[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

prędkościomierz

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

prędkościomierz

Post numer:#1  Postprzez jasek87 » 4 kwi 2008, o 20:27

Witam mam jeszcze taki mały problemik ,otóz po swapie silnika z bmw do 125p nie mam predkosciomiera i nie wiem gdzie zamontować czujnik chalotronowy i jak go połączyc z predkosciomierzem myslałem o taki miejscu co jest w skrzyni biegów z tyłu skrzyni jest zaslepka zabezpieczona segerem i moze tak sie to da zamontowac ale niewiem jak to i tak połączyc i czy będzie dzialać z czujnikiem od poloneza od położenia wału tez chalotron Obrazek
jasek87
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez DavMc » 4 kwi 2008, o 21:53

jasek87 napisał(a):po swapie silnika z bmw do 125p

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
że co Ty zrobiłeś :cha:
DavMc
Magister
 
Posty: 1264
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 12:29
Lokalizacja: Nysa/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez jackx-36 » 4 kwi 2008, o 22:03

noooo co zapodał fajny silnik do klasyka z tylnym napędem :mrgreen: po wawce zasuwa chyba duzy fiacior z M30 pod maską z naciskiem na chyba , a na pewno często i gesto wkladali fiatowskie 1.6 1.8 i 2.0 na dwóch wałkach ( sam takiego miałem) a rodzynkiem z tej rodziny był fiacior z silnikiem chyba 3.2 albo 3.6 litra od ferari dino :thu:
jak to zapier...... to ludzkie pojęcie przechodzi
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez czort e34 » 4 kwi 2008, o 22:37

skoro Kolega juz jest w Naszych szeregach to prosimy o relacje ze swapowania :mrgreen:
czort e34
 

Post numer:#5  Postprzez mleszko » 5 kwi 2008, o 00:51

w moich okolicach ktoś włożył do starego poloneza 3 litrowy silnik... i pewnej nocy w trasie jak leciał 160, światła mu padły...
mleszko
Inżynier
 
Posty: 666
Dołączył(a): 22 lis 2007, o 13:36
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 545i
Nadwozie: Sedan
Silnik: N62B44
Instalacja LPG: NIE

re

Post numer:#6  Postprzez jasek87 » 5 kwi 2008, o 07:29

A więc nie ma sie chyba zbytnio czym chwalic na youtube jest taki siwy fiacior z takim samym silniczkiem :P http://video.google.pl/videoplay?docid= ... &plindex=1
mam narazie edno foto było robione w trakcie swapowania niedługo wrzuce wiecej Obrazek
jasek87
 

Post numer:#7  Postprzez jackx-36 » 5 kwi 2008, o 08:47

jasek87, jak juz to założ temat w odpowiednim dziale , ten dotyczy konkretnego pytania i niech tak zostanie
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

re

Post numer:#8  Postprzez jasek87 » 5 kwi 2008, o 12:10

no tak ale ja na amym poczatku napisałem że potrzebuje porady ak podłączyc predkościomierz nie wiem jak poączyć go z czujnikiem chalotronowym
jasek87
 

Post numer:#9  Postprzez El Commandante » 7 sty 2010, o 19:20

mi po 3 dniowym odpoczynki na mrozie padł obrotomierz ekonomizer wskaźnik temperatury i poziomu paliwa.... prędkościomierz działa ... czasami przy odpaleniu przez chwile ekonomizer i obrotomierz tez działa ale jak dam gazu to zaraz pada .... co zrobić ? przejdzie mu czy szukać nowego licznika ?
mam od 318i podobno da się coś przełożyć żeby z 318 działał w 325 i pokazywał wszystko prawidłowo
El Commandante
Stażysta
 
Posty: 555
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 01:26
Lokalizacja: Węgrów
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#10  Postprzez neophyte » 7 sty 2010, o 21:50

prawdopodobnie akumulatorki są do wymiany. jak chcesz do 6 garów zakładać od 4 to zmień kość kodującą.
neophyte
Profesor
 
Posty: 2282
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 19:26
Lokalizacja: chojnice
Moje BMW: sc2
Nadwozie: Touring
Silnik: K4M 1,6
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 740
Silnik: MxxBxx

Post numer:#11  Postprzez El Commandante » 8 sty 2010, o 01:28

ok no to poszukam które to są te akumulatorki ;d hmmm a z 318 akumulatorki podejdą ? bo mam pęknięty uchwyt w tym liczniku z m40 ;/
El Commandante
Stażysta
 
Posty: 555
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 01:26
Lokalizacja: Węgrów
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#12  Postprzez Falconx » 8 sty 2010, o 11:16

jasek87 napisał(a):Witam mam jeszcze taki mały problemik ,otóz po swapie silnika z bmw do 125p nie mam predkosciomiera i nie wiem gdzie zamontować czujnik chalotronowy i jak go połączyc z predkosciomierzem myslałem o taki miejscu co jest w skrzyni biegów z tyłu skrzyni jest zaslepka zabezpieczona segerem i moze tak sie to da zamontowac ale niewiem jak to i tak połączyc i czy będzie dzialać z czujnikiem od poloneza od położenia wału tez chalotron

Sciagnij sobie schemat elektryczny od BMW i będziesz wiedział jak to działa i gdzie to podłączyć , a czujnik predkosciomierza w BMW jest podłączony w tylnym moście
HONDA VFR 750 RC36I - nie ma to jak 2 kółka :)
Falconx
Student
 
Posty: 280
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 15:45
Lokalizacja: Piaseczno
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama