Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
maniur napisał(a):papier 800 + woda to nic ostrego kwestia usunięcia resztek starej uszczelki
maniur napisał(a):kolejne pytanie brzmi: jaką uszczelke pod głowice montować? Nominalną czy jakaś grubszą ? Głowica była planowana, natomiast gładź bloku zostanie jedynie delikatnie zrównana papierem ściernym
Uki napisał(a):Co z wymianą śrub głowicy na nowe przy remoncie silnika jak ta sprawa wygląda?
qbacki napisał(a):Ja podkladki dawalem stare. Jak chodzi o brud w otworach na sroby to wyciagalem to odkurzaczem takim mocnym bo troche mi sie tego nazbieralo tam. Wazne zeby w otworach na sroby bylo SUCHO! Jezeli zostawisz przez przypadek plyn chlodniczy lub wode to moga dziac sie jaja pozniej.
Sroby od kolektorow- u mnie bylo pare srob i moze ze 3 szpilki ktore kazalem wykrecic gosciowi ktory mi robil ta glowice. Ogolnie te szpilki to dziwne rozwiazanie. Albo sie ukrecaly albo urywaly... Kupilem zwykle sroby pod M8 czy tam M10 i zwykle podkladki. Wszystko smarowalem miedziowym zeby pozniej szlo to odkrecic.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości