Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.
Post numer:#1 przez Wojtekw323 » 27 sty 2014, o 17:17
Witam
Mam problem. w moim e30 padł jeden amor więc zmierzyłem średnice obudowy no i miarka pokazała 51 mm więc zamówiłem amorki na tzw grubą lagę.
Jak się okazało przy wymianie w mcpersonie siedział wąski amor, ponieważ na dole w mcpersonie jest zwężenie i nowy amortyzator nie ma zwężenia i nie wchodzi cały.
Miał ktoś podobny problem? z tego co się dowiedziałem wąska laga ma średnice obudowy 45 a wkładu 37 zaś gruba laga ma średnice obudowy 51 a wkładu 45
U mnie jest średnica 51mm ale na dole w środku jest zwężenie i pasuje tylko amor z cienkiej lagi. O co w tym chodzi?
-
Wojtekw323
-
Post numer:#2 przez wojtaq » 28 sty 2014, o 20:28
jak dla mnie dostałeś złe amortyzatory
Awaria Motors zaprasza
-
wojtaq
- Moderator
-
- Posty: 3958
- Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
- Lokalizacja: Jaworzno
- Moje BMW: 740iA
- Nadwozie: -------
- Silnik: M60B40
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#3 przez deeste » 28 sty 2014, o 20:35
jakie amorki kupiłeś ? bo do grubej lagi wchodzą wszystkie jakie są możliwe w e30 czyli cienka laga i gruba.... jak amor Ci nie pasuje to masz nie od e30...
-
deeste
- Moderator
-
- Posty: 2340
- Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
- Lokalizacja: Poznań
- Moje BMW: 325i
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#4 przez TheStrzalek » 28 sty 2014, o 21:44
Wojtekw323 napisał(a):gruba laga ma średnice obudowy 51 a wkładu 45
W grubej ladze nie ma 6mm luzu po zamontowaniu amortyzatora. Wkład wchodzi w lagę na styk. Albo masz amor nie do e30, albo laga jest jakaś z dwóch składana.
-
TheStrzalek
- Uczeń
-
- Posty: 14
- Dołączył(a): 29 wrz 2012, o 12:22
- Lokalizacja: KBC
- Moje BMW: 318i
- Nadwozie: Touring
- Silnik: M50B25
- Instalacja LPG: TAK
Post numer:#5 przez alonz » 29 sty 2014, o 00:21
pewnie mierzył lage na zewnątrz więc akurat 3mm na scianke
-
alonz
- Student
-
- Posty: 235
- Dołączył(a): 26 lut 2013, o 01:06
- Lokalizacja: Trzebinia
- Moje BMW: 320i_E36
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: M52B20
- Instalacja LPG: TAK
Post numer:#6 przez Wojtekw323 » 29 sty 2014, o 19:27
Napisałem że laga ma 51 a siedział w niej amor od cienkiej lagi. Bo na samo oko jest sporo węższy od zakupionego amora na grubą lagę. Amorki kupiłem na mapet-tuning.com Firma ich to mts
Moim zdaniem ktoś coś lepił z tym amorem. Może kupił zły amor i żeby nie wyniemiać wsadził jakieś pierścienie czy coś do środka mcphersona . Jutro kupuje drugie mcpersony gruba laga i powinny być juz dobre. Bo chce zrobić tak jak być powinno czyli gruba laga i odpowiedni do niej amor a nie tak jak teraz ze gruba laga a amor od cienkiej.
-
Wojtekw323
-
Post numer:#7 przez Wojtekw323 » 29 sty 2014, o 19:30
Amorki to mts na grubą lagę. kupione na mapet-tuning.com
Podejrzewał ze jakiś poprzedni właściciel coś lepił. kupił pewnie amorki od wąskiej lagi i żeby nie wymieniać wsadził jakies pierścienie żeby amor nie latał i tyle.
Jutro kupuje mcpersony gruba laga. I one powinny być już dobre. Bo chce zrobic żeby było tk jak powinno czyli gruba laga i amorki do grubej lagi.
-
Wojtekw323
-
Post numer:#8 przez wojtasm5 » 29 sty 2014, o 22:27
Ja 2 razy miałem cienkie amorki w grubej ladze. Jeden komplet to były b6 i na 100%o byly to oryginalne.
Bo facet musi mieć wał a nie jakieś przeguby!!!
-
wojtasm5
- Stażysta
-
- Posty: 379
- Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:46
- Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
- Moje BMW: M3EVO
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: s50b32
- Instalacja LPG: NIE
- Kolejne BMW: 330i
- Nadwozie: Touring
- Silnik: M54b30
- Instalacja LPG: TAK
Post numer:#9 przez wojtaq » 30 sty 2014, o 09:52
gruba laga ma zwężenie na dole
nie kupuj kolejnych lag tylko zmień amortyzatory które są złe tak jak napisałem
Awaria Motors zaprasza
-
wojtaq
- Moderator
-
- Posty: 3958
- Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
- Lokalizacja: Jaworzno
- Moje BMW: 740iA
- Nadwozie: -------
- Silnik: M60B40
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#10 przez Wojtekw323 » 30 sty 2014, o 18:20
Kupiłem drugie mc persony i amorki pasują. Mówiłem ze ktoś musiał w tamtych coś kombinować
-
Wojtekw323
-
Post numer:#11 przez Grzesiek2290 » 30 sty 2014, o 22:40
Może strzalik był
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
-
Grzesiek2290
- Doktor
-
- Posty: 3883
- Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
- Lokalizacja: Białystok
- Moje BMW: 325i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M20B2X
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#12 przez -RUSKI- » 30 sty 2014, o 23:42
dokladnie jak pisze Grzesiek byc moze bmw mialo kolizje i laga jest lekko zgieta
-
-RUSKI-
- Student
-
- Posty: 103
- Dołączył(a): 19 lut 2010, o 21:10
- Lokalizacja: UK/PL
- Moje BMW: 328i
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: M52B28
- Instalacja LPG: NIE
- Kolejne BMW: E46M3
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: S54B32
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#13 przez mynio88 » 15 cze 2016, o 13:58
Panowie podepnę się pod temat żeby nowego nie zakładać
Kupiłem dwa amorki MTS-a od gościa który mówił że są nowe ale sprzedaje bo okazało się że on ma cienką lage a amory są na grubą.
Jak zabrałem się za składanie zwrotnic amorki ładnie wskoczyły jest nieco luzu zmierzyłem amora i wyszło po całej długości 43mm.
Jednak coś mi nie pasowało bo te nowe amorki MTS-a nie mają u góry zwężenia i nie wchodzi na nie oryginalna nakrętkai nie ma jak przykręcić amora.
Tu moje pytanie czy do amorów MTS-a są jakieś inne nakrętki tak że wchodzą na amora??? czy poprostu mam złe amory???
Myślałem żeby delikatnie liznąć na tokarce amora ( o ile jest to w ogóle możliwe ) i nakrętkę tak żeby weszła na niego, brakuje 1 lub 2 mm
Pozdrawiam
-
mynio88
- Rekrut
-
- Posty: 4
- Dołączył(a): 22 paź 2012, o 17:55
- Lokalizacja: Żabia Wola/LBN
- Moje BMW: 330i
- Nadwozie: Touring
- Silnik: M30B30
- Instalacja LPG: NIE
- Kolejne BMW: 325i
- Nadwozie: Touring
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
Powrót do Mechanika & Części
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości