[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m20b27 super eta

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#61  Postprzez rafał18 » 7 lut 2010, o 14:57

ja mialem i byl OK cena tez OK :cool2:
rafał18
 

Reklama

Post numer:#62  Postprzez Pietrek » 7 lut 2010, o 17:08

///ESIU napisał(a):dziś dzwoniłem do firmy VEGA aby wykonać wydeszek i powiedzieli mi za końcowy 300zł z kwasu z dowolnymi końcówkami, dwa wejscia i dwa wyloty do tego zamiast kata dwa równoległe tłumiczki obok siebie po 150zł sztuka również z kwasu to daje nam w sumie 600zł plus do tego barany TAT za 700zł. montaż we własnym zakresie. lub opcja druga to montuje barany TAT sam i jade do nich na wstawienie reszty to jest ok 1500zł plus barany 700
tak żeby ta hybryda oddychała nalezzało by zrobić jakis przelot i chyba się zdecyduje co o tym myslicie??



Wszystko spoko, tłumiki z kwasu... ale wątpie żeby tak na odległość liczyli te wydechu pod dany silnik... Tymbardziej że to same tłumiki, a nie kompletny liczony wydech.
Tak robione na sztuke troche ...
Jak robić z kwasu to już wyliczyć wszystko tak żeby to coś dało :)
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#63  Postprzez MAJSU » 7 lut 2010, o 19:44

Mieszko napisał(a):Na seryjnym kompie od b25 lata ładnie, nie ma na co narzekać...
Teraz sprawdzę jak na 1.3 bedzię chodziła


Jaka końcowka kompa ?
MAJSU
 

Post numer:#64  Postprzez pawelincki » 8 lut 2010, o 08:20

MAJSU napisał(a):
Mieszko napisał(a):Na seryjnym kompie od b25 lata ładnie, nie ma na co narzekać...
Teraz sprawdzę jak na 1.3 bedzię chodziła


Jaka końcowka kompa ?


173
pawelincki
 

Post numer:#65  Postprzez Mieszko » 8 lut 2010, o 13:25

A tak na marginesie to pawelincki jest autorem mojego motoru i sam też lata etą :cool2:
Mieszko
Student
 
Posty: 207
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 20:59
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#66  Postprzez ///ESIU » 8 lut 2010, o 17:41

Pietrek napisał(a):Wszystko spoko, tłumiki z kwasu... ale wątpie żeby tak na odległość liczyli te wydechu pod dany silnik... Tymbardziej że to same tłumiki, a nie kompletny liczony wydech.
Tak robione na sztuke troche ...
Jak robić z kwasu to już wyliczyć wszystko tak żeby to coś dało :)


niby czemu nie, oni pytaja dokładnie jaki silnik jakie przeróbki itd itp więc będa podane odległosci itd więc nie widze żadnego problemu
///ESIU
 

Post numer:#67  Postprzez Pietrek » 9 lut 2010, o 11:22

I pojemność twojego kolektora, i rur też pewnie znają ;)
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#68  Postprzez kamil.k » 9 lut 2010, o 17:56

Pietrek napisał(a):I pojemność twojego kolektora, i rur też pewnie znają ;)


przecież przy tego typu robotach jak taki wydech nie licza tego az tak dokladnie.wystarczy im tylko pojemnosc,moc i jaki wydech jest seryjnie i na tej podstawie robia lepszy tłumik który nie stawia takiego oporu jak seria i jest w miare cichy

e30 ma za słabe wałki żeby liczyc pod nie wydech i dolot bo to działało by tylko w waskim zakresie obrotów
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Nadwozie: -------
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#69  Postprzez ///ESIU » 9 lut 2010, o 22:06

Pietrek napisał(a):I pojemność twojego kolektora, i rur też pewnie znają ;)


za cene 300zł za jeden wydech nikt tego nie będzie liczył tak dokładnie trzebabyło by zaopatrzeć się w supersprinta np gdzoe cena o jedno zero więcej

w tej firmie wystarczy dokładny opis silnika modyfikacji itd, rury mają w kazdym katalogu bosala
///ESIU
 

Post numer:#70  Postprzez Pietrek » 9 lut 2010, o 23:57

Dzięki za sprowadzenie mnie na ziemie Kamil :)
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#71  Postprzez rpautosport » 10 lut 2010, o 23:40

Pietrek napisał(a):Dzięki za sprowadzenie mnie na ziemie Kamil :)



Za wcześnie z tymi podziękowaniami:)

http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm
rpautosport
 

Post numer:#72  Postprzez kamil.k » 11 lut 2010, o 09:33

rpautosport, i wiesz co wynika z tego teksty grabowskiego ?? :D
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Nadwozie: -------
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#73  Postprzez rpautosport » 13 lut 2010, o 01:32

kamil.k napisał(a):rpautosport, i wiesz co wynika z tego teksty grabowskiego ?? :D

Tak, wiem, co wynika nie tylko z tego tekstu Grabowskiego :wink:
rpautosport
 

Post numer:#74  Postprzez Trema » 13 paź 2013, o 13:28

m20b27 super motor!
fiat 125p
Trema
Uczeń
 
Posty: 35
Dołączył(a): 13 maja 2013, o 14:33
Lokalizacja: Giżycko
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron