[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Linka/cięgno od pokrętła ciepło/zimno

Wszystko o problemach z silnikiem, skrzynią, zawieszeniem, itp. oraz wszystko o płynach, olejach itp.
  • Reklama

Linka/cięgno od pokrętła ciepło/zimno

Post numer:#1  Postprzez quba922 » 15 maja 2018, o 00:37

Gdzie dokładnie szukać gdzie zaczepione jest to cięgno z początku, prawdopodobnie otwiera klapkę albo zamyka? Jestem po wymianie nagrzewnicy widać ze grzeje rurki gorące ale z nawiewu nie leci ciepłe powietrze nie czuje różnicy między ciepłym a zimnym nie wiem w czym leży przyczyna większość juz wykluczałem.
quba922
Rekrut
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 maja 2018, o 16:08
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: m21d24
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Reklama

Re: Linka/cięgno od pokrętła ciepło/zimno

Post numer:#2  Postprzez Pacher » 19 maja 2018, o 09:22

Linka zaczepiona jest do takiego krótkiego ramienia po prawej stronie nagrzewnicy, i otwiera klapkę w środku, ale jednocześnie powinien elektrycznie otworzyć się elektrozawór po lewej stronie i to raczej bardziej to. Kręcąc pokrętłem staraj się wsłuchać czy otwiera się ta klapka w środku zamiast wszystko rozbierać. Do elektrozaworu dochodzi wtyczka, wpiąłeś ją podczas wymiany?
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Linka/cięgno od pokrętła ciepło/zimno

Post numer:#3  Postprzez quba922 » 19 maja 2018, o 20:49

Wtyczka do elektrozaworu wpięta, rurki oby dwie gorące są co idą koło zaworu, nagrzewnica raczej też grzeje, wydaje mi sie że właśnie ta klapka sie nie otwiera.
quba922
Rekrut
 
Posty: 8
Dołączył(a): 14 maja 2018, o 16:08
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: m21d24
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Linka/cięgno od pokrętła ciepło/zimno

Post numer:#4  Postprzez szczodros » 23 maja 2018, o 00:48

Co do zaworu to jak ledwo ruszysz ponad minimalną temperaturę nawiewu to słychać cyknięcie. Klapki to najlepiej kręcić kilka razy od max do min. Jak szybko będziesz tak kręcił to słychać jak klapka trzaska. Oczywiście jak pamiętam zawór słychać z włączonym zapłonem. Wyłącz wszystko nawet nawiew żeby nie zagłuszało.
szczodros
Student
 
Posty: 160
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 16:33
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Mechanika & Części

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

  • Reklama