Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
e30cabrio napisał(a):Ja przekładając ete do cabrio normalnie wpiełem w instalke i hula. Ale panowie, eta nie jest wcale taką rewelacją...lub silnikiem marzeń...Moja z hamowni ma 127koni/225Nm lata na S3.91...i uwarzam że żadna rewelacja. A pali tez swoje.
POTEGAT napisał(a):M50 2,0 w e30 wciąga taką ete jak psa nie wspominając o 2,5 czy 2,8. Trzeba jeszcze pamiętać o kulturze pracy m20 a m50 to już zupełnie inna epoka.
POTEGAT napisał(a):Tylko weź pod uwagę ile trzeba w nią wsadzić kasy żeby zrobiła 2,0 m50 które jedzie tak jak 2,5 m20
kolego,złóż seryjny "nabój" czyli silnik,skrzynia i dyfer z ety,a zobaczysz ile to potrafi przy spokojnej jezdzie spalic to raz, ja osobiscie jezdze na S2.65 starąetą, NIC nie dłubaną, i w trasie zejde do 5.7l / 100km aczkolwiek jak zechce to i 220 poleci (optymistycznie,bo raz licznik wskazał OKOŁO 240km/h na kołach 205/45 R16 ( niby zamiennik dla fabrycznych 195/60 R14) Eta to silnik dla ludzi którzy chcą miec R6, niskie spalanie,dobrą dynamike,i przedewszystkim cenią E30, chcąc miec plastik,kupiłbym E36, osobiscie wychodze z załozenia ze E30 zostało stworzone do tych silników,i tak powinno pozostac...e30cabrio napisał(a):Ja przekładając ete do cabrio normalnie wpiełem w instalke i hula. Ale panowie, eta nie jest wcale taką rewelacją...lub silnikiem marzeń...Moja z hamowni ma 127koni/225Nm lata na S3.91...i uwarzam że żadna rewelacja. A pali tez swoje.
POTEGAT napisał(a):2,0 m50 które jedzie tak jak 2,5 m20
Stammek napisał(a):to chyba nie jechaleś zdrowym m20b25...
Kwito napisał(a):czy osiągi są zawsze najważniejsze? ... chyba jestem inny.
///ESIU napisał(a):jak dla mnie m20 to klasa sama w sobie a plastik jest dobry do kebabów i innych padaczek
ja zostaje wierny
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość