[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Wyciszenie wydechu

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Wyciszenie wydechu

Post numer:#1  Postprzez Malek » 11 mar 2011, o 09:42

Witam mam zamontowany u siebie M50/B25, caly uklad przelot zakonczony tlumikiem od e30 2.5, i nie podoba mi sie jak on pierdzi na wyzszych obrotach, planuje zamontowac srodkowy tlumik od e30 323 czy to bedzie dobre rozwiazanie ?,
Malek
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez kratek » 11 mar 2011, o 11:23

Malek, Zamontuj sobie jakis tłumik przelotowy od 6cyl. Napewno wyciszy ci ten rezonans i "gwozdzie" w ukłądzie ;] Wiem oco chodzi. Katalizatora pewnie tez nie masz ale on nie musi byc. najważniejszy jest srodkowy tłumik ja u siebie coprawda w m40 miałem wycinany kat razem z tłumikiem. To broń cie panie boże ryk i gwozdzie w wydechu. Wstawiłem przelotowy tłumik od m40 i jest zajefajnie :)

Np. Można zrobic tak jak ja ,uciałem katalizator i mam dwie połówki jedna to tłumik druga kat,kat na bok i zająłęm sie tłumikiem dostpawałem do niego blache i rure aby mozna go zamontowac do układu i juz,mam ori przelotowy :)
kratek
 

Post numer:#3  Postprzez borysbadenow » 9 sie 2011, o 00:07

Podpinam się pod temat, mam podobny problem w m52b28 układ wydechowy jest ori z e36 328 przerobiony tylko wycięty sierodkowy i katy zakończony oryginalnym tłumnikiem z m52 auto chodzi jak polonez nie jak r6 myślę czy by nie wyspawać 2 pustych tłumników z nierdzewki podpowie ktoś nie chciał bym wstawiać spowrotem katów ale nie chce też żeby było za głośno bo pooolicja...
borysbadenow
 

Post numer:#4  Postprzez kratek » 9 sie 2011, o 01:00

borysbadenow, Jak najbardziej tłumiki przelotowe poeniwaz zrobił sie rezonans,u mnie na wolnych brzydko chodzi ale od 3500 do konca jest ogień :twisted:
kratek
 

Post numer:#5  Postprzez Leon » 9 sie 2011, o 14:19

No niestety Panowie, jak nie zamontujecie jakiegoś dobrego tłumika w środek układu to zapomnijcie o ciszy i przyjemnym odgłosie R6.
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez borysbadenow » 9 sie 2011, o 14:58

no i właśnie tu jest problem bo jak zamontuje tłumnik w sierodek układu to będzie mi szorował po asfalcie :bag:


wyczaiłem też takiego kolesia na allegro rozmawiałem z nim i mówił że może mi zrobić 2 tłumniki i powinno byś ok z tym że musiał bym przerobić wydech
http://moto.allegro.pl/tlumik-proex-bmw ... 25378.html
borysbadenow
 

Post numer:#7  Postprzez W1ASIK » 9 sie 2011, o 18:26

ja bym sie sklanial do oryginalnego wydechu z danego silnika. Oczywiscie musi to zalozyc prosesjonalny spawacz co te rury pokrepuje i pospawa.

Ja mam caly oryginalny wydech z M3 e36 i jest lux. Katy sa spore i banka z tylu tez olbrzymia, ale nic nie trze o glebe bo wlasnie wszystkie te rury sa pieknie dorobione. W zasadzie pozostaja oryginalne tlumiki + dorobione i ladnie pokrepowane rury.

Malo juz jest takich specjalistow bo stal sie to malo oplacalny biznes. Trzeba szukac starego zakladu tlumikowego co kiedys sami dorabiali tlumiki. Taki zaklad ma gietarki do rur, ma rury i dobrych spawaczy gazem (elektryczne spawanie tlumikow to lipa - spawy sa twarde i pekaja).
W1ASIK
 

Post numer:#8  Postprzez pikollo » 15 sie 2011, o 12:43

panowie, do m30 co najlepiej wstawic w srodek? teraz mam przelor + koncowy od 325i. jest brzydko i nie slychac ze to r6 :oops:
pikollo
 

Post numer:#9  Postprzez skiper » 20 sie 2011, o 22:04

kumpla m30b30 pieknie chodzilo na serii ale to byla e32 wiec niezbyt ci pewnie to pomoze
skiper
 

Post numer:#10  Postprzez pikollo » 21 sie 2011, o 17:14

:D skiper, zawsze bedzie pieknie chodzic bo e32 jest dluzsza od e30 i ma trzy duze tlumiki ktore dobrze tlumią
pikollo
 

Post numer:#11  Postprzez W1ASIK » 24 sie 2011, o 21:28

pikollo napisał(a):panowie, do m30 co najlepiej wstawic w srodek? teraz mam przelor + koncowy od 325i. jest brzydko i nie slychac ze to r6 :oops:


W e21 z M30 schnitzera (3,7 poj) mialem zamontowane 2 tlumiki srodkowe umiejscowione obok siebie od VW passata (z lat 91-95) 1.8 8V - kazdy na kazdy komin silnika, oraz byly dwa plaskie koncowe tlumiki takze z takiego passata.

Wybor tlumikow padl ze wzgl na ich ksztalt, gdyz tylne chcialem schowac calkowiecie pod sukienka, tak jak jest np w E38.

Auto bylo cichutnie i mialo b.rasowy, fajny gang przy "butowaniu".

Problem w tym ze dla kazdego "fajny gang" co innego znaczy. Wiele starych M50 (E36,E34) maja powypalane przegrody w ostatnim tlumiku. Silnik wtedy mocno buczy. Mnie sie to nie podoba. Auto stojac na swiatlach ma byc ciche jak melex.

Trzymaj sie tego zeby byly 2 tlumiki, jeden srodkowy (od jakiegos auta) a drugi koncowy. Maja rozne konstrukcje. No i pamietaj ze laczna srednica wylotu nie moze byc mniejsza niz oryginalnie. W M30 to dosc prosto rozwiazac. Wg mnie za portkami spinasz kominy w jedna rure powiedzmy 50ke, i dalej tlumiki. Popatrz sobie ktore maja podejscia 50ki. Jeep ma duzy silnik i wszystko na pojedynczym wydechu.... etc. Koncowy tlumik mozesz sobie zamowic taki ze ma jedno wejscie a dwa wyjscia zeby wygladal podobnie do oryginalu. Ostatni tlumik z 325 ma cienkie rurki na wejsciu i jest srednio trafiony do M30.
W1ASIK
 

Post numer:#12  Postprzez Jasmen » 31 sie 2011, o 14:21

A takim czymś dałoby rade poprawic dzwięk przy silniku m50? Mam tylko koncowy z m20 i tez słychac gwozdzie w tłumiku :P http://img04.allegroimg.pl/photos/orygi ... 1775495774 Jest to niby jakas strumienica wyciszajaca rezonans
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#13  Postprzez kratek » 31 sie 2011, o 16:28

Pomoze aczkolwiek nie az tak,ja taka mam i jestem zadowolony dzwiek miod.

Zobacz :

http://www.youtube.com/watch?v=T3tTZk523mI
kratek
 

Post numer:#14  Postprzez Leon » 1 wrz 2011, o 11:14

200km/h na takiej drodze , gratuluję :bag:
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#15  Postprzez kratek » 1 wrz 2011, o 15:35

Nie bede poraz setny tlumaczyl co to za droga i czemu tu a nie gdzie indziej powiuem tylko ze to "wylaczone z ruchu" i ugadane.
kratek
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama