[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Długo kreci :(

Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.
  • Reklama

Długo kreci :(

Post numer:#1  Postprzez Maniek » 11 mar 2007, o 14:09

Mam pytanie, dlaczego moja bemka przy zapalaniu niewazne czy latem czy zima musi conajmniej 2 razy zakrecic i dopiero lapie. Swiece wymieniane na NGK,przewody luks. czy przyczyna moze byc filtr paliwa??
Maniek
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez misHa » 11 mar 2007, o 14:16

Może słaby akumlator lub rozrusznik się kończy ?!
misHa
 

Post numer:#3  Postprzez Maniek » 11 mar 2007, o 14:34

Tez tak myslalem, ale przy zapalaniu podlonczylem prostownik i zapalil tak samo. a z rozrusznikiem to moze cos byc bo poprzednik jezdzil do ruskich za granice i czesto go odpalal,ale bodajrze go wymienil.jak sprawdzic czy dobry??
Maniek
 

Post numer:#4  Postprzez jackx-36 » 11 mar 2007, o 15:15

sprawdż szczelność układu paliwowego bo moze benzynka spływa z przewodów
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#5  Postprzez Maniek » 11 mar 2007, o 15:49

nom dzieki. za pomysl ale juz to sprawdzalem... :cho: szlak mnie trafia
Maniek
 

Post numer:#6  Postprzez Lord Lukasz » 12 mar 2007, o 10:54

Czujnik temp. sprawdz ale nie ten od wskażnika tylko ten co jest z kompem połączony
Lord Lukasz
Stażysta
 
Posty: 407
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 15:08
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#7  Postprzez eater » 12 mar 2007, o 14:27

Tak jak kolega powyzej - sugeruje czujnik temperatury.
Mozesz tez sprawdzic regulator cisnienia paliwa.
eater
 

Post numer:#8  Postprzez wojtass » 12 mar 2007, o 16:21

Możesz też sprawdzić czy silnik krokowy otwiera się całkowicie przy uruchamianiu, jak silnik odpali powinien sie lekko przymknąć.
wojtass
 

Post numer:#9  Postprzez Maniek » 14 mar 2007, o 17:21

A gdzie on wogole jest ten czujnik temperatury?? dzieki chlopaka za rade :cool2:
Maniek
 

Re: Długo kreci :(

Post numer:#10  Postprzez anthony » 15 mar 2007, o 00:17

Maniek napisał(a):Mam pytanie, dlaczego moja bemka przy zapalaniu niewazne czy latem czy zima musi conajmniej 2 razy zakrecic i dopiero lapie. Swiece wymieniane na NGK,przewody luks. czy przyczyna moze byc filtr paliwa??


Moja ma tak samo. Zaczynam od filtra paliwa, bo z tego co widzę jest oryginał ...
anthony
 

Post numer:#11  Postprzez Strzelba » 15 mar 2007, o 08:54

prawdopodobnie przyczyna moze byc konczaca sie pompa paliwa ktora nie trzyma cisnienia i jak auto stoi to przpuszcza paliwo spowrotem do zbiornila
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez Lord Lukasz » 16 mar 2007, o 16:13

Dróga opcja która może pomóc to montaż zaraz ze pompą zaworke zwrotnego, trzyma on ciśnienie w układzie wtryskowym, jak jeszcze miałem silnik m10 to po zamontowaniu takiego zaworka odpalałna dotyk, sam sie dziwiłem bo nawet przy -25 stopniach w zimie auto paliło na strzała, oryginalne pompy paliwa mają takie zaworek (taka bańka na przewodzie) ale często tak bywa że ktoś przy wymianie wywala starą pompe razem z tym zaworkiem i nowa pompa zwłaszcza tani zamiennik sama w sobie nie trzyma ciśnienia w układzie.

Reasumując zamontuj sobie taki zaworek, kosztuje 15zł i napewno nie zaszkodzi a w 80% przypadków pomógł

tak to wyglądać powinno, niektórzy pomijają element 14 i 20



Obrazek
Lord Lukasz
Stażysta
 
Posty: 407
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 15:08
Lokalizacja: Sanok
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#13  Postprzez Andrzejw » 21 mar 2007, o 23:55

hej. Zobacz jeszcze wtryskiwacz pomocniczy moze nie daje paliwa na rozruchu i wtryski musz nadrabiac. Ta opcja tez jest prawdopodobna.Aco do rozrusznika to jak kreci dosc normalnie czyli bez spowolnienia przez moment to jest ok!!! :exc: a jezeli kreci wolno to tez moze byc przyczyna.A i wciskaj delikatnie gaz podczas krecenia rozrusznikiem to pomaga Poniewaz Zawór powietrza dodatkowego moze sie odrazu nie otwiera na zimnym.Jezeli masz niskie obroty na zimnym to oznacza ze sie nie otwiera do konca i to tez moze byc przyczyna.Mogłbym ci wymieniac i wymieniac.Poprostu wszystko musi byc sprawne a najbardziej czujnik temperatury zeby wiedzial czy jest zimno czy nagrzany.Pozdro dla wszystkich.Pomoc to przyjemnosc :wink:
Andrzejw
 

Post numer:#14  Postprzez Maniek » 25 mar 2007, o 17:21

a gdzie jest ten czujnik temteratury bo jakos znalesc ciezko :oops: ??
Maniek
 

Post numer:#15  Postprzez maaaad » 26 mar 2007, o 17:25

Maniek, u mnie też był problem z rozruchem. Odpalała czasami dopiero za 4 razem, i w ogóle wolne obroty były za niskie, dość nierówne. Bardzo pomogło przeczyszczenie za pomocą wd-40 gniazda/wtyku od zasilania wtryskiwaczy (chyba to jest to). Co prawda mam inny silnik, bo m20b20, ale po tej operacji silnik zaczął pracować zdecydowanie równiej, a obroty skoczyły z max 550 do ok. 720, czyli do normy. U mnie to gniazdo (o ile to naprawdę od zasilania wtrysków, ale raczej tak) jest pod przepustnicą, ustawione pionowo. Poszukaj czegoś podobnego u siebie, tylko musisz być ostrożny, bo kiedyś nim poruszałem, to w ogóle auto mi odpalać przestało.
maaaad
Profesor
 
Posty: 2424
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Mechanika & Części

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

  • Reklama