolego bndo07 od kiedy to m50 ma przewody zapłonowe :mad2: sprawdz najpierw ciśnienie w cylindrach i będziesz wiedział na czym stoisz.często w tych silnikach krzywią się zawory w głowicy.
lukasz50002
 

Post numer:#9  Postprzez kubex » 27 lut 2009, o 22:29

lukasz50002 napisał(a):sprawdz najpierw ciśnienie w cylindrach



jak moge tego dokonać? da rade samemu czy w bez warsztatu się nie obejdzie?
kubex
 

Post numer:#10  Postprzez wdowa » 27 lut 2009, o 22:34

wykręc świece wkręć manometr przekręć wałem i tak po kolei.
wdowa
 

Post numer:#11  Postprzez lukasz50002 » 28 lut 2009, o 09:44

jak nie masz manometru to możesz zaprowadzić do warsztatu .koszt nie wielki a od tego trzeba zacząć.
lukasz50002
 

Post numer:#12  Postprzez kubex » 28 lut 2009, o 17:11

się zobaczy osobiście nie posiadmy manometru ale w pon u znajomego sprawdzimy bede relacjonował
kubex
 

Post numer:#13  Postprzez luk869 » 3 mar 2009, o 10:54

Mój brat miał coś takiego ale w M40. Pomogło czyszczeni świec i wymiana sondy.
pisma procesowe, podania/wnioski, ubezpieczenia, odszkodowania

luk.golebiewski.kancelaria@gmail.com

koparka-otwock.com.pl

koparka-warszawa.com.pl

zakładanieogrodów.com.pl (z polskimi znakami!)
luk869
Stażysta
 
Posty: 442
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 17:51
Lokalizacja: Józefów/Warszawa
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#14  Postprzez kubex » 3 mar 2009, o 11:06

dziękuje za wszystkie podpowiedzi jak na razie jeszcze nie wiadomo co jest przyczyną usterki:/
kubex
 



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron