Tak się składa, że mam rozebrane 3 silniki m20b25, jeden mój, jeden szwagra i jeden który dostałem w cenie auta i sprawa wygląda tak, ten mój i ten który dostałem do auta tłoki dość znacznie wystają poza blok:
A ten szwagra prawie w ogóle, tylko troszkę ta wyprofilowana część tłoka. widać z lewej strony na zdjęciu:
Co to są za różnice? Numery na blokach takie same oprócz tego chyba daty produkcji? Ale oba 89, samochody oba swapy więc ciężko stwierdzić czy silniki z e30 czy e34, były na tym różnice?
I jeśli tłok znacznie wystaje to muszę kupić tą grubszą uszczelkę a jeśli u szwagra nie wystaje to niech bierze tą cieńszą?
Powodem rozebrania jego silnika był brak ciśnienia na wszystkich 6 cylindrach po 6-6.5 bara, czy mogła to być wina tych mało wystających tłoków? Głowica szczelna a szczeliny na pierścieniach ciśnieniowych po wsadzeniu w blok 0.4mm -to chyba dużo, ile powinno być?