[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

nie ma prądu na pompe paliwa :( pomocy !!

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez adrian e30 » 8 wrz 2010, o 23:54

tak jak piszesz to masa na przekazniku :) dzikie welkie
adrian e30
 

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Dantte26 » 22 paź 2010, o 16:50

adrian e30 napisał(a): skąd idzie ten sygnał ??


sygnał najprawdopodobniej podpięty będzie pod stacyjkę...sprawdź kość podpinającą stacyjki...na bank sygnał idzie przez puszkę bezpieczników ale nie jestem w tej chwili powiedzieć który to...bo nie pamiętam...musisz kuknąć do instrukcji bądź innej mądrej książki...jeśli nie masz dostępu to postaram się znaleźć...

[ Dodano: 22-10-2010, 16:53 ]
nie było trudno...
http://forum.beemka-klub.pl/viewtopic.p ... 42&start=9

[ Dodano: 22-10-2010, 16:57 ]
ups... :oops: nie doczytałem że już pozamiatane...
MOJE WIERNE e30: viewtopic.php?t=20734
Obrazek
/// Dolnośląska Grupa Rabunkowa ///
E30 idzie w żółte blachy
Dantte26
Magister
 
Posty: 1168
Dołączył(a): 2 gru 2008, o 01:26
Lokalizacja: DGR
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: nie ma prądu na pompe paliwa :( pomocy !!

Post numer:#18  Postprzez Prins » 22 paź 2010, o 22:04

adrian e30 napisał(a):smigałem na rezerwie i zatarłem pompke wymieniłem na inną i przejechaniu 2 km auto zgasło pompka tez chyba zatarta i teraz nie ma prądu na przewodach idących do pompy


nie rouzmie wogole tego, w twoim profilu masz napisane ze jedziesz e30 z silnikiem m52b28 to po co wkładałeś taki silnik jak nie maszna paliwo i smigasz na rezerwie ?? trzeba bylo kupic tico albo inne auto w gazie .
Damian
Prins
Inżynier
 
Posty: 872
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 00:26
Lokalizacja: Mielec RMI
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#19  Postprzez Stammek » 23 paź 2010, o 00:26

Prins napisał(a):nie rouzmie wogole tego, w twoim profilu masz napisane ze jedziesz e30 z silnikiem m52b28 to po co wkładałeś taki silnik jak nie maszna paliwo i smigasz na rezerwie ?? trzeba bylo kupic tico albo inne auto w gazie .


adrian mial te problemy jak siedzialo jeszcze m20. po swapie jest juz wszystko ok.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#20  Postprzez adrian e30 » 29 paź 2010, o 17:25

Prins napisał/a:
nie rouzmie wogole tego, w twoim profilu masz napisane ze jedziesz e30 z silnikiem m52b28 to po co wkładałeś taki silnik jak nie maszna paliwo i smigasz na rezerwie ?? trzeba bylo kupic tico albo inne auto w gazie .


No widze ładnie sie popisałeś :cool2: , a na paliwo mam i bede mial :) , jazda na rezerwie kazdemu sie zdarza :roll:
adrian e30
 

Post numer:#21  Postprzez Prins » 4 lis 2010, o 14:12

adrian e30 napisał(a):No widze ładnie sie popisałeś , a na paliwo mam i bede mial , jazda na rezerwie kazdemu sie zdarza

nie miej mi za zle :p ale wolalbym isc z buta albo autobusem niz jezdzic na rezerwie :P
Damian
Prins
Inżynier
 
Posty: 872
Dołączył(a): 28 lut 2009, o 00:26
Lokalizacja: Mielec RMI
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#22  Postprzez Dj Snake » 6 lis 2010, o 17:46

Ja tam nie mam Ci tego za złe, ale uważam to za nietrafioną teorię. Zdecydowanie wolę jechać kawałek na rezerwie, do najbliższej stacji, niż zasuwać 12 km z buta ;) Samochód przeżyje a taki spacer, przy niskiej temperaturze wcale nie jest taki zdrowy.
Obrazek

Jezeli nie obiciera to znaczy ze jest za wysoko :]
Dj Snake
Inżynier
 
Posty: 613
Dołączył(a): 25 wrz 2009, o 09:54
Lokalizacja: Ruciane-Nida
Moje BMW: 320
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama