[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Wy?adowywanie akumulatora. Problem z pr?dem

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

Wyładowywanie akumulatora. Problem z prądem

Post numer:#1  Postprzez Ciapek » 20 lis 2013, o 22:33

Cześć, mam problem z moim samochodem, rzecz tkwi w tym ze akumulator wyladowuje mi sie w błyskawicznym tempie. Po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka moge otwierać szyby, szyberdach właczac radio itp. oprócz tego wszedzie świeci sie podwietlenie wyzej wymienionych przycisków. Wie ktoś jak moge wyłaczyc cały prąd w aucie zeby to wszystko zgaslo. Wydaje mi sie ze ktoś przy swapie nie podpiął tego pod zapłon tylko bezposrednio do akumulatora. Albo czy jest jakis spec ktory powie jak moge to wszystko podlaczyc pod zaplon? Z góry dzieki! Pozdrawiam
Ciapek
Student
 
Posty: 223
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 20:29
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 330i
Silnik: M54b30
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Post numer:#2  Postprzez SCOUT » 20 lis 2013, o 23:47

Szybkim , prostym i tanim sposobem jest założenie tzw. hebla na masę.Jednym przełącznikiem odcinasz masę w samochodzie i nic nie ma prawa zadziałać.Jest to również jakiś sposób antykradzieżowy. Jak to zrobić? GOOGLE. Nie jest to oczywiście usuniecie awarii więc szukaj kogoś kto się zna na elektryce samochodowej.
SCOUT
 

Post numer:#3  Postprzez plazgut » 21 lis 2013, o 01:23

Jak wyżej, jednak nie jest to zalecane, a to z tego względu choćby, że auto będzie po prostu szybciej rdza chwytała. Lepiej naprawić tą fuszerkę, niż robić kolejną.
plazgut
Uczeń
 
Posty: 30
Dołączył(a): 2 sie 2013, o 02:02
Lokalizacja: Sulechów
Moje BMW: 318i
Nadwozie: -------
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: K100R
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#4  Postprzez Kruczek » 21 lis 2013, o 10:18

wez miernik i miedzy klema a plusem sprawdzaj pobór napięcia.
odkręcaj po kolei przewody klemy i tam gdzie bedzie duży pobór szukaj przyczyny
jeżeli w kablu idącym do zasilania skrzynki bezpieczników to później wyjmuj je po kolei i i sprawdzaj gdzie zżera.
Kruczek
Inżynier
 
Posty: 659
Dołączył(a): 10 lip 2007, o 09:54
Lokalizacja: Orońsko
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez Ciapek » 21 lis 2013, o 11:54

Chyba odwioze auto do elektryka i bedzie po sprawie. Nie ma sensu montować jakis przęłaczynikow pod kabel odciąć prąd, dodam ze akumulator mam w bagazniku wiec nie wiem jak to wszystko jest pociągnięte. Sam niestety w tych sprawach jestem zielony i nie dam sobie rady. Dzieki za rady ;)
Ciapek
Student
 
Posty: 223
Dołączył(a): 26 sty 2013, o 20:29
Lokalizacja: Kalisz
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 330i
Silnik: M54b30
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#6  Postprzez Guteq98 » 21 lis 2013, o 17:06

plazgut napisał(a):Jak wyżej, jednak nie jest to zalecane, a to z tego względu choćby, że auto będzie po prostu szybciej rdza chwytała.

Co ma odcięcie prądu do korozji ?
Obrazek
Nie znam się...
Wkurzone 316i -->http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=40268
Guteq98
Stażysta
 
Posty: 325
Dołączył(a): 31 sty 2013, o 16:25
Lokalizacja: DSW
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Re: Wyładowywanie akumulatora. Problem z prądem

Post numer:#7  Postprzez Kubbini » 25 sie 2014, o 22:47

Witam, to mój pierwszy post na forum, nie tworzyłem nowego tematu tylko pozwoliłem sobie się podpiąć. Problem tej samej natury co u kolegi wyżej prąd ucieka z aku, co więcej nie ma odłączenia stałego plusa z pod stacyjki tzn. radio(podpięte prawidłowo pod stacyjkę) wycieraczki i kierunkowskazy działają po wyjęciu kluczyka. Nie ma żadnych dodatkowych kabli przy aku, sprawdzałem na żarówkę 2W szeregowo w aku że pobiera prąd przez 21,12,4 obwód elektryczny z bezpieczników, oświetlenie bagażnika schowka i podsufitki działa prawidłowo za co odpowiada 21 bezpiecznik (czujki wyłączania działają) a jednak dalej coś pobiera mi prąd na tym bezpieczniku. 4 odpowiada niby tylko za kierunki ale widać że ma najmniejszy pobór z tych trzech. Gdzie szukać dalej przyczyny i w jaki sposób czy usterką może być padnięta kostka stacyjki ? Centralny posiadam lecz nie chcą się otwierać kluczykiem od str. kierowcy żadne drzwi, zamykanie jest ok. prawdopodamnie zblokowany mechanizm bo ciężko chodzi nawet otwierając grzybkiem.
Kubbini
Uczeń
 
Posty: 11
Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:04
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 316
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Re: Wyładowywanie akumulatora. Problem z prądem

Post numer:#8  Postprzez WooojaS » 5 lis 2014, o 15:05

Przypomnę wam jedną rzecz - wraz z autem, starzeją się przewody, miedź się utlenia. Miałem to samo w hondzie (wydmuszka) i skończyło się na wymianie okablowania.
Z uwag - kierunki nie powinny działać bez kluczyka. - ktos coś modził, najprawdoobniej alarm.
Oświetlenie bagaznika to jeden z najdłuższych przewodów...
WooojaS
Rekrut
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 23:35
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Sedan
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Wyładowywanie akumulatora. Problem z prądem

Post numer:#9  Postprzez CmK » 19 mar 2015, o 13:52

Najprostszym sposobem żeby sprawdzić co pożera prąd jest:
podpinasz miernik na pobór pradu pod aku (jak nie wiesz jak google)
ustaw sobie miernik w takim położeniu byś widział jego wskazanie.
Idziesz do skrzynki bezpieczników i po kolei jedziesz... wypinasz i sprawdzasz kiedy pobór zniknie lub zmaleje. I tu szukasz problemu na obwodach tych miejsc gdzie jest pobór a być go nie powinno.. cała filozofia.


PS. swoją drogą kilka postów wyżej że bmw bedzie szybciej rdzewiało jak zrobisz odcięcie masy xD brawo. :mad2:
CmK
Student
 
Posty: 242
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 11:48
Lokalizacja: Tuchów
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron