Witam.
Sprawa wygląda tak że mój oryginalny wał ma już dosyć ponieważ ma luzy na wieloklinie.
Nakrętka dokręcona jest już na maksa więc nie da się tego skasować.
W związku z powyższym mam kilka pytań:
1. Z tego co wiem, to takich rzeczy się nie naprawia czy się mylę?
2. Czy do M20B25 pasuje wał od jakiejś innej wersji silnikowej z e30, np z 2.0?
3. Czy można dopasować jakiś wał z e36 ? Szukałem na forum, ale większość tematów dotyczy swapów.
Z tego co mówił mi kolega z forum, to można skrócić wał od 323 lub 325.
Jeśli tak, to czy ktoś mógłby podać konkretnie jaki dokładnie?
Rozważam różne możliwości ponieważ trudno już zdobyć wał od B25 w dobrym stanie.
Autko to cabrio z manulaną szkrzynią 260.0.1346.91 i dyfrem 188 ze szperą.
Według bmwstore mój wał ma 1489 mm.
Edit 23.05.2017 :
Znalazłem taki wątek na temat z wału z M20B20:
http://bmw-e30.pl/phpBB2/printview.php?t=7906&start=0
ale zdania są podzielone. Ktoś może się wypowiedzieć jak to jest wałem od 2.0?