slimcat napisał(a):bo być może gdzieś się dostała woda.
gdyby się dostała woda gdzieś w okolice kolektora wydechowego to przy rozgrzanym silniku mógłby być biały dym ale to byś musiał maskę podnieść i mu wiadrem przyładować, i nie było by zapachu plastiku palonego.
od zwykłego deszczu raczej nigdzie nie wejdzie woda w instalacje do tego stopnia żeby zwara poszła.
Kolega Szajba miał coś z Kablami w ISie, sprawdź może masz to samo, i zapytaj go o rozwiązanie bo na forum nie podał
Wysłany: 23-05-2009, 03:33
tym razem ja potrzebuje pomocy, z gory dzieki za rady i sugestie.
dzis po południu cos mnie naszło żeby sobie wsadzic do wąskiej tego is'a no i ogarnałem sie i wsadzilem go, odpalam ekstra zaplił patrze dym, gasze, odłaczam akumulator widze kabel na wiazce sie stopił, obczailem co i jak, i spalil sie kabel na calej dlugosci wiazki silnika i przez wtyczke co idzie do puszki bezpieczników, ale ten kabel nie wchodzi w bezpieczniki tylko idzie w bude, z tego co dojzalem to w budzie ten kabel był brązowy(pewnie masa) a w wziące silnika chyba cos z czerowny(pewnie jakis+) w kostce jest to pozycja 20, musze sprawdzic po schematach co to za kabel w is'ie i co to za kabel w mojej waskiej ze sie zwarcie zrobilo...no i mam spalony kabel w calej wiazce i pewnie kabelek masowy w budzie az do złacza do budy. caly szkopul w tym ze nie mam zielonego pojecia ocb... silnik odpalil chodził a to sie zaczelo palić, no i jakim cudem moze byc taka opcja ze pokryl sie plus i masa?? czy wkladajac isa do waskiej wymagana jest jakas operacja w elektryce??? nie wydaje mi sie no, ale moze jestem w błedzie??
spotkał się ktoś z czymś takim??
Temat juz Rozwiazany.
_________________
CZĘŚCI Z ROZBIÓREK E30'stek
tel: 512-964-215
gg: 4995986 niewidoczny
Daniel vel Szajbaa