Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
Pietrek napisał(a):Ja już mam ten trójnik.
Musze wykombinować jakieś kolanko. Xeon Sam je robiłeś ? Przyglądałeś się miejscu w bloku i kolanko musiałoby być troche długie żeby nie zapierało się o blok przy wkręcaniu, pokazałbyś jaki kształt ma to kolanko. Dłuższe kolanko chyba będzie troche fałszować temperature oleju ?
kamil.k napisał(a):ciekawy własnie jestem jakie różnice w temp oleju są w różnych miejscach w silniku
to czy w misce jest najwyższa temp. to nie wiem.przecież w układzie jest on pod cisnieniem a wiec już z tego powodu jego temp rośnie
trzeba by pewnie na racingforum poszukac bo kojarze taki temat był ale czy sa tam jakies konkretne informacje to nie pamietam.jak ktos znajdzie niech wrzuci linka
kamil.k napisał(a):to dziwne bo przecież sam blok pewnie ma wiecej niż 80 stopni
Pietrek napisał(a):Jaki gwint ma czujnik ciśnienia w bloku m20 ?
maaaad napisał(a):Panowie, mam prośbę o małą wskazówkę - skąd dokładnie wyprowadzaliście napięcie po kluczyku?
Łopatologicznie poproszę
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości