Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.
Post numer:#1 przez RadekE30 » 14 lip 2016, o 22:18
Siema, rozwaliły mi się amory w E30 prawy lata w środku (jest cały i sprawny ale lata luźno) a lewy się rozlał kilka dni temu... Mam do załatwienia Amortyzatory i Zwrotnice z E36 (za darmo) sprawne. Czy mogę tylko kupić łożyska (bo i tak mam do wymiany), przełożyć piasty i kupić poduszki E30 i będzie to pasowało?
-
RadekE30
- Uczeń
-
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8 lis 2015, o 22:00
- Moje BMW: 318i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M40B18
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#2 przez polan » 15 lip 2016, o 02:10
Nie będzie pasowało w ten sposób, jest temat o zawieszeniu z e36 w e30 wystarczy poczytać. Lepiej zmienić wkłady na nowe przecież nie kosztują majątku albo pełna konwersja zawieszenia na 5 śrub
-
polan
- Uczeń
-
- Posty: 31
- Dołączył(a): 26 gru 2015, o 21:00
- Moje BMW: 316i
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#3 przez RadekE30 » 17 lip 2016, o 18:01
Wkłady... no wszystko spoko, tylko jak odkręcić tę nakrętkę na "górze" ZWROTNICY, U mnie to tak siedzi że klucz do rur i rura dwa metry nic nie dały... chyba jak kupię nowe wkłady i będą nowe nakrętki to je rozetnę i rozbiję majzlem. Chyba że znacie jakiś sposób na odkręcenie tych nakrętek?
-
RadekE30
- Uczeń
-
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8 lis 2015, o 22:00
- Moje BMW: 318i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M40B18
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#4 przez Mrok » 18 lip 2016, o 08:12
Grzać palnikiem, a poza tym to czy są nakrętki w zestawie przy amorkach? Chyba nie.
(OO =[ ][ ]= OO)
-
Mrok
- Stażysta
-
- Posty: 458
- Dołączył(a): 12 paź 2011, o 22:36
- Lokalizacja: Żebrówka/Mińsk Maz.
- Moje BMW: 320
- Nadwozie: -------
- Silnik: M20B20
- Instalacja LPG: NIE
- Silnik: MxxBxx
Post numer:#5 przez Mateusz » 18 lip 2016, o 17:19
W mts były
-
Mateusz
- Student
-
- Posty: 229
- Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
- Moje BMW: 325i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
- Silnik: MxxBxx
Post numer:#6 przez RadekE30 » 19 lip 2016, o 17:49
W bilstein-ach też dają. Przynajmniej na zdjęciach w hurtowni są wkłady i nakrętki... A jeszcze jedno pytanie... bo czytałem że przy wymianie wkładu trzeba wlać do lagi 40ml oleju. Prawda to? Jaki olej wlać?
-
RadekE30
- Uczeń
-
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8 lis 2015, o 22:00
- Moje BMW: 318i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M40B18
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#7 przez Pacher » 21 lip 2016, o 09:25
Olej wlej obojętnie jaki, on ma tylko oddawać ciepło. Przed odkręcaniem nakrętek trzeba trochę "popukać" po rurrze dookoła w miejscu gdzie przypada gwint nakrętki, to często pomaga.
Pzdr
-
Pacher
- Stażysta
-
- Posty: 483
- Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
- Lokalizacja: Gostyń
- Moje BMW: 325i
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
- Kolejne BMW: 325i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M20B25
- Instalacja LPG: NIE
Post numer:#8 przez RadekE30 » 26 lip 2016, o 16:17
Heh, myślisz że nie próbowałem... (nie wiem czy w opisie profilu jest zawód [ale nie na darmo mechanik])
Kupiłem Bilstein B8 i nowe poduszki Lemforder (całkiem zwykłe puki co) Zobaczymy jak wszystko przyjedzie... Będzie rozkładanie i składanie na nowo.
-
RadekE30
- Uczeń
-
- Posty: 72
- Dołączył(a): 8 lis 2015, o 22:00
- Moje BMW: 318i
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: M40B18
- Instalacja LPG: NIE
Powrót do Mechanika & Części
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości