[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Problem z amortyzatorami przód e30

Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.
  • Reklama

Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#1  Postprzez Wojtekw323 » 27 sty 2014, o 17:17

Witam
Mam problem. w moim e30 padł jeden amor więc zmierzyłem średnice obudowy no i miarka pokazała 51 mm więc zamówiłem amorki na tzw grubą lagę.
Jak się okazało przy wymianie w mcpersonie siedział wąski amor, ponieważ na dole w mcpersonie jest zwężenie i nowy amortyzator nie ma zwężenia i nie wchodzi cały.
Miał ktoś podobny problem? z tego co się dowiedziałem wąska laga ma średnice obudowy 45 a wkładu 37 zaś gruba laga ma średnice obudowy 51 a wkładu 45
U mnie jest średnica 51mm ale na dole w środku jest zwężenie i pasuje tylko amor z cienkiej lagi. O co w tym chodzi?
Wojtekw323
 

Reklama

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#2  Postprzez wojtaq » 28 sty 2014, o 20:28

jak dla mnie dostałeś złe amortyzatory
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#3  Postprzez deeste » 28 sty 2014, o 20:35

jakie amorki kupiłeś ? bo do grubej lagi wchodzą wszystkie jakie są możliwe w e30 czyli cienka laga i gruba.... jak amor Ci nie pasuje to masz nie od e30...
Avatar użytkownika
deeste
Moderator
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#4  Postprzez TheStrzalek » 28 sty 2014, o 21:44

Wojtekw323 napisał(a):gruba laga ma średnice obudowy 51 a wkładu 45


W grubej ladze nie ma 6mm luzu po zamontowaniu amortyzatora. Wkład wchodzi w lagę na styk. Albo masz amor nie do e30, albo laga jest jakaś z dwóch składana.
TheStrzalek
Uczeń
 
Posty: 14
Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 12:22
Lokalizacja: KBC
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#5  Postprzez alonz » 29 sty 2014, o 00:21

pewnie mierzył lage na zewnątrz więc akurat 3mm na scianke
alonz
Student
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 01:06
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: 320i_E36
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#6  Postprzez Wojtekw323 » 29 sty 2014, o 19:27

Napisałem że laga ma 51 a siedział w niej amor od cienkiej lagi. Bo na samo oko jest sporo węższy od zakupionego amora na grubą lagę. Amorki kupiłem na mapet-tuning.com Firma ich to mts
Moim zdaniem ktoś coś lepił z tym amorem. Może kupił zły amor i żeby nie wyniemiać wsadził jakieś pierścienie czy coś do środka mcphersona . Jutro kupuje drugie mcpersony gruba laga i powinny być juz dobre. Bo chce zrobić tak jak być powinno czyli gruba laga i odpowiedni do niej amor a nie tak jak teraz ze gruba laga a amor od cienkiej.
Wojtekw323
 

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#7  Postprzez Wojtekw323 » 29 sty 2014, o 19:30

Amorki to mts na grubą lagę. kupione na mapet-tuning.com
Podejrzewał ze jakiś poprzedni właściciel coś lepił. kupił pewnie amorki od wąskiej lagi i żeby nie wymieniać wsadził jakies pierścienie żeby amor nie latał i tyle.
Jutro kupuje mcpersony gruba laga. I one powinny być już dobre. Bo chce zrobic żeby było tk jak powinno czyli gruba laga i amorki do grubej lagi.
Wojtekw323
 

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#8  Postprzez wojtasm5 » 29 sty 2014, o 22:27

Ja 2 razy miałem cienkie amorki w grubej ladze. Jeden komplet to były b6 i na 100%o byly to oryginalne.
Bo facet musi mieć wał a nie jakieś przeguby!!!
wojtasm5
Stażysta
 
Posty: 379
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:46
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Moje BMW: M3EVO
Nadwozie: Coupe
Silnik: s50b32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54b30
Instalacja LPG: TAK

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#9  Postprzez wojtaq » 30 sty 2014, o 09:52

gruba laga ma zwężenie na dole
nie kupuj kolejnych lag tylko zmień amortyzatory które są złe tak jak napisałem
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#10  Postprzez Wojtekw323 » 30 sty 2014, o 18:20

Kupiłem drugie mc persony i amorki pasują. Mówiłem ze ktoś musiał w tamtych coś kombinować
Wojtekw323
 

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#11  Postprzez Grzesiek2290 » 30 sty 2014, o 22:40

Może strzalik był
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3883
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#12  Postprzez -RUSKI- » 30 sty 2014, o 23:42

dokladnie jak pisze Grzesiek byc moze bmw mialo kolizje i laga jest lekko zgieta
-RUSKI-
Student
 
Posty: 103
Dołączył(a): 19 lut 2010, o 21:10
Lokalizacja: UK/PL
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E46M3
Nadwozie: Coupe
Silnik: S54B32
Instalacja LPG: NIE

Re: Problem z amortyzatorami przód e30

Post numer:#13  Postprzez mynio88 » 15 cze 2016, o 13:58

Panowie podepnę się pod temat żeby nowego nie zakładać

Kupiłem dwa amorki MTS-a od gościa który mówił że są nowe ale sprzedaje bo okazało się że on ma cienką lage a amory są na grubą.
Jak zabrałem się za składanie zwrotnic amorki ładnie wskoczyły jest nieco luzu zmierzyłem amora i wyszło po całej długości 43mm.
Jednak coś mi nie pasowało bo te nowe amorki MTS-a nie mają u góry zwężenia i nie wchodzi na nie oryginalna nakrętkai nie ma jak przykręcić amora.

Tu moje pytanie czy do amorów MTS-a są jakieś inne nakrętki tak że wchodzą na amora??? czy poprostu mam złe amory???

Myślałem żeby delikatnie liznąć na tokarce amora ( o ile jest to w ogóle możliwe ) i nakrętkę tak żeby weszła na niego, brakuje 1 lub 2 mm

Pozdrawiam
mynio88
Rekrut
 
Posty: 4
Dołączył(a): 22 paź 2012, o 17:55
Lokalizacja: Żabia Wola/LBN
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M30B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Mechanika & Części

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

  • Reklama

cron