[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

czujnik walu

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

czujnik walu

Post numer:#1  Postprzez duda » 13 kwi 2011, o 17:05

witam wszystkich na wstepie chcialbym sie zwami przywitac wiec siema, przy okazji zapytac .Mam problem z bmw e30 nie znam numerów wiec nie powiem jaki silnik kupilismy go wczoraj z niedzialajacym silnikiem toznaczy probuje zapalic ale niemoze jest to model z 91 roku i 1.6 silnikiem .Mam problem ,czesc którá widac na zdjeciu wisi sobie zamiast byc podpieta gdzies nie stety nie wiem gdzie a korzystajac z szukajki nie stety nic nie znalazlo konkretnego. Dziekuje za wszelka pomoc
9 Obrazek Obrazek
duda
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez seba316i » 13 kwi 2011, o 20:23

ten kabelek powinien być przy którymś z kabli zapłonowych bodajże od 4tego cylindra. co do odpalania sprawdzcie czujnik położenia wału co jest przy kole pasowym wału
seba316i
 

Post numer:#3  Postprzez duda » 13 kwi 2011, o 21:59

dzieki serdecznie za odpowiec ale mozesz mi podpowiedziec jak on ma tam byc podpiety masz moze jakies zdiecie
duda
 

Post numer:#4  Postprzez seba316i » 13 kwi 2011, o 22:08

przez tą dziure w środku idzie przewód WN. jeśli masz ori boscha lub bremi to końcówka przewodu powinna (ale nie musi) być odkręcana. wprawdzie ten czujnik u mnie tez nie był na miejscu i nie miał wpływu na odpalanie auta.

takie coś:
Obrazek
seba316i
 

Post numer:#5  Postprzez duda » 13 kwi 2011, o 22:24

no to jeslinie ma wpywuto co ma wplyw jesli mozesz pomódz by bym wdzieczny , poniewaz meczymy sie znia juz dwa dni i niec oprucz próby startu nie ma czyli takie parskanie jakby ,myslaem ze winna jest ten czujnk ,ale jesli mowisz ze nie to nie mam pojecia co jest przeczyscilismy przepustnice i krokowy i i sprawdzilem wtryski paliwo podaje ,wtryski pracuja znakomicie iskra jest a nie chce zapalic


Proszę o większą staranność przy pisaniu postów. Posty z dużą ilością błędów, niezrozumiałe i niegramatyczne utrudniają zrozumienie Twojego problemu. //Dj Snake

[ Dodano: 13-04-2011, 23:27 ]
nie no opadają ręce jak widze takie posty i pózniej własnie dlatego nikt nie odpisuje a tak fajnie było (brak słów)
Ostatnio edytowano 13 kwi 2011, o 22:50 przez duda, łącznie edytowano 1 raz
duda
 

Post numer:#6  Postprzez cedro23 » 13 kwi 2011, o 23:51

spróbuj jeszcze ściągnąć gumę od przepływki i napsikaj do kolektora ssącego "plaka" załóż ją szybko z powrotem a druga osoba niech spróbuje zapalić auto, jeśli odpali i chwilkę pochodzi to znaczy że jednak coś z paliwem jest nie tak, jeśli dalej nie zapali to trzeba wymieniać czujniki
cedro23
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 10:17
Lokalizacja: Przybiernów
Moje BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez pk999 » 14 kwi 2011, o 01:22

cedro23 napisał(a):... jeśli dalej nie zapali to trzeba wymieniać czujniki

Jeśli tak nie zapali to trzeba sprawdzić czy on cokolwiek spręża. Gdyby nie było położenia wału o wtrysku i zapłonie można zapomnieć.
pk999
 

Post numer:#8  Postprzez duda » 14 kwi 2011, o 08:43

wiec tak powiem próbowałem już z przepływką , napsikać plaka nic nie daje wiec pozostają czujniki .Ale dziekuje serdecznie za pomoc dziś wyciągne ten położenia wału i zobacze

[ Dodano: 14-04-2011, 08:53 ]
kabel z czujnika ktury idzie na koło zebate wygląda na przetarty?
Ostatnio edytowano 25 kwi 2011, o 00:34 przez duda, łącznie edytowano 1 raz
duda
 

Post numer:#9  Postprzez seba316i » 14 kwi 2011, o 09:00

no to masz juz odpowiedz na swoje pytanie. wymien ten czujnik i powinno byc ok
seba316i
 

Post numer:#10  Postprzez duda » 14 kwi 2011, o 16:19

no niby tak ale nie dokońca. Dalej mam mały problem zalewa mi świece tak myśle, zapaliła ale odrazu gaśnie i wygląda to tak jakby miała słabą iskre ? sprawdziłem aparat wygląda ok .Jak wyczyszcze swiece to jest ok prubuje zapalić ale nic to nie daje ,wygląda na to jak by dostawała za duzo paliwa wtryski sprawdziłem, aparatu nie da sie przestawić Co jeszcze moze byc
http://www.youtube.com/watch?v=_uFTfw3G1ss
dobra panowie działa w końcu to bmw no wiec winowajcą był przekażnik pompy raz podawał a raz nie z tąd te obroty chodzi elegancko (dziekuje za pomoc ) przy uruchomienu
Ostatnio edytowano 25 kwi 2011, o 00:35 przez duda, łącznie edytowano 1 raz
duda
 



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama