[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

połączone piny

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

połączone piny

Post numer:#1  Postprzez bandyta » 13 maja 2009, o 11:34

Obrazek Obrazek przypadkiem odkryłem ze mam dwa piny połączone drucikiem ktos kiedys to połaćzył lecz w jakim celu??? dodam ze czujnik poziomy płynu działa jak nalerzy jesli jesty brak to zaswieci na chek panelu!! ale nie rozumie po co to ktos połaczył???
bandyta
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez Paul » 13 maja 2009, o 11:44

a jak zdejmiesz ten drucik to też jest wszystko poprawnie czy check zaczyna świecić nawet jak jest płyn ??
Paul
Profesor
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 23:51
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez bandyta » 14 maja 2009, o 09:49

Paul napisał(a):a jak zdejmiesz ten drucik to też jest wszystko poprawnie czy check zaczyna świecić nawet jak jest płyn ??
nie wiem nie probowałem ale sproboje i napisze co sie dzieje po zdjeciu drucika

[ Dodano: 14-05-2009, 11:07 ]
Paul napisał(a):a jak zdejmiesz ten drucik to też jest wszystko poprawnie czy check zaczyna świecić nawet jak jest płyn ??
tak po zdjeciu tego drucika siweci na check panelu odpowiednioa kontrolka ?? nie znam sie na prądach tak wiec co daje ten drucik!! przypomonam ze czyjnik działa poprawnie jesli bedzie brak wody w zbiorniczku to zasyganlizoje na check panelu ??
bandyta
 

Post numer:#4  Postprzez Paul » 14 maja 2009, o 11:33

no to się zdecyduj :)

jeśli zdejmujesz drut i wtedy się zaczyna palić kontrolka to znaczy że czujnik działa na zasadzie przerwania obwodu w przypadku braku płynu i jest skopany, dlatego komuś się nie chciało zmieniać czujnika i i założył mostek (drucik) żeby check panel myślał ze czujnik cały czas podaje że jest pełno płynu, i żeby w efekcie nie świecił w oczy i nie denerwował bądź nie raził przy sprzedaży auta.

Ale w takim wypadku czujnik raczej nie może poprawnie działać kiedy jest brak płynu.
Paul
Profesor
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 23:51
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez bandyta » 14 maja 2009, o 11:51

Paul napisał(a):no to się zdecyduj :)

jeśli zdejmujesz drut i wtedy się zaczyna palić kontrolka to znaczy że czujnik działa na zasadzie przerwania obwodu w przypadku braku płynu i jest skopany, dlatego komuś się nie chciało zmieniać czujnika i i założył mostek (drucik) żeby check panel myślał ze czujnik cały czas podaje że jest pełno płynu, i żeby w efekcie nie świecił w oczy i nie denerwował bądź nie raził przy sprzedaży auta.

Ale w takim wypadku czujnik raczej nie może poprawnie działać kiedy jest brak płynu.
hmmmpowiem inaczej jakis rok temu zmieniałem chłodnice jak nie było płyny w zbiorniczku to dał znac check ze nie ma wody czyli działa niby poprawnie a nie powienien jeli jest mostek ?? ale ok wazne układ chłodzenia jest wporżadku i nie ma wyciekow płynu ! mozna zamknąć temat!!
bandyta
 

Post numer:#6  Postprzez Paul » 14 maja 2009, o 12:37

sprawdź to jak będziesz zmieniał płyn w chłodnicy, bo wydaje mi się że czujnik masz walnięty, chyba że on działa inaczej niż myślę, pewności nie mam.

pozdr
Paul
Profesor
 
Posty: 2202
Dołączył(a): 11 kwi 2008, o 23:51
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 3 gości

  • Reklama