[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

instalacja listwy wtryskowej

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

instalacja listwy wtryskowej

Post numer:#1  Postprzez kindaszek » 25 maja 2010, o 22:17

Witam
wyciagalem silnik m10b18 do remontu i po wsadzeniu walnelem sie na instalacji ktora jest podpieta pod wtryski nie pozaznaczalem co gdzie ma isc itd... co za tym idzie nie dzialaja wtryski 3 jest jakas mozliwosc sprawdzenia ktora wtyczka do ktorego wtrysku??
kindaszek
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez mck » 26 maja 2010, o 00:06

Taki trochę strzał w ciemno: po długości kabelków nie da się tego ogarnąć?:>
Obrazek
mck
Inżynier
 
Posty: 842
Dołączył(a): 10 paź 2008, o 23:29
Lokalizacja: z nienacka
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez kindaszek » 26 maja 2010, o 08:50

juz probowalem.... ide za chwile na warsztat i bede probowal mierzyc na jakiej wtycce jest napiecie w najgorszym wypadku
pzdr

[ Dodano: 29-05-2010, 13:02 ]
po dlugosci kabli nie da rady... wtyczki do wtryskow sa podpiete ok ale zasilanie listwy to czarna magia... jesli ktos wie cos na ten temat mial kiedys taki sam problem prosze o podpowiedzi i z ory dzieki

[ Dodano: 02-06-2010, 12:45 ]
cos widze brak pomyslow jak dojsc do prawidlowego podlaczenia koledzy ratujcie bo jezdze na gazie jak narazie a szkoda mi silnika bo po kompletnym remoncie jest i pasowalo by zrobic benzyne... Ratujcie!!!
kindaszek
 

Post numer:#4  Postprzez krzysiu134 » 5 cze 2010, o 22:42

Wiesz może czy każdy wtrysk jest oddzielnie sterowany z kompa jak tak to popatrz na schemat i będziesz wiedział na którym pinie w kompie jest jaki wtrysk następnie miernik i napewno znajdzesz.
krzysiu134
Uczeń
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:09
Lokalizacja: siemianowice
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez kindaszek » 6 cze 2010, o 10:32

niewiem moglbys podac te schematy? chociaz jestem ciemny w tym temacie ale zawsze trzeba probowac

PZDR
kindaszek
 

Post numer:#6  Postprzez krzysiu134 » 7 cze 2010, o 07:17

musisz mi podać więcej danych rok ,model. Jak coś znajdę to ci napiszę, zabardzo sie nie znam na E30 jak byś miał E36 to mam wszystkie schematy potrzebowałem do swapa.
Sprawdz jakie idą kolory kabli do wtrysków napewno jeden idze do kompa (sterowanie) a drugi do przekaznika(zasilanie) .
Sprawdz miernikiem - rozepnij kompa i wtryski następnie szukaj gdzie będziesz miał przejście między wtryskami a kompem. Możesz mieć po dwa wtryski na jednym pinie w kompie chodzi o sterowanie tak jak jest w m40b18
krzysiu134
Uczeń
 
Posty: 27
Dołączył(a): 8 paź 2009, o 21:09
Lokalizacja: siemianowice
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez kindaszek » 8 cze 2010, o 15:26

rok 88 silnik model m10 poj 1.8 a z tymi kolorami to musze zobaczyc napewno jest czerwony to pamietam jak zerkne to napisze a co do kompa to nawet niewiem w ktorym on miejscu jest:(
kindaszek
 

Post numer:#8  Postprzez slepy-1986 » 9 cze 2010, o 17:13

w m40 komp jest za schowkiem a właściwie NAD schowkiem-odkręcasz schowek i widzisz takie metalowe badziewie z napisem "motronic" czy coś...
slepy-1986
Inżynier
 
Posty: 652
Dołączył(a): 31 sty 2010, o 22:00
Lokalizacja: Lublin/Enfield
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez kindaszek » 10 cze 2010, o 14:04

ok zobacze ale chyba bedzie wital elektryk wielkie dzieki za podpowiedzi:)pzdr
kindaszek
 



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama