[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

jak wymienić przejściówkę??

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.

jak wymienić przejściówkę??

Post numer:#1  Postprzez ciekawski » 9 wrz 2007, o 14:35

witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
mój problem polega na tym, że chciałbym podłączyć świeżokupione radio do mojej e30, jednak w środku jest zupełnie inne wyjście niż to w radiu (patrz fotki):
Obrazek
Obrazek
udało mi się dzisiaj dostać odpowiednią wyjściówkę (oto i jej fotki):
Obrazek
Obrazek
jednak jako, że jestem zielony w tych tematach nie wiem, czy mogę po prostu odłączyć stare wyjście i po kolorach kabelków podłączać nowe, czy też jest jakaś konkretniejsza zasada przy podłączaniu. nie chce niczego spalić czy coś.
proszę o pomoc, pozdrawiam
ciekawski

Post numer:#2  Postprzez Arczi e30 » 9 wrz 2007, o 14:42

znajdz + i - to jest najważniejsze, głosniki ida parami, jak masz miernik to nie bedzie wiekszego problemu

niema jakiejs zasady w tych kabelkach trzeba troszke poświecic czasu na to i miec miernik
Obrazek
Gites majonez :D
Arczi e30
Profesor

Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez ciekawski » 9 wrz 2007, o 14:49

znaczy jeśli chodzi o głośniki to również nie są podłączone, choć kable już z tylnej półki (tam je będę montował) wystają, także chyba nie powinno być z tym większego problemu. miernik się znajdzie, także spróbuję podłączyć to radyjko.
pozdrawiam
ciekawski

Post numer:#4  Postprzez Arczi e30 » 9 wrz 2007, o 15:00

Czarny ze starej kostki i z nowej to bedzie masa, czerwony zasilanie .. głosniki w tych nowych złaczkach ida parami, miałem takie same zakładane
Obrazek
Arczi e30
Profesor

Post numer:#5  Postprzez ciekawski » 9 wrz 2007, o 15:36

Kod: Zaznacz cały
Czarny ze starej kostki i z nowej to bedzie masa

masa? przepraszam, że wykazuje się kompletnym brakiem wiedzy, ale co przez to rozumiesz? :mrgreen: :mrgreen:
ciekawski