[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Regulatory k?tów CAMBER PLATES

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#31  Postprzez e30 owner » 27 mar 2013, o 15:58

Są dwie firmy, ta o której jest temat silver, i dibed-al. Obie robią cambery bez i z regulacją KWSZ, tylko że :

- w silver projekt regulacja KWSZ zmienia też kąt pochylenia koła, im większy ustawiasz KWSZ tym bliższy serii jest kąt pochylenia.
- w dibed-al regulacje są niezależne od siebie, czyli zwiększenie KWSZ nie wpływa na to jaki camber ustawiłeś

Do tego różnice w materiale, dibed-al robi z alu, silver robi ze stali, w cenie, dibed-al jest droższy, obie firmy robią zarówno pod gwint jak i pod seryjne sprężyny. Tylko przy zamówieniu trzeba zaznaczyć jakie tulejki i nakrętki potrzeba, czy pod gwint czy pod serię - w aukcjach jest to opisane.

Za samą wymianę nazw firm chyba warna nie dostanę, jak wcześniej za podlinkowanie aukcji ??? :D
e30 owner
 

Reklama

Post numer:#32  Postprzez gawryjol » 28 mar 2013, o 01:31

moze troche nie na temat ale macie jakies sposoby na zwiekszenie negatywu? bo kielichy e30 nie pozwalaja na zbytnie nacieszenie sie camberem :cry:
P.S. Pomijajac wachacze od e36 :P
Oto i mój wspaniały turasek, zachęcam do oglądania i komentowania :)
viewtopic.php?f=67&t=45957
gawryjol
Student
 
Posty: 146
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 11:14
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#33  Postprzez Kubaeeeeee30 » 28 mar 2013, o 11:10

moim zdaniem cambery dość dobrze kładą koła
Kubaeeeeee30
 

Post numer:#34  Postprzez gawryjol » 28 mar 2013, o 18:14

Kubaeeeeee30 napisał(a):moim zdaniem cambery dość dobrze kładą koła

ja mam kolumne juz na ''picny klak'' od kielicha i dla mnie szalu nie ma xd
Oto i mój wspaniały turasek, zachęcam do oglądania i komentowania :)
viewtopic.php?f=67&t=45957
gawryjol
Student
 
Posty: 146
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 11:14
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#35  Postprzez e30 owner » 28 mar 2013, o 18:48

Wąska sprężyna, custom górny talerzyk i docięty dolny - to taka low budget rzeźba, lub inny wahacz, albo rzeźbiony albo z e46, inaczej dużo się nie ustawi tego negatywu :)
e30 owner
 

Post numer:#36  Postprzez gawryjol » 28 mar 2013, o 21:41

e30 owner napisał(a):Wąska sprężyna, custom górny talerzyk i docięty dolny - to taka low budget rzeźba, lub inny wahacz, albo rzeźbiony albo z e46, inaczej dużo się nie ustawi tego negatywu :)

ehh :( to sie musze zadowolic tym co daje sam camber :)
Oto i mój wspaniały turasek, zachęcam do oglądania i komentowania :)
viewtopic.php?f=67&t=45957
gawryjol
Student
 
Posty: 146
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 11:14
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#37  Postprzez X_E_O_N » 28 mar 2013, o 23:31

Jakies takie dziwne problemy z tymi camberami mi sie kolo -4,5 z przodu kladzie nie wiem czy to jest malo :)
X_E_O_N
 

Post numer:#38  Postprzez e30 owner » 29 mar 2013, o 13:12

Ale masz gwint :) na ori kolumnie położysz deko tylko, bo sprężyna jest dwa razy szersza.
e30 owner
 

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#39  Postprzez kuerone » 26 gru 2013, o 23:21

Panowie, oczywiście co ludzi to opinii, ale które cambery wybrać.

Dibed-al od ola-parts z allegro, czy Silver Project? Może ktoś ma któreś z nich i chce mi je odradzić :)
Zaznaczam że wystarczą mi takie z regulacją kąta pochylenia koła, bez jego wyprzedzenia...
Oczywiście cambery pod gwint.

Dzięki!
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1639
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#40  Postprzez Makaveli » 27 gru 2013, o 11:27

Jak się nie mylę to silver poprawił łożysko z którym był problem , ale może ktoś się wypowie bo sam jestem mocno zaciekawiony w temacie :D Na syndyku czytałem kilka pozytywnych opinii na diabed więc potrzebna rzetelna ocena użytkowników :oops:
E30 Meeitng Poland 1.1
https://bmw-e30.pl/viewtopic.php?f=195&t=51856&sid=dda66b91255e7220756b9ec8b43ac576
https://petroholix.com/index.php
Odzież dla e30'stkowiczów i fanów klasycznego Motorsportu
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2893
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#41  Postprzez adams » 28 lut 2014, o 19:26

ja osobiście zdecydowałem się na k-spporta - po jajach z dibed al oraz silver project wolałem dopłacić i mięc pewny camber. Zapłaciłem 5 pak, więc troche drożej ale złych opinii na cambery od k-sporta nie słyszałem.

Ostatnia partia od silvera też ponoć jest poprawiona - kumpel lata na tym w e46, ale nie przejeździł na nich na tyle, abym mógł je z czystym sumieniem polecić.

Ogólnie mająć wszystkie możliwe cambery w łapie, ten k-sporta wygląda najsolidniej i najlepiej wykonany.
adams
Magister
 
Posty: 1032
Dołączył(a): 14 paź 2008, o 16:13
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#42  Postprzez kuerone » 9 mar 2014, o 18:21

Panowie, jak to ogarnąć żeby było dobrze.
A więc nakrętkę pod cambery, maksymalnie mogę dokręcić do takiej pozycji.

Obrazek

Ale po założeniu cambera, widać że gwint jest zdecydowanie za krótki.

Obrazek

Natomiast po dociśnięciu talerzyka i sprężyny do tłoczyska zostaje tyle luzu...

Obrazek

No chłopski rozum najlepszym rozwiązaniem będzie stoczyć i nagwintować ten kawałek który jest pomiędzy gwintem, a tłoczyskiem, zgadza się? Jak natomiast wyglądała by sytuacji z seryjnymi gumami? Doszły by do końca?

Dzięki za pomoc,
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1639
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#43  Postprzez Jager » 16 mar 2014, o 08:01

Na ostatnim zdjęciu w prawym rogu masz tulejkę ona powinna zlikwidować luz. Nakrętkę z pierwszego zdjęcia nakręcasz odwrotnie i skręcasz camber z góry. Napisz jak rozwiązałeś problem...
Old E30 never die they just get faster.
Jager
Student
 
Posty: 214
Dołączył(a): 4 wrz 2012, o 12:42
Lokalizacja: ZGL
Moje BMW: 332is
Nadwozie: Coupe
Silnik: S54B32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: M3_
Nadwozie: Coupe
Silnik: S54B32
Instalacja LPG: NIE

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#44  Postprzez Adaasko » 17 mar 2014, o 22:17

kurde, ja mam silvery i w zasadzie jest bez problemow...
Obrazek
Adaasko
Profesor
 
Posty: 1860
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 728i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Re: Regulatory kątów CAMBER PLATES

Post numer:#45  Postprzez Mrok » 10 sie 2014, o 07:55

Panowie jakieś nowości w camberach? Mam zamiar kupić i dalej nie wiem które wybrać :P Może ktoś jest na czasie?
(OO =[ ][ ]= OO)
Mrok
Stażysta
 
Posty: 458
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 22:36
Lokalizacja: Żebrówka/Mińsk Maz.
Moje BMW: 320
Nadwozie: -------
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama