[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

swap z 1.8m40 na 2.0 m20

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

swap z 1.8m40 na 2.0 m20

Post numer:#1  Postprzez dzaki » 11 mar 2009, o 20:09

witam jestem tu nowy,dlatego z gory przepraszam jesli zamiescilem ten watek w nieodpowiednim dziale.
otoz:
mam bmw e30 z silnikiem 1.8m40 (ktory wlasnie odmowil posluszenstwa)i mam zamiar zmienic go na 2.0m20 (poniewaz taki posiadam).chodzi mi glownie o pomoc w podlaczeniu wiazki elektrycznej do silnika poniewaz jak dobrze sie orientujecie kostka pasuje ale od 1.8 jest 15 pinow a przy 2.0 17 pinow i boje sie zeby czegos nie spalic.jesli mozecie to podrzuccie jakis schemat lub dobra rade.
dzaki
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Krissek » 11 mar 2009, o 22:31

Moja rada - sprzedaj m20b20 i kup coś większego bo taki swap po prostu nie ma sensu :( Różnica w mocy raczej niewielka a generują się koszty :( No, chyba że chodzi Ci o dźwięk silnika to nie mam pytań....
Krissek
 

Post numer:#3  Postprzez jasio_zawodnik » 12 mar 2009, o 12:52

jestem w trakcie przekładania z m40b16 na m20b25.... i dla pewności przekładam wiązkę razem z instalacją elektryczną... wszystko jak było w m20 ( mam dwie budy koło siebie ), za instalację elektryczną od m20 nie zapłacisz wielkiej kasy ( cosik koło 100pln ) a już będziesz mógł kombinować wtedy z check controlem :)
jasio_zawodnik
 

Post numer:#4  Postprzez emo320 » 12 mar 2009, o 13:54

wkładaj m20b25
emo320
 

Post numer:#5  Postprzez bmw320i_e30 » 12 mar 2009, o 14:06

Ja mam u siebie m20b20 ale trochę zaczyna się już sypać i zamiast remontować go lub wkładać inne b20 bede się rozglądał za klasycznym m20b25 lub coś nowszego m52b28
bmw320i_e30
 

Post numer:#6  Postprzez kotmen » 12 mar 2009, o 15:27

A ja się dopiszę do tematu. Kumpel na wiosnę za 1500zł (do negocjacji) chce oddać m20b20 z przebiegiem 120 tyś mil z anglika razem ze skrzynią automatyczną 4hp22 (teraz mam taką samą) i wszystkim co będzie mi potrzebne na swapa z m40b18. Silnik jest rakieta, nie wie co to lpg, skrzynia idealna. I wlasnie pytanie. Co będzie mi potrzebne na taki swap, bo musze skompletowac liste czesci. Moja m40 to golec, tamta jest na wypasie bez klimy tylko. Prosze o odp, ewentualnie jakis link.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=25764
Do trzech razy moja czarna sztuka! Obadaj!!

Twój komputer źle działa? Sprawdź www.pokomp.pl - Stołeczne Pogotowie Komputerowe
kotmen
Inżynier
 
Posty: 693
Dołączył(a): 16 lis 2008, o 20:07
Lokalizacja: LLB/WWA
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez Krissek » 12 mar 2009, o 15:42

Kotmen - taki swap jest o kant (kociego) tyłka potłuc :( 115km zmieniać na 129? Gdzie tu sens? Gdzie logika? I to jeszcze za 1500pln? Jeśli chcesz poprawić osiągi to raczej m20b23 albo m20b25 lub mału hardkor - m20b27 z górą od b25 - takie swapy mają sens :) zmiana m40 na m20b20 jest rozsądna jak masz silnik m20b20 (np z poprzedniego, rozbitego auta) i przekładasz go sam, nie mając kosztów bo poza walorami akustycznymi na zewnątrz jakieś specjalnej różnicy nie odczujesz :)
Krissek
 

Post numer:#8  Postprzez dzaki » 12 mar 2009, o 17:56

sens jest w tym iz klekla mi 1.8 a jestem w posiadaniu rozbitej 2.0m20 wiec po co mam kupowac jakies 2.5 jak chce tylko zalozyc 2.0 zebym mogl jezdzic,dlatego zalozylem ten watek bo nie chce popalic czegos jak bede go podlaczal.koledzy pomozcie bo na to tylko czekam
dzaki
 

Post numer:#9  Postprzez tigre0070 » 12 mar 2009, o 18:53

dzaki, przekładaj wszystko jak leci , wiązkę też...

co cięzkiego jest w tym? Przekładasz po prostu wszystko co się różni i tyle...
tigre0070
 

Re: swap z 1.8m40 na 2.0 m20

Post numer:#10  Postprzez POTEGAT » 28 mar 2009, o 23:48

dzaki napisał(a):witam jestem tu nowy,dlatego z gory przepraszam jesli zamiescilem ten watek w nieodpowiednim dziale.
otoz:
mam bmw e30 z silnikiem 1.8m40 (ktory wlasnie odmowil posluszenstwa)i mam zamiar zmienic go na 2.0m20 (poniewaz taki posiadam).chodzi mi glownie o pomoc w podlaczeniu wiazki elektrycznej do silnika poniewaz jak dobrze sie orientujecie kostka pasuje ale od 1.8 jest 15 pinow a przy 2.0 17 pinow i boje sie zeby czegos nie spalic.jesli mozecie to podrzuccie jakis schemat lub dobra rade.



Nie słuchaj co ci piszą wtyka jest taka sama więc zapinaj i ma działać
Wszystko w temacie
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#11  Postprzez kamill » 16 kwi 2009, o 20:07

Ja ci powiem tyle robiłem takie coś z moją tylko ze ja miałem m40b16 i wrzucałem m20b20 wkładaj wszystko pasuje bez problemu pinów jest 15 bo przy m 20 masz 2więcej od check kontrol panel i tylko to nic więcej. instalacji nie przezucaj nie opłaca się
kamill
Student
 
Posty: 200
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 20:12
Lokalizacja: Kowalewo pom
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#12  Postprzez bey » 22 lis 2009, o 13:43

podepne sie do temtu

m40 do m20 b23

czyli dostane jutro wiazke silnikowa z m20 i gdzie sie to podpina itd ? nigdy nie rozbieralem wiazki silnikowej u bmw wiec nie wiem , trzeba np sciagac deske rozdzielcza czy cos ?

a koszt kapy silnika tutaj 2.3 wyszedl mnie 230 uszczelki zimeringi rozrzad itd , a szlif walu nowe pierscienei i nowe panewki 500 zl no ale mam silniczek zdrowy i pewny :)
bey
Stażysta
 
Posty: 319
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 11:38
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: 325eT
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron