[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

shift light

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.

shift light

Post numer:#1  Postprzez 1 1 » 8 lut 2015, o 12:26

siemanko.
zainteresował mnie ten temat:

jak niektórzy zdążyli się zorientować, na elektryce/elektronice nie znam się kompletnie, dlatego chciałbym się dowiedzieć, co jest potrzebne, by takiego shift lighta zmontować i jak to zrobić. Proszę o konstruktywne odpowiedzi tych, którzy wiedzą jak, bądź sami przerabiali ten temat. szukajka nie znalazła takich tematów, jedynie wzmiankę XEONa z 2011r. o shift lighcie w planach.
tematy na zagranicznych forach dotyczą kitów shift lighta, mnie chodzi konkretnie o adaptację w kontrolkach "inspection", a nawet jeśli by coś takiego opisywali, to słabo znam języki, a skuteczność translate google sami zapewne znacie.
zapraszam więc do dyksusji, pozdro!
1 1

Re: shift light

Post numer:#2  Postprzez scghost » 8 lut 2015, o 23:56

Mnie osobiscie to sie srednio podoba, zwlaszcza to miganie na koniec, jakby mi tak mialo po oczach ladowac za kazdym razem to troche lipa :) Ale o gustach sie nie dyskutuje ;p

Na tyle co sie orientuje w konstrukcji zegarów i ogolnej elektronice, to mysle, ze raczej nie byloby trudno zmontowac cos podobnego,
o ile dobrze widze wszystko sie opiera tylko na wartosci obrotów silnika (jesli zle mowie to mnie poprawcie). Wystarczyloby zmontowac prosty układzik, tzn. mikrokontroler za 3zł, podpinamy sie do sygnalu obrotów (banał), pod ledy na płytce (tez banał) i zapalamy je na podstawie tego co daje obrotomierz. W/g mnie prosta sprawa :)
scghost

Post numer:#3  Postprzez 1 1 » 9 lut 2015, o 15:48

dzięki za odpowiedź, sporo rozjaśniłeś. nie spodziewałem się akceptacji z niczyjej strony dla takich poczynań, po prostu chciałem wiedzieć, jak można coś takiego osiągnąć. pewnie jeszcze trzeba się jakoś pozbyć sygnału fabrycznego z tych kontrolek? tylko jak...
1 1