[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Dyfer duża głowa szpera wiskotyczna z 325 ix - serwis Śląsk

Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.
  • Reklama

Dyfer duża głowa szpera wiskotyczna z 325 ix - serwis Śląsk

Post numer:#1  Postprzez kleryk » 25 maja 2016, o 10:51

Cześć,
Mam problem z dyferencjałem.
Po swapie na 2,5 zmieniłem również most na dużą głowę, z tym że z wersji 4x4 325 ix.
Przy ostrzejszym skręcaniu ewidentnie z obciążonej strony wydobywa się dźwięk jakby coś tarło i nie jest to opona o nadkole.
Czy znacie na Śląsku kogoś kto regeneruje dyferencjały?
Co najlepiej zrobić w tym przypadku, najchętniej przebudowałbym ten dyfer np na szperę 40%..
kleryk
Uczeń
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 kwi 2014, o 17:27
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b28
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: Dyfer duża głowa szpera wiskotyczna z 325 ix - serwis Śl

Post numer:#2  Postprzez wojtasm5 » 31 lip 2016, o 10:19

Witam,
mechanizmu szpery z dyfra z ix nie da się zregenerować(według mnie), natomiast technologicznie nie bardzo widzę możliwość wydawaniu dźwięków z mechanizmu szpery.
Bo działa on tylko w monencie utraty przyczepności przez jedno z kół i poza tym z delikatnym opóźnieniem.
Niestety szpera z ix nie jest rozwojowa nie da się zmienić spięcia, dział on zero - jedynkowo. Działa albo nie działa.
Standartowo nie ma spięcia, i momencie działania blokuje na 100%, więc nie możemy powiedzieć że ma on 25%.
Bo facet musi mieć wał a nie jakieś przeguby!!!
wojtasm5
Stażysta
 
Posty: 379
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:46
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Moje BMW: M3EVO
Nadwozie: Coupe
Silnik: s50b32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54b30
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Mechanika & Części

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

  • Reklama